Eindelijk eens goed nieuws uit het midden-oosten. Tijd voor de Fatah al-islam om de kapitalistische toestroom van dance- en trance-muziek te stoppen.quote:'Fatah al-Islam dreigt Tiësto te doden'
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf / Yalibnan.com
Gepubliceerd: dinsdag 29 mei 2007 @ 08:44
In Libanon circuleren geruchten dat de Nederlander Tijs Verwest, alias DJ Tiësto, op de dodenlijst staat van de radicaal Palestijnse islamitische beweging Fatah al-Islam die daar de laatste weken strijd levert met het Libanese leger. Tiësto geeft op 2 juli een optreden in de hoofdstad van Libanon. Zijn management is vooralsnog niet van plan het optreden in Beiroet af te zeggen.
De al jaren aan de wereldtop staande DJ gaf eerder in oktober 2005 een concert in Beiroet. Daar kwamen 16.000 mensen op af, wat een record was voor een dancefestijn in het Midden-Oosten.
Overigens zou ook zangeres Shakira doelwit zijn van Fatah al-Islam. De zangeres zou daarom een gepland concert in Libanon van haar schema hebben afgevoerd.
Klopt. Al komen ze denk ik in dit geval niet eens in de buurt. Loze dreigpraat van een stel achterlijke idioten, dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:23 schreef rutger05 het volgende:
Ieder zijn smaak. Er zijn bepaalde fundamentalistische moslims die tegen elke vorm van muziek zijn en muzikanten vermoorden (Algerije).
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef xstatic1975 het volgende:
Nuken die zooi dan maar!
Inderdaad:quote:Opzouten met je kutdreigementen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef xstatic1975 het volgende:
Nuken die zooi dan maar!
Ik snap jouw zin niet ?! "niet in de buurt komen"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Klopt. Al komen ze denk ik in dit geval niet eens in de buurt. Loze dreigpraat van een stel achterlijke idioten, dus.
Ach, ze proberen een beetje mee te liften op de populariteit van Tiësto.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Klopt. Al komen ze denk ik in dit geval niet eens in de buurt. Loze dreigpraat van een stel achterlijke idioten, dus.
Doen is geen hulpwerkwoord.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik snap jouw zin niet ?! "niet in de buurt komen"
Loze dreigpraat ?!! doe jij eens google op dat clubje.....
Het is een tamelijk teurig clubje van een 100/150 man, op dit moment worden ze in puin geschoten door de Libanese regering.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:33 schreef salutem het volgende:
[..]
Ik snap jouw zin niet ?! "niet in de buurt komen"
Loze dreigpraat ?!! doe jij eens google op dat clubje.....
Ok oud Byblos, lebanon in http://www.eddesands.comquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Doen is geen hulpwerkwoord.
En zoek jij eens fluks op waar Tiesto optreedt en waar die club de machtsbasis heeft?
Zodra jij de Nederlandse taal meester wordt. Is een inburgeringscursus wellicht iets voor je?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:46 schreef salutem het volgende:
[..]
Ok oud Byblos, lebanon in http://www.eddesands.com
En verder snap ik nog steeds jouw eerste zin niet.
Doe es ff schnell uitlegge bitte sehr.
LoL geef je die ook dan in ons gezellige Breda !?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zodra jij de Nederlandse taal meester wordt. Is een inburgeringscursus wellicht iets voor je?
Leer het eerst voor je het gaat proberen zou ik zeggen.quote:
Presto! In Nederland circuleren geruchten dat men Libanon wil gaan bombarderen met atoombommen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:29 schreef xstatic1975 het volgende:
Nuken die zooi dan maar! Opzouten met je kutdreigementen
Dat is het ook, gewoon achterlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:20 schreef Hathor het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam een DJ op een dodenlijst zetten? Shakira hebben ze er trouwens ook op gezet. Ik vind dit bijna net zo lachwekkend als de Polen die onderzoek doen naar de sexuele geaardheid van een Teletubbie.
De boel zou wel eens behoorlijk kunnen escaleren als zoiets gebeurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:49 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd hoe het 2 juli zal gaan. ik zeg cancelen die trip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |