Als ik op DirkH wil lijken had ik dat topic niet geopendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef koemleit het volgende:die fiets knakker komt nog niet in de buurt van DirkH
Ik weet niet waar je het over hebt, ik lees me ook niet in. Jij bent een sukkel en DirkH ook. Maar DirkH is ein fuhrer jij gewoon een kneus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik op DirkH wil lijken had ik dat topic niet geopend![]()
Neuh, ze vallen elkaar gewoon voor de schermen af en baggeren rustig verder in ONZ en KLB, terwijl dat nu juist niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Piovan het volgende:
Ik dacht dat mods een team waren.
Als dit maar niet uitloopt op een staking.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, ze vallen elkaar gewoon voor de schermen af en baggeren rustig verder in ONZ en KLB, terwijl dat nu juist niet de bedoeling was. Goede modselectie, hmm.
met het geweldige succes van de vorige staking, zal dat wel nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als dit maar niet uitloopt op een staking.....
Ik vond de vorige staking anders prima, in één klap van een stel stakkers af. Uitzonderingen daargelaten ofcourse.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als dit maar niet uitloopt op een staking.....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
Waaaarom zetten ze hier geen slotje op, en gaan het dan uitvechten. Enkel mods kunnen posten, wij F5-en met een bak chips erbij.
Goed plan, die FA's zonder ruggengraat durven de ban niet te zetten omdat SF ze iedere keer op MSN aanspreekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
Waaaarom zetten ze hier geen slotje op, en gaan het dan uitvechten. Enkel mods kunnen posten, wij F5-en met een bak chips erbij.
Droog brood is ook goed, en nog gezond ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn chips zijn op :S
Ja ik smeekte ze om me niet te bannenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed plan, die FA's zonder ruggengraat durven de ban niet te zetten omdat SF ze iedere keer op MSN aanspreekt.
Je hebt dus simpel weg je zin niet gekregen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed plan, die FA's zonder ruggengraat durven de ban niet te zetten omdat SF ze iedere keer op MSN aanspreekt.
Yep, and life goes onquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:40 schreef miodzio het volgende:
DirkH is a way of life
Maak je sterk en druk op de slot-knop!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom bannen jullie Dirkh niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat die ban niet meer komt
Bedankt, ik laat het plaatje zien aan mijn vrienden hier in het huis voor geestelijk gestoordenquote:
Juist wanneer je het niet meer verwachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat die ban niet meer komt
DirkH doet niets verkeerdquote:
Inderdaad, vrijwilligerswerk is voor afgevaardigden, werklozen, allochtonen en mongolen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:39 schreef Piovan het volgende:
Ik snap het hele modgebeuren niet. Je doet werk voor niks, waarvoor een kerel flinkt ontvangt.
Jij bent daarintegen een kutuser, en kutusers hebben een hekel aan Dirkh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef oshiro het volgende:
Ik vind DirkH eigenlijk best een kutmod.
Om te huilen dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij bent daarintegen een kutuser, en kutusers hebben een hekel aan Dirkh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |