abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49915846
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Iedereen wil naar Praag geloof ik. Slavia Praag is 2e geworden en speelt de 2e voorronde van de CL. Als ze die halen hebben we dubbel kans om Praag te loten. Spelen we vanwege onze beschermde status eerst uit? Liever eerst thuis zodat ik de uitwedstrijd een enkeltje kan boeken voor Praag. Over 8 dagen weet ik zeker of ik er ga werken. Neem ik er een SCC voor Slavia bij. Kost maar 30 Euro voor het vak van de Ultras van Slavia en er is plaats zat.
Goedkoop Tsjechs bier, toffe kroegjes en een hotel als een bouwval, kan niet beter! Praag
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_49915961
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:47 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Goedkoop Tsjechs bier, toffe kroegjes en een hotel als een bouwval, kan niet beter! Praag
Ons hotel vorig jaar was erg goed bevallen. Geen idee meer hoe dat hotel heette, maar het was echt perfect. En ontzettend goedkoop, maar dat is alles daar
pi_49916053
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ons hotel vorig jaar was erg goed bevallen. Geen idee meer hoe dat hotel heette, maar het was echt perfect. En ontzettend goedkoop, maar dat is alles daar
Kom al 7 jaar nu in Tsjechië elk jaar en het is er geweldig. Meestal 3 weken in de zomer. Maar dan onderin en 2 dagjes in Praag meestal! Maar dit jaar niet meer omdat ik niet meer met ouders op vakantie ga.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_49917298
http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=515&g=0&s=0&r=0&x=1

Ajax zou interesse hebben in Sterchele. Op de website van HLN kan ik dit bericht niet bevestigd vinden.
pi_49917440
Nooit van die Sterchele gehoord, maar van wat ik hier lees, is het geen topper dus.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:02:15 #156
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_49917566
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:52 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=515&g=0&s=0&r=0&x=1

Ajax zou interesse hebben in Sterchele. Op de website van HLN kan ik dit bericht niet bevestigd vinden.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_473007.html
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_49918417
,,U zult wel denken: daar is die trainer weer die zo makkelijk prijzen weggeeft."
Louis van Gaal bij de uitreiking van de John Kraaijkamp Musical Awards, op maandag 21 mei.
pi_49919152
quote:
Schotvaardig Ajax-trio troeft top van Europa af

30/5/2007 10:12

Ajax heeft het best scorende trio in huis. Klaas-Jan Huntelaar, Wesley Sneijder en Kenneth Perez maakten de meeste doelpunten en waren in verhouding het trefzekerste. Alleen Anderlechts supertrio was net zo bepalend voor zijn ploeg. De drie vedettes van Barcelona komen bij Ajax' goalgetters in de buurt.
De drie meest scorende spelers van Ajax zijn in absolute zin verreweg de besten van Nederland, Spanje, België, Italië, Engeland, Duitsland en Frankrijk. Samen waren ze goed voor 51 doelpunten. Alleen de goalgetters van Anderlecht (46 goals) komen een beetje in de buurt.

Het trio van Barça geeft er tien toe maar heeft nog twee duels voor de boeg. Ronaldinho, Samuel Eto'o en Lionel Messi maken in verhouding wel net zo veel treffers als Huntelaar, Sneijder en Perez (0,57 goal per duel).

De kanonnen van Anderlecht - Mohammed Tchité, Nicolás Frutos en Ahmed Hassan - hebben procentueel net zo'n groot aandeel in het totale aantal doelpunten dat hun werkgever maakte dit seizoen (61 procent).

Hoe anders is dat bij Olympique Lyon en Werder Bremen. De beste drie schutters van de Franse kampioen scoorden er maar 31 bij elkaar en zijn ook verhoudingsgewijs hekkensluiter (0,36 goal per duel). De Duitse nummer drie had het kleinste aandeel in het totaal van Werders treffers (46 procent).
http://www.vi.nl/vi/show/id=230693/contentid=93269/sc=4c38d7
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49919295
niet vergeten dat de man die bij anderlecht 12 assists heeft gegeven en 8 keer scoorde Mbark Boussoufa is.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:50:02 #160
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49919300
quote:
VI is echt een kneuzenmedium aan het worden, want dit is echt een kutartikel. Lijkt erop alsof ze iets wilde vinden waarin een Nederlandse club uitblonk, komen ze met succesvolle trio's aanzetten! En dan die vage berekeningen: Huntelaar, Perez en Sneijder scoorden gezamelijk 51 keer in 89 wedstrijden, who gives a fuck?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_49919325
quote:
Standbeeld voor Jari Litmanen in Lahti
Ajax-icoon Jari Litmanen krijgt een standbeeld in zijn geboortestad Lahti. Het initiatief komt van vrijwiligers van Reipas Lahti, de club waarvoor Litmanen in 1987 debuteerde. Het standbeeld wordt mogelijk gemaakt via donaties van supporters uit Finland en de rest van de wereld en zal eind 2008 onthuld worden.
dat standbeeld moet voor de Arena komen
pi_49919330
quote:
1 ding is zeker. Dat trio voetbalt volgend jaar niet meer bij Ajax. Laten we hopen dat er zeker één gaat blijven!
pi_49919338
En nog maar wat geruchten
quote:
Ajax-spits Huntelaar in beeld bij Manchester United

Datum: 29-mei-2007 15:51

Manchester United zoekt zijn heil in de eredivisie op jacht naar een nieuwe aanvaller. Nu eerste keus Dimitar Berbatov niet lijkt te vertrekken bij Tottenham Hotspur, verschuift de aandacht richting Ajax-spits Klaas Jan Huntelaar en Afonso Alves, de aanvalsleider van SC Heerenveen. Beide spitsen hebben manager Alex Ferguson inmiddels van hun kunnen overtuigd, bericht The Manchester Evening News. Een ander alternatief is Fernando Torres van Atlético Madrid. (MA)
http://www.sportweek.nl/detail.asp?groupid=2&newsid=30935
pi_49919382
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

VI is echt een kneuzenmedium aan het worden, want dit is echt een kutartikel. Lijkt erop alsof ze iets wilde vinden waarin een Nederlandse club uitblonk, komen ze met succesvolle trio's aanzetten! En dan die vage berekeningen: Huntelaar, Perez en Sneijder scoorden gezamelijk 51 keer in 89 wedstrijden, who gives a fuck?
Ja sta ook altijd verbaast van de vreemde onderzoeken en berekeningen.... Maar dat we een trefzeker trio hadden was al bekend
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:53:04 #165
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_49919419
quote:

[..]

Het slaat echt nergens op. Bovendien zouden de statistieken al niets meer zeggen als je uitgaat van de ESM scorelijst. Dus 1,5 punten voor een goal in Nederland, en twee punten voor een goal bijvoorbeeld Spanje.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_49919622
quote:

[..]

Ik wilde het net typen

Wat een onmogelijke statistiek weer.
pi_49919699
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:50 schreef toma het volgende:

[..]

dat standbeeld moet voor de Arena komen
pi_49919700
VI-Het hele jaar hebben ze achter AZ aangehijgd en nu AZ met lege handen staat wordt er opeens weer positiever over Ajax en PSV geschreven.
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:04:28 #169
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49919806
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
VI-Het hele jaar hebben ze achter AZ aangehijgd en nu AZ met lege handen staat wordt er opeens weer positiever over Ajax en PSV geschreven.
Daar gaat het nog niet eens om, dit artikel bevat gewoon geen nieuwswaarde.

Want wanneer komen ze met de meest trefzekere kwartetten, quintetten en sextetten van dit seizoen?

VI stelt echt helemaal niets meer voor, de laatste jaren.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_49919842
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:04 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daar gaat het nog niet eens om, dit artikel bevat gewoon geen nieuwswaarde.

Want wanneer komen ze met de meest trefzekere kwartetten, quintetten en sextetten van dit seizoen?

VI stelt echt helemaal niets meer voor, de laatste jaren.
Komt door de snor. Er zijn veel betere bladen in NL. Alleen heeft de VI steeds de arrogantie om die uit de markt te willen werken....
pi_49919888
VI lees ik nooit. Kut artikelen altijd.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_49920160
quote:
Overzicht komende weken

Nu het seizoen 2006/2007 teneinde is dreigen wij in het zwartgat te vallen dat zomerstop heet, In de zomerstop gebeuren ook leuke dingen, Zo wordt er eindeloos geroddeld over wie gaat waarheen en voor hoeveel, en de leuke oefenwedstrijden komen er weer aan. Zo kan je komende zomer een leuke trip naar Glasgow boeken of als je niet buiten Nederland wilt komen kan je naar Noordwijk of de Lutte.

Voor de junkie hebben we alles even op een rijtje gezet:
Donderdag 5 juli is er de eerste training!!!!!!
Zaterdag 14 juli om 17:00 de eerste oefenwedstrijd tegen VVSB in Noordwijkerhout
Maandag 16 juli om 19:30 een oefenwedstrijd tegen GFC in Grubbenvorst
Woensdag 18 juli om 19:30 een oefenwedstrijd tegen Quick20 in Oldenzaal
Zaterdag 21 juli om 16 een oefenwedstrijd tegen GA Eagles in Deventer
Dinsdag 24 juli om 20:00 een oefenwedstrijd tegen Glasgow Rangers in Glasgow
Vrijdag 27 juli loting voorronde Champions League
Zaterdag 28 juli om 15:00 een oefenwedstrijd tegen Falkirk FC in Falkirk
Donderdag 2 augustus Amsterdam Tournament 21.15 Ajax – Atlético Madrid
Zaterdag 4 augustus Amsterdam Tournament 21.15 Ajax – Arsenal
Zondag 12 augustus PSV – Ajax JC Schaal
14 of 15 Augustus uitwedstrijd voorronde Champions League
28 of 29 Augustus thuiswedstrijd voorronde Champions League

Feitelijk zitten we maar een week of 5 zonder wedstrijden en moeten we het met geruchten en roddels doen.
1 topic gedurende 5 weken.
AFC Ajax - SS Lazio
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:20:57 #173
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_49920374
VI heeft het bericht overigens weer verwijderd, wat een pannekoeken zeg!
pi_49920440
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Klopt als een bus ..
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:36:00 #175
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49920963
Achterlijk artikel
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: