werkschuwe linkse kerk die Wilders wil bashen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 05:47 schreef Het_hupt het volgende:
Weer een topique waar de werkschuwe linkse kerk Wilders kan bashen![]()
tot vrijdag Meki![]()
Prcies, geef ze een reis naar bestemming naar keuze. DAT zal ze lerenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Nee maar als ik Econoom wil worden ga ik ook niet de Hotelschool doen.
Als je doel, meer respect voor de politie is, dan zijn er betere middelen.
Verplicht op zondag naar de kerk, avondklok instellen. Het werkt allemaal...quote:Op woensdag 30 mei 2007 07:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon voetbal afschaffen kan ook al veel helpen.
quote:
Wikiquote:Rubber bullets are rubber or rubber-coated projectiles fired from guns. They are usually non-lethal, unless fired at short range, but are often heavy enough to pierce skin.
Waarom? Omdat de orde en het gerief van vadertje staat een hogere waarde heeft dan het leven van de gemiddelde onderdaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/109(...)_ernstige_rellen.htm
Eindelijk iemand die WEL snapt hoe je dat soort mensen aan moet pakken![]()
![]()
Jep... in Amerika hebben ze noooooit rellen. Daar loopt de hele wereld met respect in een boogje om ze heen. Is lulkoek natuurlijk, maar dat mag in Geert's topicquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Heb ik gelezen, maar ik ben het er niet mee eens. Ik ben regelmatig in Amerika en daar heb je respect voor de politie.
Ik voel me in Amerika stukken veiliger op straat dan hier, en ja, ik ken ook de verhalen over politiegeweld en daar ben ik het ook weer niet mee eens. De politie in Amerika is soms inderdaad te hard, maar hier zijn ze altijd te soft !
Mee eens.quote:Op woensdag 30 mei 2007 06:16 schreef Libris het volgende:
[..]
werkschuwe linkse kerk die Wilders wil bashen?
Dus jij vindt het echt normaal om op een groep mensen te gaan schieten? Kan je je voorstellen wat er gebeurd was tijdens die wedstrijd in Tilburg als de politie een stuk of 12 rellers had neergeschoten, misschien 3 ernstig gewond, eentje dood, en misschien nog 2 mensen geraakt die er niets mee vandoen hadden.
Nederland is geen politiestaat en ik hoop dat het ook nooit zal worden.
Waar is dat filmpje waar je ziet hoe een politieagent in legerkleding die DJ vertelt op te houden, compleet met honden, helikopters en vage detentie als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jep... in Amerika hebben ze noooooit rellen. Daar loopt de hele wereld met respect in een boogje om ze heen. Is lulkoek natuurlijk, maar dat mag in Geert's topic![]()
Hij wordt ook wel omgelegd en dat is zijn eigen stomme kutschuld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus moet je maar je bek houden? Geert Wilders raakt met de dag meer en meer in de war en het enge is dat er gewoon bijna 700.000 gekken op hem hebben gestemd.
Een Nederland zonder Wilders is veel beter af. Punt.
Ik weet niet of je iemand met een grotere auto, vuurwapen of meer bling-bling ook meer respect geeft, maar ik in ieder geval niet.quote:
Raves zijn dan ook nagenoeg compleet verboden, gezien het gemiddelde beleid ten aanzien van dance muziek in de VS.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mee eens.
Als jij nu als reactie terugkrijgt dat jij ook maar een linkse racker bent, ga ik wel lachen.
[..]
Waar is dat filmpje waar je ziet hoe een politieagent in legerkleding die DJ vertelt op te houden, compleet met honden, helikopters en vage detentie als je hem nodig hebt?
Op 1 of andere raveparty in Ohio, in een halve woestijn.
Eerst moesten het kogels zijn, nu flink veel pepperballs, wat dat ook moge zijn. Dat is een snelle consessie.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:16 schreef Andyy het volgende:
ze moeten gewoon pepperballs adopteren en bij iedere rel een hokje neerzetten waar mensen hun ogen kunnen uitspoelen en dan gelijk iedereen oppakken die zich meld
..dus hij wil een soort politiestaat waar agenten vrijuit gaan als ze dit soort dingen doen:quote:Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.
ach je moest eens weten hoe de gemiddelde agent schietquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:20 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Eerst moesten het kogels zijn, nu flink veel pepperballs, wat dat ook moge zijn. Dat is een snelle consessie.
Waarom zou dat moeten?
Nu stel je voor dat de agent maar pepperballs gaat gebruiken ipv kogels. Je geeft dus toe dat men niet zo scherp kan schieten in het echt als in films.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:57 schreef Andyy het volgende:
[..]
ach je moest eens weten hoe de gemiddelde agent schiet
pepperballs zijn al een stuk minder geweldadig, zijn gewoon balletjes met erin pepperspray wat word afgeschoten met een gemodificeerde (paintball)marker
Lol, heb je dat plaatje zelf gemaakt? Waar heb je dat vandaan?quote:
Afgezien van ''n paar cowboys, gok ik dat ze niet zo heel erg enthousiast zullen zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me overigens af hoe de gemiddelde politie-agent reageert op Wilders' voorstel.
En rubberen kogels kunnen geen (blijvende) schade aanrichten? Dit hele voorstel is van de pot gerukt en alleen gedaan om de boel te kunnen ophitsen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef Chandler het volgende:
Waarom met echte kogels? schiet gewoon in het wilde westen met rubberen kogels, die doen echt wel verdomde veel pijn hoor... Dan gaan ze echt wel (weg)rennen!
Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef Chandler het volgende:
Waarom met echte kogels? schiet gewoon in het wilde westen met rubberen kogels, die doen echt wel verdomde veel pijn hoor... Dan gaan ze echt wel (weg)rennen!
Volgens mij heeft Amnesty (maar goed, dat zijn natuurlijk linkse hippiesquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef Yildiz het volgende:
Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?
Volgens mij moet je zo'n beetje tegen Fred Phelps aanschurken wil je Amnesty zien als links bolwerk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef gronk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amnesty (maar goed, dat zijn natuurlijk linkse hippies)
Ik wist niet dat Wilders voorstander was van naleving van artikel 1.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
en 'FNV uit SER, omdat ze autochtonen discrimineren'.
Demonstreren wordt verboden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me ook af waar hij vandaag weer mee zal komen.
Of heb ik dat al gezegd?
Gisteren 'met scherp schieten' en 'FNV uit SER, omdat ze autochtonen discrimineren'.
Aan wie doet je dat ook weer denken? Aan wie, nou?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef t-8one het volgende:
[..]
Demonstreren wordt verboden.
Wilders kroont zichzelf.
Verkiezingen worden afgeschaft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu die nog bestaat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Wilders voorstander was van naleving van artikel 1.
serieus, wat denken sommige mensen wat rellen is?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?
Rellen op Fok!, op zondagmiddag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Vistel het volgende:
[..]
serieus, wat denken sommige mensen wat rellen is?
zoiets als met je collega's op het werk ravotten tegen de wil in van de baas?
Nee, maar ook niet mensen vermoorden of de democratie ondermijnen ofzo. We hebben het over al dan niet dronken voetbalsupporters die tafeltjes omgooien. Nou, dat rechtvaardigt dus echt doodslag.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Vistel het volgende:
[..]
serieus, wat denken sommige mensen wat rellen is?
zoiets als met je collega's op het werk ravotten tegen de wil in van de baas?
'Met scherp schieten' is een term die staat voor échte kogels gebruiken idd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef Yildiz het volgende:
Let wel, de meesten hier stellen dan maar alsnog rubber kogels voor, met de gedachte dat dat 'minder hard' is, al ware het een compromis.
Maar als ik het goed begrijp, heeft Wilders het dus over échte kogels?
Het lijkt me dat-ie 'met scherp' echte kogels bedoeld. Als-ie rubber kogels had bedoeld, dan had-ie dat wel gezegd, niet?quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef Yildiz het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, heeft Wilders het dus over échte kogels?
Hitler, Stalin, Mao en Pol Pot hè.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef NLweltmeister het volgende:
Ga zo door Geertje, je schiet op eigen 'slaven', sucker
Ik stel voor om bij VVV alleen nog maar zwaar bewapende Marokkaanse agenten in te zetten.
Ik mis in deze discussie trouwens het onderhand beruchte rijtje Stalin, Moa, Pol Pot en nu dus ook Wilders.
Links gezeur.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef Floripas het volgende:
Weten jullie nog dat Fortuyn werd vermoord? En dat er toen een menigte woedende demonstranten / ADO-supporters op het Binnenhof stond?
Wat was er gebeurd als Kok opdracht had gegeven om dan met scherp te schieten?
Godverdomme, dan had ik zelfs uit protest Fortuyn gestemd. En was ik mee gaan rellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |