Nou, je stelt me niet teleur hoor. Ik vond het een vreemde stelling en er is herhaaldelijk gevraagd of ze waar was.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef retteketet het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen; het is niet beledigend.
Overigens vind ik dat iedereen de holocaust desgewenst mag ontkennen. Een historisch feit ontkennen heeft bar weinig zin, maar de vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, ook voor antisemieten, nazi's en mensen die puur op het schokeffect uit zijn dat het ontkennen van de holocaust teweegbrengt.
Wat, moslims en joden zijn een soort marionetten die voor jou moeten dansen op commando?quote:Op maandag 4 juni 2007 05:07 schreef concac het volgende:
laten de moslims maar eens bewijzen dat hun profeet mohammed een echte profeet, en dat hij werkelijk met een engel heeft gesproken.
dan mogen de joden bewijzen dat de holocaust heeft plaats gevonden.
Ikke niet begrijp niet!quote:Op maandag 4 juni 2007 05:07 schreef concac het volgende:
laten de moslims maar eens bewijzen dat hun profeet mohammed een echte profeet, en dat hij werkelijk met een engel heeft gesproken.
Waarom?quote:Op maandag 4 juni 2007 05:07 schreef concac het volgende:
Dat is het mooie van geloof, je hoeft niets te bewijzen. Dat hij heeft bestaan en veel grote dingen heeft gedaan dat kan je niet ontkennen. En kom niet met het verhaal kleine meisjes verscheuren aan, want dat is zoquote:Op maandag 4 juni 2007 05:07 schreef concac het volgende:
Raar: mensen geloven de Koran niet als er staat dat Allah bestaat, maar wel als er staat hoe oud Mohammed's vrouw was.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:35 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Dat is het mooie van geloof, je hoeft niets te bewijzen. Dat hij heeft bestaan en veel grote dingen heeft gedaan dat kan je niet ontkennen. En kom niet met het verhaal kleine meisjes verscheuren aan, want dat is zo.
Waar heb jij het over?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef _The_General_ het volgende:
Dan ontkennen ze hun eigen geschiedenis aangezien veel Moslims mee hebben gedaan aan de holocaust
Nee joh.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef JohnDope het volgende:
Moet je op letten, na het 'helden betoog' van Plasterk met betrekking tot de legalisatie van Mein Kampf, gaat hij zich nu inzetten voor het feit dat docenten mogen vertellen dat de Holocaust niet heeft plaats gevonden.
Het zou wel logisch van hem zijn. En als hij dat punt gemaakt heeft, gaat hij zich inzetten om pedofilie te legaliseren om zo het pedofiele gedrag van de profeet Mohammed goed te praten.quote:
Wat heeft dat met "meedoen aan de holocaust" te maken?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
De deelname van zeer veel Moslims aan de Duitse kant van WOII.
En veel Nederlanders aan de zijde van de Duitsers. Toch zie je dan niet dat "de Nederlander" anti-semitisch zou zijn. Islamofobie kent kennelijk geen fatsoensgrenzen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met "meedoen aan de holocaust" te maken?
Er hebben ook moslims aan de kant van de geallieerden gevochten.
Hoezo dat? Staat er in de Koran hoe oud Aïsha was?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Raar: mensen geloven de Koran niet als er staat dat Allah bestaat, maar wel als er staat hoe oud Mohammed's vrouw was.
Ja, hoor, verschillende leeftijden op verschillende plekken ook.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo dat? Staat er in de Koran hoe oud Aïsha was?
Kun je ook aangeven waar precies, want dat heb ik nog nooit zien staan.
Ik geloof zeker wel in Allah. Alleen Mohammed was gewoon een charlatan die de naam van Allah misbruikte en Mohammed deed gewoon fap met een kind.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Raar: mensen geloven de Koran niet als er staat dat Allah bestaat, maar wel als er staat hoe oud Mohammed's vrouw was.
Niettegenstaande dat feit, waren de Nazi's graag geziene gasten rond de Middellandse zee en Arabische omstreken.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met "meedoen aan de holocaust" te maken?
Er hebben ook moslims aan de kant van de geallieerden gevochten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |