quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:37 schreef Houtspeer het volgende:
Het hangt natuurlijk af waar ze het gaan uitvechten, hier in ONZ wint Dirkh.
Maar in Klaagbaak schopt SF Dirkh zijn reet.
Ik stel voor om het in Flora en Fauna te doen.
Als ze jou nu eens je sluitrechten afnamenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:36 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jah... maar straks zonder postrechten. Mag je hem op msn adoreren.
Oej wat ruigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zelfs in KLB of crewfora zal ie netjes in zijn hoekje moeten staan, als dat niet vanzelf gaat, dan help ik wel een handje.
Dit is wel een héél triest staaltje van internet tough guy praat zeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]Zelfs in KLB of crewfora zal ie netjes in zijn hoekje moeten staan, als dat niet vanzelf gaat, dan help ik wel een handje.
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:42 schreef BrandX het volgende:
*pakt de popcorn er vast bij, maar denkt dat het met de spreekwoordelijke sisser afloopt [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zelfs in KLB of crewfora zal ie netjes in zijn hoekje moeten staan, als dat niet vanzelf gaat, dan help ik wel een handje.
Hier waren we: FIETSquote:
Mn cola wat doe je!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
DirkH kan mijn bagagedrager kussen
Jongerensitequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef Piovan het volgende:
Een kerel uit 1968 die mod is op een jongerensite, is sowieso in de minderheid.
Ik weet het, het is iets meer dan dat je gewend bent op je Superdudes profieltje. Rust maar even uit.quote:
FOK! is geen jongerensitequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef Piovan het volgende:
Ik denk het niet. Ik gun Dirkh graag nog wat tijd om ook fans te krijgen.quote:
Jij denkt dat FOK! bestaat uit brildragende pubers met jeugdpuistjes? Jíj?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef Piovan het volgende:
Mag ik AIDS zijn, dan kan ik tenminste een aantal besmetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:48 schreef ShaoliN het volgende:
Ik heb hem vaker gebruikt, o.a. in een vergelijking tussen Joling en Gordon;
Maar dat is dus ongeveer hetzelfde als kiezen tussen AIDS en kanker.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet het, het is iets meer dan dat je gewend bent op je Superdudes profieltje. Rust maar even uit.
Nou en, die kutbaggerpubers hier verdienen gewoon een nazimod zoals DirkH. Heil.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef Piovan het volgende:
Die trein in combinatie met S_F is geen slecht idee, op zich.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:49 schreef Adelante het volgende:
wat moeten we nou NIET doen vandaag?
DirkH feliciteren?
SF tegen een trein werpen?
ik volg het even niet....
DirkH feliciteren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:49 schreef Adelante het volgende:
DirkH feliciteren?
Dirk en SF tegen een trein werpen moet je juist wel doen A. En vervolgens de nabestaanden feliciteren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:49 schreef Adelante het volgende:
DirkH feliciteren?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dirk en SF tegen een trein werpen moet je juist wel doen A. En vervolgens de nabestaanden feliciteren.
Ik heb zometeen toch tijd genoeg met die banquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:48 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik weet het, het is iets meer dan dat je gewend bent op je Superdudes profieltje. Rust maar even uit.
Kijk dit maar eens.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:50 schreef Piovan het volgende:
Is toch zeker wel een jongerensite dit?
Rel., Dit valt behoorlijk tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Uiteraard. Even het avondreltopic volgen [afbeelding]
Nou dan klopt je onderschrift tochquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef Biogarde het volgende:
Wat een kuttopic.
Jij noemt Yvonne een zakkenwasser?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef Piovan het volgende:
[..]
Nah, ik verdoe mijn tijd niet aan zakkenwassertjes.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jij noemt Yvonne een zakkenwasser?!
wiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Verraaaad!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind S-F sowieso een kutuser.
tsjah, ongewassen wordt je geen mod op fok!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Maar wie krijgt de ban? Dat is de vraag!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:56 schreef Afwazig het volgende:
Dit topic is voor mij uitgelopen op een behoorlijk deceptie. Slotje ban.
Ik nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:57 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Maar wie krijgt de ban? Dat is de vraag!
Hij slaapt, denk ik. Of zit te huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou DirkH, slotje, daar ben je toch goed in!
quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:49 schreef Houtspeer het volgende:
Dirkh staat voor, SF moet wat doen.
Dat is meningswijs. Het ging hier over die Banaan vraag niet over wie de domste argumenten geeftquote:
PM 'm anders even om wat af te sprekenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:06 schreef Borkydude het volgende:
We love you Fietsje, we do
Oooh Fietsje we love you!
Ah, je geeft al toe. Okee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is meningswijs. Het ging hier over die Banaan vraag niet over wie de domste argumenten geeft![]()
Hebben we allang gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
PM 'm anders even om wat af te spreken
Als ik op DirkH wil lijken had ik dat topic niet geopendquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef koemleit het volgende:die fiets knakker komt nog niet in de buurt van DirkH
Ik weet niet waar je het over hebt, ik lees me ook niet in. Jij bent een sukkel en DirkH ook. Maar DirkH is ein fuhrer jij gewoon een kneus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als ik op DirkH wil lijken had ik dat topic niet geopend![]()
Neuh, ze vallen elkaar gewoon voor de schermen af en baggeren rustig verder in ONZ en KLB, terwijl dat nu juist niet de bedoeling wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Piovan het volgende:
Ik dacht dat mods een team waren.
Als dit maar niet uitloopt op een staking.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
Neuh, ze vallen elkaar gewoon voor de schermen af en baggeren rustig verder in ONZ en KLB, terwijl dat nu juist niet de bedoeling was. Goede modselectie, hmm.
met het geweldige succes van de vorige staking, zal dat wel nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als dit maar niet uitloopt op een staking.....
Ik vond de vorige staking anders prima, in één klap van een stel stakkers af. Uitzonderingen daargelaten ofcourse.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:21 schreef Thieske het volgende:
[..]
Als dit maar niet uitloopt op een staking.....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
Waaaarom zetten ze hier geen slotje op, en gaan het dan uitvechten. Enkel mods kunnen posten, wij F5-en met een bak chips erbij.
Goed plan, die FA's zonder ruggengraat durven de ban niet te zetten omdat SF ze iedere keer op MSN aanspreekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:26 schreef Sjowhan het volgende:
Waaaarom zetten ze hier geen slotje op, en gaan het dan uitvechten. Enkel mods kunnen posten, wij F5-en met een bak chips erbij.
Droog brood is ook goed, en nog gezond ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef SwiffMeister het volgende:
Mijn chips zijn op :S
Ja ik smeekte ze om me niet te bannenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed plan, die FA's zonder ruggengraat durven de ban niet te zetten omdat SF ze iedere keer op MSN aanspreekt.
Je hebt dus simpel weg je zin niet gekregen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goed plan, die FA's zonder ruggengraat durven de ban niet te zetten omdat SF ze iedere keer op MSN aanspreekt.
Yep, and life goes onquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:40 schreef miodzio het volgende:
DirkH is a way of life
Maak je sterk en druk op de slot-knop!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom bannen jullie Dirkh niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat die ban niet meer komt
Bedankt, ik laat het plaatje zien aan mijn vrienden hier in het huis voor geestelijk gestoordenquote:
Juist wanneer je het niet meer verwachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb zo het gevoel dat die ban niet meer komt
DirkH doet niets verkeerdquote:
Inderdaad, vrijwilligerswerk is voor afgevaardigden, werklozen, allochtonen en mongolen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:39 schreef Piovan het volgende:
Ik snap het hele modgebeuren niet. Je doet werk voor niks, waarvoor een kerel flinkt ontvangt.
Jij bent daarintegen een kutuser, en kutusers hebben een hekel aan Dirkh.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:59 schreef oshiro het volgende:
Ik vind DirkH eigenlijk best een kutmod.
Om te huilen dit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Jij bent daarintegen een kutuser, en kutusers hebben een hekel aan Dirkh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |