..... brengt hij zijn eigen goede idee om zeep door weer Marokkanen erbij te betrekken.quote:DEN HAAG - De politie moet bij ernstige rellen, en na een duidelijke waarschuwing, met scherp kunnen schieten op relschoppers. Dat zei fractievoorzitter Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid dinsdag.
ANP
Dit zou volgens hem bij voorkeur moeten gebeuren in het been. Als wettelijk wordt vastgelegd dat een agent na zo'n actie niet vervolgd wordt, zal volgens Wilders de aarzeling verdwijnen om hard op te treden tegen relschoppers.
De fractievoorzitter reageerde met zijn pleidooi op de rellen vorige week bij de oefeninterland in Tilburg tussen de voetbalploegen van Jong Oranje en Jong Marokko.

quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het was dan ook wel een verdomd slecht plan.

Mag ik jou vragen wat jij denkt wat voor schade rubber kogels aanrichten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef sombogywogy het volgende:
misschien met rubberen kogels wel een mooi ideetje

Kogels met uranium werkt beter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:54 schreef sombogywogy het volgende:
misschien met rubberen kogels wel een mooi ideetje

Je staat er in ieder geval open voor:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef sombogywogy het volgende:
ik dacht dat het als t niet op hoofd enzo komt niet dodelijk is maar wel iemand goed k.o, e.d kan maken, en erg grote blauwe plekken kan opleveren.
Maar wat weet ik er nou vanaf..![]()
wikiquote:Rubber bullets are rubber or rubber-coated projectiles fired from guns. They are usually non-lethal, unless fired at short range, but are often heavy enough to pierce skin. [..]

Rubber kogels zijn of van volledig rubber, of een normale kogel met een laagje rubber. Dit zorgt uiteraard voor een andere ballistieke eigenschappen, impact en effect binnenin het lichaam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:06 schreef sombogywogy het volgende:
Was er niet zo ver naast, maar nog leuker is als ze met paintballs gaan schieten, kunne ze achteraf al de met paintball gekleurde mensen gaan oppakken

Dat begrijp ik, maar je weet het nooit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:15 schreef sombogywogy het volgende:
haha, tuurlijk, maar is natuurlijk ook een beetje sarcastisch he,

Het duurde even,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:24 schreef Hephaistos. het volgende:
Kutplan, maar z'n fans zullen het wel fantastisch vinden.

Precies, hij had over VVV Venlo moeten beginnen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
bron: nu.nl
[..]
..... brengt hij zijn eigen goede idee om zeep door weer Marokkanen erbij te betrekken.

Ja, laten we onschuldige passanten jaren later ook nog even bestralen.quote:
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |