abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 04:48:48 #101
104963 ETA
European Travel Author
pi_49914813
frappant dat Wilders dit ineens voorstelt na aanleiding van rellen met Marokkanen. Ik heb hem dit nog nooit horen zeggen als autochtone voetbal fans aan het rellen zijn....... toeval?
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  woensdag 30 mei 2007 @ 05:47:30 #102
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_49914865
Weer een topique waar de werkschuwe linkse kerk Wilders kan bashen
tot vrijdag Meki
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 05:53:57 #103
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_49914868
Is zeker weer op de Israelische ambassade geweest...
  woensdag 30 mei 2007 @ 06:02:48 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_49914874
Neerschieten? Hoe ongeciviliseerd, bloederig, onmenselijk. Kan echt niet meer in deze tijd. Dat kan allemaal een stuk ordentelijker. Eerst maar eens de relmarokkanen out in the open halen. Gewoon wegsleuren uit hun veilige vertrouwde omgeving, van groepen vrienden die allemaal van niets weten, de ouders die ze binnenshuis beschermen 'onze zoon is zo niet', in de wijken waar het gezag niet durft te komen. Gewoon een paar gerichte raz eh huiszoekingen om al die criminelen op te pakken en dan voor de hele wereld om te zien wie ze zijn bij elkaar zetten in een omheinde woongemeenschap. Natuurlijk zijn we geen monsters, en geloven we dat we ze kunnen rehabiliteren, dus in deze gemeenschappen laten we ze dan eervol werk doen, aangepast aan hun verstandelijke vermogens, zodat ze inzien dat het heel normaal is om met hard te werken geld te verdienen en zo goedbedoelende burgers worden. Natuurlijk is het dan de bedoeling dat ze na hun volledige heropvoeding weer in de maatschappij terecht komen. Als we daarentegen het wel lekker vinden om geen Marokkanen meer te hebben kunnen we ook andere maatregelen bedenken, bijvoorbeeld een volkomen menswaardige afvloeiing van het probleem. Sieg he eh wilders for president!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 30 mei 2007 @ 06:16:00 #105
19840 Libris
Live from Singapore
pi_49914893
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 05:47 schreef Het_hupt het volgende:
Weer een topique waar de werkschuwe linkse kerk Wilders kan bashen
tot vrijdag Meki
werkschuwe linkse kerk die Wilders wil bashen?

Dus jij vindt het echt normaal om op een groep mensen te gaan schieten? Kan je je voorstellen wat er gebeurd was tijdens die wedstrijd in Tilburg als de politie een stuk of 12 rellers had neergeschoten, misschien 3 ernstig gewond, eentje dood, en misschien nog 2 mensen geraakt die er niets mee vandoen hadden.

Nederland is geen politiestaat en ik hoop dat het ook nooit zal worden.
  woensdag 30 mei 2007 @ 06:45:45 #106
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_49914934
Ik weet nog wel meer doeleindes om met scherp op te schieten, neemt niet weg dat het idee belachelijk is.

Juist met paintballs schieten is slim, dan kun je die lui gelijk herkennen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 30 mei 2007 @ 07:09:33 #107
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49914998
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

Nee maar als ik Econoom wil worden ga ik ook niet de Hotelschool doen.

Als je doel, meer respect voor de politie is, dan zijn er betere middelen.
Prcies, geef ze een reis naar bestemming naar keuze. DAT zal ze leren
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
  woensdag 30 mei 2007 @ 07:19:11 #108
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_49915030
Gewoon voetbal afschaffen kan ook al veel helpen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 30 mei 2007 @ 07:24:24 #109
19840 Libris
Live from Singapore
pi_49915050
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 07:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon voetbal afschaffen kan ook al veel helpen.
Verplicht op zondag naar de kerk, avondklok instellen. Het werkt allemaal...
  woensdag 30 mei 2007 @ 07:43:26 #110
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49915148
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Iblardi het volgende:
[afbeelding]
!

Ontopic, zoals in het andere [KLB] Heeft Wilders eindelijk eens een goed idee ...... topic.

Scherp schieten op knieën:
-Om te beginnen schiet men alleen raak in films, vooral op een sterk bewegende menigte.
-een knie geraakt door een rubber kogel herstelt nooit. Maar gezien Wilders voorstelt dat de agent dan niet vervolgd gaat worden, gok ik ook dat hij voorstelt dat diegene die nooit volledig kan functioneren met zijn knie maar een 'eigen schuld dikke bult' heeft?

Kogels
Welja, vuurwapens. Ik ga er even van uit dat Wilders niet echte kogels bedoelt, maar rubber kogels. En zo niet, dan zal hij dat wel als 'compromis' aanvoeren over een tijdje. Rubber kogels is ook al zo'n zachte term voor iets veel gruwelijkers. Rubber impliceert namelijk dat het zacht is, alsof het een kussengevecht keer 2 is. Het tegendeel is waar.
Rubber kogels komen in 2 typen voor, of volledig rubber, of een kogel met een laagje rubber.
Beiden hebben een ander ballistiek gedrag, impact en effect binnenin het lichaam. Normale kogels zijn zodanig gemaakt zodat ze binnen in het lichaam schade aanrichten binnen een groot gebied, niet een gat schieten van 5mm doorsnee van de ene kant naar de andere kant.
Maargoed, rubber kogels, daar krijg je meer van dan blauwe plekken zoals met paintball.
quote:
Rubber bullets are rubber or rubber-coated projectiles fired from guns. They are usually non-lethal, unless fired at short range, but are often heavy enough to pierce skin.
Wiki
Verfkogels, zoals met paintball is ook zoiets. Als iemand denkt dat dat ongevaarlijk is, dan stel ik voor dat deze persoon even met vrienden gaat paintballen, zonder bril.
....
'ja maar, als ik in mijn oog geraakt wordt ben ik blind'
Precies. En paintballs staan er nou niet om bekend dat je er geweldig goed mee kunt mikken.

Het is een probleem, en er moet iets nieuws komen
Waarom? Met de huidige middelen kan men prima rellen bestrijden. Ik noem een ME charge als laatste redmiddel, daarvoor traangas en daarvoor een waterkanon. Zoals ik al zei, water impliceert ook dat het zacht is, mocht je serieus denken dat een waterkanon niets voorstelt, dan stel ik bij deze voor dat je er even voor gaat staan. Of anders een hogedrukspuit op je voet zet. Disclaimer: je zult je voet ernstig verminken of kwijtraken.
Oftewel, de op het eerste oog onschuldige suggestie om met een nieuw idee te komen, omdat de huidige middelen zogenaamd niet toereikend zijn, is niets meer dan een verplichting om een consessie te doen.
En wat dit betreft doe ik daar niet aan.

Toen Wilders 2 lieve woorden zei als 'administratieve detentie', wat eigenlijk gewoon inhoudt dat hij mensen jaren lang wil vastzetten zonder proces, advocaten, aanklacht of bewijslast, dacht ik dat hij nog een grapje maakte. Dat hij na een aantal maanden zou zeggen: 'ha, gefopt! ik ben toch niet gek!?'.
Maar hij meent het...

[ Bericht 40% gewijzigd door Yildiz op 30-05-2007 07:56:59 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  woensdag 30 mei 2007 @ 07:45:39 #111
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_49915162
Nee, alle gekheid op een stokje: ten dele heeft Wilders gewoon gelijk. Ik bedoel dan het stukje "harder aanpakken". Om nou meteen met scherp te schieten is niet de bedoeling. Weet je wel hoe duur lood tegenwoordig is?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:02:21 #112
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49915291
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:00 schreef Andyy het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/news/109(...)_ernstige_rellen.htm
Eindelijk iemand die WEL snapt hoe je dat soort mensen aan moet pakken
Waarom? Omdat de orde en het gerief van vadertje staat een hogere waarde heeft dan het leven van de gemiddelde onderdaan?

Neem jij lekker een jaarkaart voor het Land van Ooit...

Wat betreft Wilders.... Hij begint eindelijk een beetje zichzelf te worden. Het ene achterlijke idee is nog niet overgewaaid, of hij het volgende openlijk fascistische ideetje dient zich aan.
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:53 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Heb ik gelezen, maar ik ben het er niet mee eens. Ik ben regelmatig in Amerika en daar heb je respect voor de politie.
Ik voel me in Amerika stukken veiliger op straat dan hier, en ja, ik ken ook de verhalen over politiegeweld en daar ben ik het ook weer niet mee eens. De politie in Amerika is soms inderdaad te hard, maar hier zijn ze altijd te soft !
Jep... in Amerika hebben ze noooooit rellen. Daar loopt de hele wereld met respect in een boogje om ze heen. Is lulkoek natuurlijk, maar dat mag in Geert's topic
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:02:23 #113
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49915292
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 06:16 schreef Libris het volgende:

[..]

werkschuwe linkse kerk die Wilders wil bashen?

Dus jij vindt het echt normaal om op een groep mensen te gaan schieten? Kan je je voorstellen wat er gebeurd was tijdens die wedstrijd in Tilburg als de politie een stuk of 12 rellers had neergeschoten, misschien 3 ernstig gewond, eentje dood, en misschien nog 2 mensen geraakt die er niets mee vandoen hadden.

Nederland is geen politiestaat en ik hoop dat het ook nooit zal worden.
Mee eens.
Als jij nu als reactie terugkrijgt dat jij ook maar een linkse racker bent, ga ik wel lachen.
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Jep... in Amerika hebben ze noooooit rellen. Daar loopt de hele wereld met respect in een boogje om ze heen. Is lulkoek natuurlijk, maar dat mag in Geert's topic
Waar is dat filmpje waar je ziet hoe een politieagent in legerkleding die DJ vertelt op te houden, compleet met honden, helikopters en vage detentie als je hem nodig hebt?
Op 1 of andere raveparty in Ohio, in een halve woestijn.
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:08:53 #114
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49915352
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:33 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dus moet je maar je bek houden? Geert Wilders raakt met de dag meer en meer in de war en het enge is dat er gewoon bijna 700.000 gekken op hem hebben gestemd.

Een Nederland zonder Wilders is veel beter af. Punt.
Hij wordt ook wel omgelegd en dat is zijn eigen stomme kutschuld.

Maar de gevolgen daar mogen wij ons allemaal weer druk om gaan maken dan. Ik stel voor dat we hem met z'n allen (quasi-letterlijk) doodzwijgen.

Want dat slecht geknipte schandknaapje zou het stiekem maar wát mooi vinden. Dus red Geert en Nederland.
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:09:18 #115
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49915355
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:10 schreef Kadesh het volgende:

[..]

Nee nu krijgen ze respect.
Ik weet niet of je iemand met een grotere auto, vuurwapen of meer bling-bling ook meer respect geeft, maar ik in ieder geval niet.
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:12:55 #116
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_49915384
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:02 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Mee eens.
Als jij nu als reactie terugkrijgt dat jij ook maar een linkse racker bent, ga ik wel lachen.
[..]

Waar is dat filmpje waar je ziet hoe een politieagent in legerkleding die DJ vertelt op te houden, compleet met honden, helikopters en vage detentie als je hem nodig hebt?
Op 1 of andere raveparty in Ohio, in een halve woestijn.
Raves zijn dan ook nagenoeg compleet verboden, gezien het gemiddelde beleid ten aanzien van dance muziek in de VS.

Maar het staat iedereen vrij te denken dat de VS rellenvrij zijn. Meer dan een kampioenschap van het eerste beste college team is er doorgaans niet nodig om m'n gelijk te behalen. Wanneer zal dat zo ongeveer gaan plaats vinden?
  FOK!fotograaf woensdag 30 mei 2007 @ 08:16:48 #117
145146 Andyy
pi_49915413
ze moeten gewoon pepperballs adopteren en bij iedere rel een hokje neerzetten waar mensen hun ogen kunnen uitspoelen en dan gelijk iedereen oppakken die zich meld
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:20:12 #118
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49915447
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:16 schreef Andyy het volgende:
ze moeten gewoon pepperballs adopteren en bij iedere rel een hokje neerzetten waar mensen hun ogen kunnen uitspoelen en dan gelijk iedereen oppakken die zich meld
Eerst moesten het kogels zijn, nu flink veel pepperballs, wat dat ook moge zijn. Dat is een snelle consessie.
Waarom zou dat moeten?
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:51:05 #119
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_49915928
quote:
Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.
..dus hij wil een soort politiestaat waar agenten vrijuit gaan als ze dit soort dingen doen:

die Geert Wilders spoort gewoon voor geen meter..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  FOK!fotograaf woensdag 30 mei 2007 @ 08:57:54 #120
145146 Andyy
pi_49916034
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:20 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Eerst moesten het kogels zijn, nu flink veel pepperballs, wat dat ook moge zijn. Dat is een snelle consessie.
Waarom zou dat moeten?
ach je moest eens weten hoe de gemiddelde agent schiet
pepperballs zijn al een stuk minder geweldadig, zijn gewoon balletjes met erin pepperspray wat word afgeschoten met een gemodificeerde (paintball)marker
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:59:43 #121
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49916069
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:57 schreef Andyy het volgende:

[..]

ach je moest eens weten hoe de gemiddelde agent schiet
pepperballs zijn al een stuk minder geweldadig, zijn gewoon balletjes met erin pepperspray wat word afgeschoten met een gemodificeerde (paintball)marker
Nu stel je voor dat de agent maar pepperballs gaat gebruiken ipv kogels. Je geeft dus toe dat men niet zo scherp kan schieten in het echt als in films.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:11:23 #122
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_49916289
Bij voorkeur op het been/knie ook
Alsof je in rellen nog enigzins kunt mikken.
Alsof relschoppers stil blijven staan met hun been naar voren, juist die ene oproerkraaier.

Agenten worden momenteel getrained, dat mocht schieten nodig zijn, ze mikken op de romp om de simpele reden dat ze dan de meeste kans hebben om te raken.
Daarnaast zullen agenten hier ook helemaal niet blij mee zijn, het doodschieten van iemand wordt over het algemeen door agenten niet als plezierig ervaren.

Los van deze punten zullen rellen uitdraaien in komplete veldslagen met aan beide kanten vuurwapens, dat zal leuk worden.

Een ander punt is, dat er op deze manier wel erg veel macht bij de overheid komt te liggen. Heel liberaal uiteraard, en was rechts niet liberaal? :0
rechts is dus alles behalve liberaal, liberaal blijkt iets leuks om mee te schermen en links in de hoek van stalin en mao te zetten. Stalin en Mao, die ook schoten op relschoppers. Relschoppers die demonstreerden voor meer vrijheid. Is dat Wilders volgende stap, demonstranten die demonstreren voor een nieuwe CAO neerschieten? Want tjah, voor je het weet gaan die ook rellen, dan maar preventief schieten.
Eigenlijk heeft Meki, die zoals gewoonlijk weer eens gesommeerd wordt z'n bek te houden een punt. Wilders ontpopt zich meer en meer als een geweldadige dictator, die zich zoals een goed dictator dat hoort te doen, populair maakt door een minderheid in kwaad daglicht te stellen, en teert op ondoordachte emoties.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:14:43 #123
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_49916354
De overheid beschikt over het geweldsmonopolie, maar het is evident dat bij het gebruik van geweldsmiddelen de proportionaliteit in verhouding moet staan met de dreiging in een bepaalde situatie.

Verder blijkt uit onderzoek, dat de schietvaardigheid van politieagenten op een aanvaardbaar niveau ligt.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:18:17 #124
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_49916442
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 00:18 schreef Iblardi het volgende:
[afbeelding]
Lol, heb je dat plaatje zelf gemaakt? Waar heb je dat vandaan?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:22:15 #125
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_49916549
pi_49916742
Vraag me overigens af hoe de gemiddelde politie-agent reageert op Wilders' voorstel.
I´m back.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:46:17 #127
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49917115
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me overigens af hoe de gemiddelde politie-agent reageert op Wilders' voorstel.
Afgezien van ''n paar cowboys, gok ik dat ze niet zo heel erg enthousiast zullen zijn.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49917146
Waarom met echte kogels? schiet gewoon in het wilde westen met rubberen kogels, die doen echt wel verdomde veel pijn hoor... Dan gaan ze echt wel (weg)rennen!
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:56:07 #129
19840 Libris
Live from Singapore
pi_49917379
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef Chandler het volgende:
Waarom met echte kogels? schiet gewoon in het wilde westen met rubberen kogels, die doen echt wel verdomde veel pijn hoor... Dan gaan ze echt wel (weg)rennen!
En rubberen kogels kunnen geen (blijvende) schade aanrichten? Dit hele voorstel is van de pot gerukt en alleen gedaan om de boel te kunnen ophitsen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:59:17 #130
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49917472
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:47 schreef Chandler het volgende:
Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:01:55 #131
130955 Floripas
Blast from the past
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:07:13 #132
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49917756
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef Yildiz het volgende:

Serieus, wat voor idee hébben sommigen bij rubber kogels? Dat het net is alsof je collega een stressballetje naar je gooit ofzo? Een kussengevecht?
Volgens mij heeft Amnesty (maar goed, dat zijn natuurlijk linkse hippies ) wel eens wat studies gepubliceerd waaruit bleek dat 't inzetten van rubber kogels tegen demonstranten (door israel tegen de palestijnen) eigenlijk onmenselijk was. Zeker als je met rubber kogels op kleine jongetjes gaat schieten, of 'per ongeluk' iemand in 't hoofd raakt. Plus dat je na beschoten te zijn met rubber kogels, ook wel behoefte hebt aan goede medische zorg.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_49917851
Vraag me ook af waar hij vandaag weer mee zal komen.
Of heb ik dat al gezegd?
Gisteren 'met scherp schieten' en 'FNV uit SER, omdat ze autochtonen discrimineren'.
I´m back.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:12:51 #134
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49917955
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:07 schreef gronk het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Amnesty (maar goed, dat zijn natuurlijk linkse hippies )
Volgens mij moet je zo'n beetje tegen Fred Phelps aanschurken wil je Amnesty zien als links bolwerk.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:13:43 #135
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49917981
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
en 'FNV uit SER, omdat ze autochtonen discrimineren'.
Ik wist niet dat Wilders voorstander was van naleving van artikel 1.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:16:27 #136
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_49918063
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me ook af waar hij vandaag weer mee zal komen.
Of heb ik dat al gezegd?
Gisteren 'met scherp schieten' en 'FNV uit SER, omdat ze autochtonen discrimineren'.
Demonstreren wordt verboden.
Wilders kroont zichzelf.
Verkiezingen worden afgeschaft.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:22:34 #137
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49918248
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:16 schreef t-8one het volgende:

[..]

Demonstreren wordt verboden.
Wilders kroont zichzelf.
Verkiezingen worden afgeschaft.
Aan wie doet je dat ook weer denken? Aan wie, nou?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49918308
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Wilders voorstander was van naleving van artikel 1.
Nu die nog bestaat wel natuurlijk. .
I´m back.
pi_49918384
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:59 schreef Yildiz het volgende:

[..]

serieus, wat denken sommige mensen wat rellen is?
zoiets als met je collega's op het werk ravotten tegen de wil in van de baas?
pi_49918442
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Vistel het volgende:

[..]

Rellen op Fok!, op zondagmiddag.
En dan met scherp schieten?
I´m back.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:29:00 #141
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49918491
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:26 schreef Vistel het volgende:

[..]

Nee, maar ook niet mensen vermoorden of de democratie ondermijnen ofzo. We hebben het over al dan niet dronken voetbalsupporters die tafeltjes omgooien. Nou, dat rechtvaardigt dus echt doodslag.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:33:03 #142
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_49918642
Let wel, de meesten hier stellen dan maar alsnog rubber kogels voor, met de gedachte dat dat 'minder hard' is, al ware het een compromis.

Maar als ik het goed begrijp, heeft Wilders het dus over échte kogels?
pi_49918713
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef Yildiz het volgende:
Let wel, de meesten hier stellen dan maar alsnog rubber kogels voor, met de gedachte dat dat 'minder hard' is, al ware het een compromis.

'Met scherp schieten' is een term die staat voor échte kogels gebruiken idd.
I´m back.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:35:25 #144
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49918728
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:33 schreef Yildiz het volgende:

Het lijkt me dat-ie 'met scherp' echte kogels bedoeld. Als-ie rubber kogels had bedoeld, dan had-ie dat wel gezegd, niet?
pi_49918819
Bij 'CSI: Las Vegas' kun je zien wat dan gebeurt.
Even voor de jongeren onder ons.
I´m back.
pi_49918898
Ga zo door Geertje, je schiet op eigen 'slaven', sucker

Ik stel voor om bij VVV alleen nog maar zwaar bewapende Marokkaanse agenten in te zetten.

Ik mis in deze discussie trouwens het onderhand beruchte rijtje Stalin, Moa, Pol Pot en nu dus ook Wilders.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:40:12 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_49918924
Weten jullie nog dat Fortuyn werd vermoord? En dat er toen een menigte woedende demonstranten / ADO-supporters op het Binnenhof stond?

Wat was er gebeurd als Kok opdracht had gegeven om dan met scherp te schieten?

Godverdomme, dan had ik zelfs uit protest Fortuyn gestemd. En was ik mee gaan rellen.
pi_49918934
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef NLweltmeister het volgende:
Ga zo door Geertje, je schiet op eigen 'slaven', sucker

Ik stel voor om bij VVV alleen nog maar zwaar bewapende Marokkaanse agenten in te zetten.

Ik mis in deze discussie trouwens het onderhand beruchte rijtje Stalin, Moa, Pol Pot en nu dus ook Wilders.
Hitler, Stalin, Mao en Pol Pot hè. .
I´m back.
pi_49918966
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:40 schreef Floripas het volgende:
Weten jullie nog dat Fortuyn werd vermoord? En dat er toen een menigte woedende demonstranten / ADO-supporters op het Binnenhof stond?

Wat was er gebeurd als Kok opdracht had gegeven om dan met scherp te schieten?

Godverdomme, dan had ik zelfs uit protest Fortuyn gestemd. En was ik mee gaan rellen.
Links gezeur.
I´m back.
pi_49919054
Volgende column van Wilders zal wel over de doodstraf gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')