Ja, die persoon van die fiets kwam daar natuurlijk niet meer. Te ver lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
Hij had een briefje bij de snackbar kunnen ophangen.
Iemand die het leuk vindt om zichzelf uit te hongeren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
En dan die boekenafdeling. Er stonden dieetboeken onder het kopje 'hobby's'. Wie verzint dat?
Ik verbaas me altijd over de mensen die even bij de V&D gaan zitten voor 'een gezellig kopje koffie'. Of bij IKEA of de HEMA, for that matter. Dan heb je een stad vol met leuke kroegjes en dan ga je in het depressie-opwekkende interieur van een grote winkelketen zitten; slappe koffie drinken en een ingezakt stuk appeltaart eten, het liefst met je jas nog aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef k_man het volgende:
Dat je met je partner gezellig op zaterdagmiddag gaat winkelen, bij de V&D in Hoog Catharijne.
Niks mis met de Hema. En ze hebben goede sokken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
De Hema, dat is pas de Hel.
Mijn ouders zijn zulke mensen. Ik begrijp er ook weinig van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over de mensen die even bij de V&D gaan zitten voor 'een gezellig kopje koffie'. Of bij IKEA of de HEMA, for that matter. Dan heb je een stad vol met leuke kroegjes en dan ga je in het depressie-opwekkende interieur van een grote winkelketen zitten; slappe koffie drinken en een ingezakt stuk appeltaart eten, het liefst met je jas nog aan.
De paden van de Hema zijn tergend smal (terwijl de V&D heel ruim opgezet is).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Niks mis met de Hema. En ze hebben goede sokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |