Eindelijk eens goed nieuws uit het midden-oosten. Tijd voor de Fatah al-islam om de kapitalistische toestroom van dance- en trance-muziek te stoppen.quote:'Fatah al-Islam dreigt Tiësto te doden'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf / Yalibnan.com
Gepubliceerd: dinsdag 29 mei 2007 @ 08:44
In Libanon circuleren geruchten dat de Nederlander Tijs Verwest, alias DJ Tiësto, op de dodenlijst staat van de radicaal Palestijnse islamitische beweging Fatah al-Islam die daar de laatste weken strijd levert met het Libanese leger. Tiësto geeft op 2 juli een optreden in de hoofdstad van Libanon. Zijn management is vooralsnog niet van plan het optreden in Beiroet af te zeggen.
De al jaren aan de wereldtop staande DJ gaf eerder in oktober 2005 een concert in Beiroet. Daar kwamen 16.000 mensen op af, wat een record was voor een dancefestijn in het Midden-Oosten.
Overigens zou ook zangeres Shakira doelwit zijn van Fatah al-Islam. De zangeres zou daarom een gepland concert in Libanon van haar schema hebben afgevoerd.
Klopt. Al komen ze denk ik in dit geval niet eens in de buurt. Loze dreigpraat van een stel achterlijke idioten, dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef rutger05 het volgende:
Ieder zijn smaak. Er zijn bepaalde fundamentalistische moslims die tegen elke vorm van muziek zijn en muzikanten vermoorden (Algerije).
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef xstatic1975 het volgende:
Nuken die zooi dan maar!
Inderdaad:quote:Opzouten met je kutdreigementen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef xstatic1975 het volgende:
Nuken die zooi dan maar!
Ik snap jouw zin niet ?! "niet in de buurt komen"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Klopt. Al komen ze denk ik in dit geval niet eens in de buurt. Loze dreigpraat van een stel achterlijke idioten, dus.
Ach, ze proberen een beetje mee te liften op de populariteit van Tiësto.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Klopt. Al komen ze denk ik in dit geval niet eens in de buurt. Loze dreigpraat van een stel achterlijke idioten, dus.
Doen is geen hulpwerkwoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik snap jouw zin niet ?! "niet in de buurt komen"
Loze dreigpraat ?!! doe jij eens google op dat clubje.....
Het is een tamelijk teurig clubje van een 100/150 man, op dit moment worden ze in puin geschoten door de Libanese regering.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik snap jouw zin niet ?! "niet in de buurt komen"
Loze dreigpraat ?!! doe jij eens google op dat clubje.....
Ok oud Byblos, lebanon in http://www.eddesands.comquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doen is geen hulpwerkwoord.
En zoek jij eens fluks op waar Tiesto optreedt en waar die club de machtsbasis heeft?
Zodra jij de Nederlandse taal meester wordt. Is een inburgeringscursus wellicht iets voor je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef salutem het volgende:
[..]
Ok oud Byblos, lebanon in http://www.eddesands.com
En verder snap ik nog steeds jouw eerste zin niet.
Doe es ff schnell uitlegge bitte sehr.
LoL geef je die ook dan in ons gezellige Breda !?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zodra jij de Nederlandse taal meester wordt. Is een inburgeringscursus wellicht iets voor je?
Leer het eerst voor je het gaat proberen zou ik zeggen.quote:
Presto! In Nederland circuleren geruchten dat men Libanon wil gaan bombarderen met atoombommen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef xstatic1975 het volgende:
Nuken die zooi dan maar! Opzouten met je kutdreigementen
Dat is het ook, gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Hathor het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam een DJ op een dodenlijst zetten? Shakira hebben ze er trouwens ook op gezet. Ik vind dit bijna net zo lachwekkend als de Polen die onderzoek doen naar de sexuele geaardheid van een Teletubbie.
De boel zou wel eens behoorlijk kunnen escaleren als zoiets gebeurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd hoe het 2 juli zal gaan. ik zeg cancelen die trip.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef Libaneesje het volgende:
DIe Fatah el islam zijn niet eens moslims, dat ze zich zelf zo kunnen noemen echt schande voor de moslims.. die extremisten schuilen zich achter onschuldige burgers in het kamp, Fateh el islam heeft niks met de palestijnenof Libanezen te maken die groep bestaat uit verschillende nationaliteiten, en zowiezo. de Libanese leger heeft alles onder controle.!! ze kunnen tiesto niks maken of shakira wiens vader uit Libanon komt. tiesto is al een paar keer in libanon geweest en hij gaat niet voor niks terug na het moooie land. YOUTUBE (tiesto Beirut)
k las dat iemand ook zei. shakira heeft geen sluier op.. Wie zegt dat alle Libanezen moslims zijn.. 60% is christelijks en Libanon is veel moderner dan Nederland dus let op wat je zegt niet gelijk hoog springen..![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef Libaneesje het volgende:
DIe Fatah el islam zijn niet eens moslims, dat ze zich zelf zo kunnen noemen echt schande voor de moslims.. die extremisten schuilen zich achter onschuldige burgers in het kamp, Fateh el islam heeft niks met de palestijnenof Libanezen te maken die groep bestaat uit verschillende nationaliteiten, en zowiezo. de Libanese leger heeft alles onder controle.!! ze kunnen tiesto niks maken of shakira wiens vader uit Libanon komt. tiesto is al een paar keer in libanon geweest en hij gaat niet voor niks terug na het moooie land. YOUTUBE (tiesto Beirut)
k las dat iemand ook zei. shakira heeft geen sluier op.. Wie zegt dat alle Libanezen moslims zijn.. 60% is christelijks en Libanon is veel moderner dan Nederland dus let op wat je zegt niet gelijk hoog springen..![]()
Door op deze manier zo takifr te plegen ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:59 schreef Libaneesje het volgende:
DIe Fatah el islam zijn niet eens moslims, dat ze zich zelf zo kunnen noemen echt schande voor de moslims..
Goed ideequote:Op woensdag 30 mei 2007 08:22 schreef yvonne het volgende:
Waarom nou Tiësto?
Kan het niet Jan Smit of Frans Bauer worden?
Ik lach Libanon ook niet uit, ik moest gewoon lachen om de opmerking dat Libanon veel moderner dan Nederland zou zijn. En dan kan Libanon wel zo leuk samenwerken met Israel, en kunner er wel mensen zonder hoofddoekje in rode cabrio's rondrijden, maar dat kan dat argument nou niet echt staven hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:12 schreef Yildiz het volgende:
Sommigen vinden het leuk Libanon uit te lachen, maar het is in ieder geval niet een zandbak zoals Irak.
Het heeft een goed onderwijssysteem, men draagt er amper tot geen hoofddoekjes (ten spijt van die gewelddadige frusti's gok ik) en men werkt behoorlijk samen met Israeli's. Libanezen in Israël en vice versa.
Al gok ik dat daar sinds die halve oorlog vorige zomer een beetje een einde aan is gekomen. Hoeveel electriciteitscentrale's, havens en olieopslag zijn kapotgeschoten? Hoeveel olie dreef er ook alweer in zee toen? Mja, ook dat is een manier van concurrentie blijkbaar...
Kan niemand zich nog die foto herinneren die de world press photo won vorig jaar? Die 3-4 personen in een strakke rode auto met open dak, dure zonnebril en, nogmaals, geen hoofddoekjes, al rijdende door een kapotgeschoten wijk?
Kleine foto dan:
[afbeelding]
Wat hij zegtquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik lach Libanon ook niet uit, ik moest gewoon lachen om de opmerking dat Libanon veel moderner dan Nederland zou zijn. En dan kan Libanon wel zo leuk samenwerken met Israel, en kunner er wel mensen zonder hoofddoekje in rode cabrio's rondrijden, maar dat kan dat argument nou niet echt staven hoor.![]()
Ik had het niet over de terroristen daar mafkees... die terroristen zijn gecreerd door de aanwezigheid van amerika in Irak,, zoek maar ff op internet hoe libanon is.. ja veel moderner en mooier dan Nederlandquote:Op woensdag 30 mei 2007 01:45 schreef Hathor het volgende:
Ja, Libanon is veel moderner dan Nederland, daarom gaat het ook allemaal zo fantastich daar en is het het economisch pareltje van het midden oosten.![]()
Hoezo niet ben jij in Libanon geweest, weet jij hoe het daar isquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik lach Libanon ook niet uit, ik moest gewoon lachen om de opmerking dat Libanon veel moderner dan Nederland zou zijn. En dan kan Libanon wel zo leuk samenwerken met Israel, en kunner er wel mensen zonder hoofddoekje in rode cabrio's rondrijden, maar dat kan dat argument nou niet echt staven hoor.![]()
Je had al langer een burger oorlog in Libanonquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef Libaneesje het volgende:
[..]
Ik had het niet over de terroristen daar mafkees... die terroristen zijn gecreerd door de aanwezigheid van amerika in Irak,, zoek maar ff op internet hoe libanon is.. ja veel moderner en mooier dan NederlandLibanon is en blijft de parel van het m.o
![]()
Nou doe je het weer!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:07 schreef Libaneesje het volgende:
ja veel moderner en mooier dan Nederland![]()
Ik ken veel libanezen en kijk soms LBCquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef Libaneesje het volgende:
[..]
Hoezo niet ben jij in Libanon geweest, weet jij hoe het daar is![]()
je hoort alleen verhalen van buiten af, je kijkt niet dan je lange kromme neus verder![]()
en libanon is niet moderner dan nederland,libanon is een van de kutste landen ter wereld tegenwoordig.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:10 schreef Libaneesje het volgende:
[..]
Hoezo niet ben jij in Libanon geweest, weet jij hoe het daar is![]()
je hoort alleen verhalen van buiten af, je kijkt niet dan je lange kromme neus verder![]()
* eensch isquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:22 schreef yvonne het volgende:
Waarom nou Tiësto?
Kan het niet Jan Smit of Frans Bauer worden?
Het enige land daar in het MO wat het predikaat 'moderner dan nederland' mag verdienen is natuurlijk Israel. Al is Libanon op zich wel aardig westers, maar als je politiek zwaar van Syrie afhangt kun je de moderniteit wel vergeten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en libanon is niet moderner dan nederland,libanon is een van de kutste landen ter wereld tegenwoordig.
De Libanese poltiek zit heel ingewikkeld in elkaar, Hizballah is ten eerste een nationalistische partij.. Dat amerika en Pisrael zeggen dat het een terroristische partij is betekend niet dat het zo is, jij als een marokkaan moet dat wel weten he of ben jij ook zo'n kontelikkerquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Je had al langer een burger oorlog in Libanon
De terroristen van hezbollah waren er al voordat Amerika in Irak was![]()
JE kan echt zien dat je een amazigh bent die arabieren haat, vieze racist...quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en libanon is niet moderner dan nederland,libanon is een van de kutste landen ter wereld tegenwoordig.
Ga huilen ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:23 schreef Libaneesje het volgende:
[..]
JE kan echt zien dat je een amazigh bent die arabieren haat, vieze racist...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |