quote:
Nee, het antwoord is fauvisme (Les fauves = de wilde dieren)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:22 schreef wyccie het volgende:
Art Savage?
En Etc maakt het afquote:
Klopt! Er zat één Deen in, 3 Belgen en 6 Nederlandersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit heb ik niet al te lang geleden nog moeten leren, maar ik ben het kwijt!
Ik weet wel dat Cobra een samentrekking is van kopenhagen brussel en amsterdam.
kan wel zijn, maar is niet de term die ik zoekquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik weet wel wat Azimuth thrusters zijn
Maar ik ben bang dat niemand deze vraag gaat weten (ik durf dit soort vragen niet meer te stellen)
da's ook niet wat ik zoekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:38 schreef ElizabethR het volgende:
Azimuth radar?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dynamic Positioning
Amazing!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Etcetera het volgende:
het is zeker geen sonarhet heeft echt te maken met die schroeven, die kunnen 360 graden gedraaid worden wegens de behuizing
oh, hij is blauw en hij heeft electrische ramen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:57 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wat ik mooi vind aan auto'sniets betreffende technische zooi
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef Der_Michael het volgende:
mexico
jij zegt hetquote:
Klopt, en niet Adolf Hitler zoals vaak gedacht wordtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef Conekiller het volgende:
Ferdinant Porche
Je kan het niet eens zingen noemenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef Conekiller het volgende:
Helaas, Phil Collins was niet een van de oprichters
Volgens mij ook maar de vragensteller laat niks van zich horenquote:
Sterker nog, vragensteller postte dat Phil Collins niet goed was terwijl Berkery het juiste antwoord allang had gegevenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef ScottTracy het volgende:
Volgens mij ook maar de vragensteller laat niks van zich horen
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
Thin Lizzy?
OKquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef Conekiller het volgende:
Sorry maar ik had 'm niet gezien :S was even bezig en keek niet zo goed
Geen nood, ik laat jullie nog even denken en dan post ik wat fotootjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:09 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet zeker dat de zangers/zangeressen van al die prachtige Britse jaren 80 bandjes meededen, maar daar weet ik de namen niet echt van
Beide bands zijn goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:11 schreef BwennieBren het volgende:
Die grietvan Bananarama en een paar leden van Spandau Ballet maar ik weet niet hun namen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |