Nope, is helemaal gratisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef Apfel. het volgende:
[..]
Zet dan aan dat je n sms ontvangt als je gekrabbelt wordt![]()
Of moet je daar premium member voor zijn (ben je zeker al)
prepaidquote:Op maandag 24 september 2007 21:44 schreef pmdomela het volgende:
[..]
C'est vrai.
Maar zoals ik al zei, is goedkoper dan heen en weer sms-en (wat ook niet snel is), en gewoon telefoneren schiet ook niet op met mijn prepaid.
En wat dat zien van sociale leven betreft, heb je helemaal gelijk in (voor sommigen thans), maar dan nog lijkt dat me een ander verhaal dan mensen met 200+ vrienden.
Link?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:34 schreef Apfel. het volgende:
ik ken iemand en die heeft voor haar konijn een hyve aan gemaakten als ze iemand een berichtje stuurt doet ze alsof haar konijn dat zegt
245 vrienden, ken ze op 3 na toch echt allemaalquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef pmdomela het volgende:
En van die mensen met 200+ vrienden en zeggen dat ze ze allemaal toch echt persoonlijk kennen, lees dit even.![]()
uuhhhh, Uhuquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:14 schreef chatter het volgende:
*knielt samen met arnold-d en bidt*
"Onze Vader die in de hemel zijt, Uw Naam worde geheiligd; Uw Rijk kome, Uw wil geschiede Op aarde zoals in de hemel. Geef ons heden ons dagelijks brood. En vergeef ons onze schulden, zoals ook wij vergeven hebben aan onze schuldenaren. En leid ons niet in bekoring, maar behoed ons voor het kwaad."
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |