Oh, die is morgen al! Dan was je wel een beetje last minute met je schoenen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet geweest deze keer, ik wil wat eerder naar bed ivm de bruiloft morgenvroeg.
okay.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit al de hele avond om mezelf te lachen. Enorm irritant.
Dinsdag pak gekocht, woensdag hele dag school, donderdag en vrijdag werken voor de UEFA met dat EK 2007 gedoe, zaterdag werken bij Centerparcs, zondag en maandag geen winkels open. Dus dan maar vandaagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, die is morgen al! Dan was je wel een beetje last minute met je schoenen.. Veel plezier!
Komt steeds dichterbijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
O-oh, nog een fetish. Na de mannen met een laagje vet, mannen in pak, nu dan de mannenschoenen..
Tijd, plaats, herkenningsmogelijkheden?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Morgenvroeg ben ik in compleet pak te aanschouwen![]()
Het jammere is alleen dat ik nu al weet dat dat niet gaat lukken. Normaal heb je dan nog de trouwdag, maar dat zal er ook wel niet van komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
DaD's ultieme uitdaging;
Do2 in een pak krijgen.
Same herequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Morgenvroeg ben ik in compleet pak te aanschouwen![]()
Ja, ho...Het is niet voor niets je ultieme uitdaging, he.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het jammere is alleen dat ik nu al weet dat dat niet gaat lukken. Normaal heb je dan nog de trouwdag, maar dat zal er ook wel niet van komen.
.
Ik kan ondertussen zo ongeveer aan die dingen die je noemt, voldoenquote:
Half 10 is de trouwerij in het stadshuis, ik ben er tegen kwart over 9 ofzo. En geen idee hoe laat we er weer uit stappen. Ik ben trouwens een van de vele met pak, dus succes met het herkennenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tijd, plaats, herkenningsmogelijkheden?
Ik heb het al bij voorbaat opgegeven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ho...Het is niet voor niets je ultieme uitdaging, he.
Jij hebt geen laagje vet!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan ondertussen zo ongeveer aan die dingen die je noemt, voldoen![]()
vrijdag eerste werkdag bij een bedrifj wat oa ook navigatiesystemen verkoopt. En verrekte goede ook, want in een ambulance kun je je geen navigatiefouten veroorlovenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
* Peterselieman zegt dat Alex een goed navigatiesysteem voor in zijn auto moet kopen wanneer de financiën het weer toelaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |