abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50078216
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:18 schreef retteketet het volgende:

[..]

Ik moet je teleurstellen; het is niet beledigend.

Overigens vind ik dat iedereen de holocaust desgewenst mag ontkennen. Een historisch feit ontkennen heeft bar weinig zin, maar de vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen, ook voor antisemieten, nazi's en mensen die puur op het schokeffect uit zijn dat het ontkennen van de holocaust teweegbrengt.
Nou, je stelt me niet teleur hoor. Ik vond het een vreemde stelling en er is herhaaldelijk gevraagd of ze waar was.
Erkennen van de holocaust lijkt me beledigend voor Europeanen (niet alleen de Duitsers!), pijnlijk of juist bevredigend voor de joden maar verder niet van belang voor de rest van de wereldbevolking.
Een historisch feit ontkennen heeft wel degelijk zin. De geschiedenis is voorbij en wordt vergeten als er geen mensen zijn, die haar steeds oprakelen. Ikzelf beschouw mezelf en waardeer mezelf op grond van mijn herinneringen en de herinneringen van mijn ouders, familie, vrienden en landgenoten. Je bent niet veel meer dan je geschiedenis, maar ook niet veel minder.
Je herinneringen wapenen je voor je toekomst. Als een historisch feit vergeten wordt, bestaat het niet meer. Daarom mag iedereen wel zijn/haar mening uiten, maar de leraar op school hoort te vertellen, wat er werkelijk gebeurd is (voorzover hij dat kan overzien en weet!). De ouder of het kind mag ontkennen wat het wil, maar de leraar hoort te vertellen, wat er uit de geschiedenis bekend is.
En om bij de onderwerpen te blijven: de joden zijn tijdens de Tweede Wereldoorlog door de Duitsers en met hulp van andere Europese volken stelselmatig vermoord (samen met zigeuners en homo's en ander inferieur geachte mensen) en de staat Israël zou eigenlijk in deze vorm niet moeten bestaan. Hij gedraagt zich als een idiote en onbeschofte vlerk en dient manieren bijgebracht te worden. Maar ja, wie kan dat doen?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_50081314
laten de moslims maar eens bewijzen dat hun profeet mohammed een echte profeet, en dat hij werkelijk met een engel heeft gesproken.

dan mogen de joden bewijzen dat de holocaust heeft plaats gevonden.
-
  maandag 4 juni 2007 @ 17:03:04 #223
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50096178
quote:
Op maandag 4 juni 2007 05:07 schreef concac het volgende:
laten de moslims maar eens bewijzen dat hun profeet mohammed een echte profeet, en dat hij werkelijk met een engel heeft gesproken.

Wat, moslims en joden zijn een soort marionetten die voor jou moeten dansen op commando?

Waar slaat deze reactie op?
pi_50114340
quote:

Ikke niet begrijp niet!
Moslims kunnen uiteraard niet bewijzen dat Mohammed een echte profeet was, want dat valt niet te bewijzen. Dat is een geval van overgave. Dat lijkt me algemeen bekend en aanvaard: het is geloof, geen wetenschap.

Als de moslims niets kunnen bewijzen, dan de joden en zigeuners en homo's dus ook niet. Dus de holocaust heeft ook nooit plaatsgevonden.

Is dat wat je bedoelt?????
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 13 september 2007 @ 13:29:40 #225
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53144804
quote:
Waarom?
  donderdag 13 september 2007 @ 13:35:41 #226
191256 Nakur_de_Islani
De wereld is gek en ik ook
pi_53144962
quote:

Dat is het mooie van geloof, je hoeft niets te bewijzen. Dat hij heeft bestaan en veel grote dingen heeft gedaan dat kan je niet ontkennen. En kom niet met het verhaal kleine meisjes verscheuren aan, want dat is zo .
"Magië bestaat niet, er is alleen maar spul"
  donderdag 13 september 2007 @ 13:39:46 #227
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53145069
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:35 schreef Nakur_de_Islani het volgende:

[..]

Dat is het mooie van geloof, je hoeft niets te bewijzen. Dat hij heeft bestaan en veel grote dingen heeft gedaan dat kan je niet ontkennen. En kom niet met het verhaal kleine meisjes verscheuren aan, want dat is zo .
Raar: mensen geloven de Koran niet als er staat dat Allah bestaat, maar wel als er staat hoe oud Mohammed's vrouw was.
pi_53145109
Dan ontkennen ze hun eigen geschiedenis aangezien veel Moslims mee hebben gedaan aan de holocaust
pi_53145135
Moet je op letten, na het 'helden betoog' van Plasterk met betrekking tot de legalisatie van Mein Kampf, gaat hij zich nu inzetten voor het feit dat docenten mogen vertellen dat de Holocaust niet heeft plaats gevonden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 13 september 2007 @ 13:42:42 #230
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53145156
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:41 schreef _The_General_ het volgende:
Dan ontkennen ze hun eigen geschiedenis aangezien veel Moslims mee hebben gedaan aan de holocaust
Waar heb jij het over?
  donderdag 13 september 2007 @ 13:43:05 #231
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53145164
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef JohnDope het volgende:
Moet je op letten, na het 'helden betoog' van Plasterk met betrekking tot de legalisatie van Mein Kampf, gaat hij zich nu inzetten voor het feit dat docenten mogen vertellen dat de Holocaust niet heeft plaats gevonden.
Nee joh.
pi_53145192
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:43 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee joh.
Het zou wel logisch van hem zijn. En als hij dat punt gemaakt heeft, gaat hij zich inzetten om pedofilie te legaliseren om zo het pedofiele gedrag van de profeet Mohammed goed te praten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_53145210
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waar heb jij het over?
De deelname van zeer veel Moslims aan de Duitse kant van WOII.
  donderdag 13 september 2007 @ 13:46:26 #234
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53145250
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

De deelname van zeer veel Moslims aan de Duitse kant van WOII.
Wat heeft dat met "meedoen aan de holocaust" te maken?
Er hebben ook moslims aan de kant van de geallieerden gevochten.
pi_53145356
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

En veel Nederlanders aan de zijde van de Duitsers. Toch zie je dan niet dat "de Nederlander" anti-semitisch zou zijn. Islamofobie kent kennelijk geen fatsoensgrenzen.
  donderdag 13 september 2007 @ 13:51:55 #236
3542 Gia
User under construction
pi_53145383
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Raar: mensen geloven de Koran niet als er staat dat Allah bestaat, maar wel als er staat hoe oud Mohammed's vrouw was.
Hoezo dat? Staat er in de Koran hoe oud Aïsha was?
Kun je ook aangeven waar precies, want dat heb ik nog nooit zien staan.
  donderdag 13 september 2007 @ 13:53:13 #237
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53145411
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoezo dat? Staat er in de Koran hoe oud Aïsha was?
Kun je ook aangeven waar precies, want dat heb ik nog nooit zien staan.
Ja, hoor, verschillende leeftijden op verschillende plekken ook.

Waar zou die info anders vandaan komen?
pi_53145497
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:39 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik geloof zeker wel in Allah. Alleen Mohammed was gewoon een charlatan die de naam van Allah misbruikte en Mohammed deed gewoon fap met een kind.

Dat is ook het grote verschil tussen Jezus en Mohammed. Jezus kwam echt uit Goddelijk zaad en Mohammed was gewoon geboren uit menselijk zaad.
pi_53145525
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Niettegenstaande dat feit, waren de Nazi's graag geziene gasten rond de Middellandse zee en Arabische omstreken.
De enige tegenaanval op Franse bodem tijdens de Blitz werd onsuccesvol uitgevoerd door een Maghrebijnse compagnie. (kanonnenvlees)
pi_53145589
Ik snap het even niet hoor. Wat heeft de holocaust met de islam te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')