Een Gazelle en een onbestemd merk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Gellius het volgende:
Mwâ, wit-beige meer hoor. Wat voor merken zijn jouw fietsen?
Ik wou een goede fiets. Dat was punt 1. En vervolgens wilde ik een dealer dichtbij, voor het geval er iets met de fiets zou zijn. Punt 2. En toen werd het Gazelle.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef Gellius het volgende:
En zou je het proces van aanschaf eens nader kunnen toelichten? Welke overwegingen hebben een rol gespeeld bij de uiteindelijke keuze? Welke fietsen vielen af, en waarom was dat precies?
Ik vind dit wel wat magertjes, hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wou een goede fiets. Dat was punt 1. En vervolgens wilde ik een dealer dichtbij, voor het geval er iets met de fiets zou zijn. Punt 2. En toen werd het Gazelle.![]()
Echt waar?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Gellius het volgende:
Iemand een fietsje kopen? Ik heb net m'n ouwe teruggevonden.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef Gellius het volgende:
Echt. Waar. Een eindje de zijstraat in. Waar ik normaal niet door fiets. Maar nu een keertje wel.
.
Waarom dacht je dat ik vorige week vroeg of je al om de hoek had gekeken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:56 schreef Gellius het volgende:
Wat, jij bent ook al zo'n ontzettende sukkel?
Er staat nergens 'het'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:02 schreef Gellius het volgende:
Je had het misschien even moeten cursiveren.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:06 schreef Gellius het volgende:
Ik dans en spring, Liene. Ik zing en juich.
Maar de eerste keer wel. Vandaar de reservefiets.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:12 schreef Gellius het volgende:
Aha. Maar jij had nog geen nieuwe gekocht, begrijp ik.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:15 schreef Gellius het volgende:
Enfin. Even avondeten inkopen. Welke fiets zal ik nemen?
Had je 'm daar zelf geparkeerd?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:57 schreef Gellius het volgende:
Ongelogen waar wyc. Wie zet nu een fiets een straat verder?.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |