Heej jong...hoe vaak ga je de vraag nog edittenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:25 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, wie ben ik?
Nee nu serieus en makkelijk: Hoe oud kan een (aziatische) olifant worden?
Ik zal de volgende keer eerst goed nadenken over een vraag zodat ik hem duidelijk kan stellen. Er is namelijk verschil in levensduur tussen verschillende soorten olifanten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej jong...hoe vaak ga je de vraag nog editten![]()
![]()
Is een beetje een gokvraag (zie OP) maar goed.
120 jaar?
Bijna.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Heej jong...hoe vaak ga je de vraag nog editten![]()
![]()
Is een beetje een gokvraag (zie OP) maar goed.
120 jaar?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:29 schreef Houtspeer het volgende:
Je bent een chemisch instabiel koolstofatoom?
Als je de OP had gelezen, dan had je deze vraag helemaal niet gesteld en lees 'm ook ff door voor verdere spelregels.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef Juup© het volgende:
Naar beneden de leeftijden.
En is dit gok maar raak of Kennis Quiz?
Oke, antwoord kan verschillen en werkt gokken in de hand.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Als je de OP had gelezen, dan had je deze vraag helemaal niet gesteld en lees 'm ook ff door voor verdere spelregels.
110?
Deze vraag is geworden tot een 'noem een cijfer tussen de (cijfer) en (cijfer)'. Dat gebeurt vaak met zulke vragen, als het niet geheel bekend is wat het moet zijn. Dat heeft de ervaring hier uitgewezen. Het staat ook duidelijk in de OP, maar het maakt verder niet uit. Het is je tweede vraag nog maar en het zij je vergevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oke, antwoord kan verschillen en werkt gokken in de hand.
60 tot 70 jaar.
Maak jij dan maar een vraag met een vast gegeven c.q. antwoord.
Ik maak het hem alleen maar duidelijk, niet negatief bedoeldquote:
Ik geef hem gelijk. Gokvragen ( jaartallen of cijfers ) zijn extreem irritant, aangezien ze altijd hierop uitlopen.quote:
He ben je verdwaald? Jij hierquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:47 schreef BwennieBren het volgende:
Vraagje please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |