Wat n kut tekstquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:21 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben een beetje klaar met donk en de donk grappen.
Bronquote:Transfer Sneijder van de baan?
De transfer van Wesley Sneijder naar Valencia lijkt van de baan. De Spaanse club heeft bij monde van manager Amedeo Carboni laten weten aan de leiding van Ajax laten weten dat ze niet meer dan 12 miljoen euro zal bieden als transfersom. Dat bedrag is voor Ajax veel te weinig. Valencia heeft daarentegen weinig financiele middelen om een transfer van deze omvang te financieren.
Gezien het feit dat Ajax zich geplaatst heeft voor de voorronde van de Champions League en het miljoenenbal lonkt is van een noodzaak om spelers te verkopen geen sprake. Gisteren liet trainer Henk ten Cate weten op AT5 dat hij ervan uit gaat dat Sneijder blijft. Tegelijkertijd zei Carboni voor een Valenciaans tv-station dat de transfer 'waarschijnlijk van de baan is'.
AC Milan, Manchester United, Barca, Chelsea, Tottenham zullen zich straks o.a. wel meldenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Een tiental clubs nog wel. Ik heb voorlopig alleen Valencia gehoord.
Dat is jouw verwachtig dus, in je eerdere reactie laat je blijken alsof zij al aan de deur kloppenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
AC Milan, Manchester United, Barca, Chelsea, Tottenham zullen zich straks o.a. wel melden.
Dat zal best, maar de kans dat Sneijder blijft schat ik op 0,0% reëel gezien. Overigens zullen Man U en Bayern voor volgend seizoen flink hun beurs opentrekken. Money makes the world go aroundquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is jouw verwachtig dus, in je eerdere reactie laat je blijken alsof zij al aan de deur kloppen.
Dat zal idd moeten willen ze Sneijder hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Overigens zullen Man U en Bayern voor volgend seizoen flink hun beurs opentrekken.
Zat ik net ook te denken. Ben even 10 uurtjes weg om te werken en ik kan weer een heel topic door gaat spitten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:08 schreef Houniet het volgende:
die Ajax topics gaan me hard zeglijkt wel SC
![]()
zoek ff livetopics opquote:Op woensdag 30 mei 2007 02:02 schreef vogeItjesdans het volgende:
Iemand die een ava van die 1-0 van Sjonnie kan maken, vooral het juichen erna, vast wel iemand toch?
hoe kom je 410 op? gewoon lang die hekjes en langs de stewards??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
Noord is ook best, kom ik 410 ook wel op. Heb er het afgelopen seizoen ook vrijwel iedere keer gestaan. In ieder geval als ik het wilde.
Niet alles hoeft online haha, maar er zijn zat redenen om 410 op te komenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:34 schreef Landgeld het volgende:
[..]
hoe kom je 410 op? gewoon lang die hekjes en langs de stewards??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |