inderdaad, gewoon 3 seizoenen huren of anders niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:04 schreef Suijk het volgende:
Ik zie ook nog niet helemaal wat we precies met die Krkic zouden moeten. Het gastje is 16 jaar, die gaat echt nog geen bepalende rol in het elftal spelen. En zodra het interessant wordt, moet 'ie weer weg.
Gewoon eigen talenten beter door ontwikkelen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:13 schreef jna het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon 3 seizoenen huren of anders niet.
Nee dat nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kijken ze ook nog na hoevaak je voorgaande seizoenen bent geweest? Dan zit ik wel goed met iets van 23 wedstrijden namelijk (beker, Uefa Cup, enzovoort).
Als onze talenten met zon talent kunnen trainen is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar een versterking voor het 1e kan een 16 jarige jongen niet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Gewoon eigen talenten beter door ontwikkelen..
In de jeugd scoren zegt niks. Babel was ook onstopbaar in de jeugd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen, Hij heeft iets van 900 doelpunten in 8(11?) seizoenen gescoord. Reken maar dat zo een talent iets kan toevoegen hier.
Seizoenskaart op 412, 413 of 414 lukt je sowieso wel. En 410 kom je dan inderdaad zo opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sta sinds de winterstop op de wachtlijst voor 410, of dat gaat lukken weet ik niet. Toen de algemene inschrijving open ging heb ik gebeld en is er achter mijn naam de aantekening gezet dat ik als dat niet lukt op Noord (412-414) wil komen te zitten. Dat zou waarschijnlijk geen probleem worden, werd me toen verteld. Nog niks gehoord alleen, zal binnenkort wel komen.
Noord is ook best, kom ik 410 ook wel op. Heb er het afgelopen seizoen ook vrijwel iedere keer gestaan. In ieder geval als ik het wilde.
Staat gewoon op internet hoor, doe geen moeitequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef toma het volgende:
In de Pers stond vandaag een mooi portret over de loopbaan van Kluivert. Zal m ff inscannen.
Manucharyan had toch ook honderden goals gemaakt ofzo....heeft hier ook nog vrij weinig laten zien.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen, Hij heeft iets van 900 doelpunten in 8(11?) seizoenen gescoord. Reken maar dat zo een talent iets kan toevoegen hier.
Mooi stuk ja. Echt zonde, die jongen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:23 schreef jna het volgende:
[..]
Staat gewoon op internet hoor, doe geen moeite![]()
http://depers.republisher.modernmedia.nl/
quote:
Ah, Fons de Poel heeft weer eens een van z'n hijgerige televisiereportages uitgeschreven en naar de krant gestuurdquote:
Hij zegt wel precies waar het op staat. Kluivert was een super talent maar heeft het helemaal vergooit door feesten zuipen en achter de vrouwen aan te zitten. Dood zonde van zo'n groot talent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ah, Fons de Poel heeft weer eens een van z'n hijgerige televisiereportages uitgeschreven en naar de krant gestuurdDie quotes kwamen me al zo bekend voor.
helemaal mee eens, alleen zijn aanwezigheid alquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:04 schreef jna het volgende:
Ajax is eigenlijk gewoon verplicht om Kluivert nu een contract aan te bieden. Al is het alleen maar om de jongelingen te helpen.
Ja, maar dat is niets nieuws toch? Kluivert is een mooi persoon om een profiel over te maken, maar ik heb gewoon een grafhekel aan Fons de Poelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:02 schreef toma het volgende:
Hij zegt wel precies waar het op staat. Kluivert was een super talent maar heeft het helemaal vergooit door feesten zuipen en achter de vrouwen aan te zitten. Dood zonde van zo'n groot talent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |