Ja, die persoon van die fiets kwam daar natuurlijk niet meer. Te ver lopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
Hij had een briefje bij de snackbar kunnen ophangen.
Iemand die het leuk vindt om zichzelf uit te hongeren?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:53 schreef k_man het volgende:
En dan die boekenafdeling. Er stonden dieetboeken onder het kopje 'hobby's'. Wie verzint dat?
Ik verbaas me altijd over de mensen die even bij de V&D gaan zitten voor 'een gezellig kopje koffie'. Of bij IKEA of de HEMA, for that matter. Dan heb je een stad vol met leuke kroegjes en dan ga je in het depressie-opwekkende interieur van een grote winkelketen zitten; slappe koffie drinken en een ingezakt stuk appeltaart eten, het liefst met je jas nog aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef k_man het volgende:
Dat je met je partner gezellig op zaterdagmiddag gaat winkelen, bij de V&D in Hoog Catharijne.
Niks mis met de Hema. En ze hebben goede sokken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
De Hema, dat is pas de Hel.
Mijn ouders zijn zulke mensen. Ik begrijp er ook weinig van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Ik verbaas me altijd over de mensen die even bij de V&D gaan zitten voor 'een gezellig kopje koffie'. Of bij IKEA of de HEMA, for that matter. Dan heb je een stad vol met leuke kroegjes en dan ga je in het depressie-opwekkende interieur van een grote winkelketen zitten; slappe koffie drinken en een ingezakt stuk appeltaart eten, het liefst met je jas nog aan.
De paden van de Hema zijn tergend smal (terwijl de V&D heel ruim opgezet is).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Niks mis met de Hema. En ze hebben goede sokken.
Zo nieuw is dat niet. Ik geloof dat ik dat eerder heb gezien (het winkelgedeelte).quote:
Dat is zo erg dat ik er altijd een beetje van moet huilen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Het zitgedeelte is wel wat mooier dan die hier in Nijmegen.
Ja, deze vestiging is al enkele jaren terug omgebouwd naar het nieuwe ontwerp.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo nieuw is dat niet. Ik geloof dat ik dat eerder heb gezien (het winkelgedeelte).
Het zitgedeelte is wel wat mooier dan die hier in Nijmegen.
Er zijn mooie V&D's, dat zeker! Die in Haarlem is erg mooi en zo zijn er meerdere. Maar wat zich daar binnen bevindt... Gat-ver-damme!quote:
Het zit op zo'n gekke plek, tussen twee verdiepingen in. Anders hadden ze er best iets leuks van kunnen maken. Mensen die van beneden naar boven gaan (en vice versa) hebben het gevoel dat ze mensen storen tijdens het eten (dat heb ik in ieder geval wel, ik loop er vaak zo snel mogelijk zachtjes langs). Ze hebben wel lekker uitziende broodjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef broer het volgende:
Die is zo erg dat ik er altijd een beetje van moet huilen.
Nadeel is dat je dan wel thuis moet zijn als de postbode langskomt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, ik heb zo'n hekel aan winkels dat ik zoveel mogelijk online probeer te kopen.
Duit in het zakje: de Albert Heijn op de Haarlemmerdijk in Amsterdam, dát is pas de hel. Invechten vanaf 8 uur 's morgens, meteen na het draaihekje kom je in een soort burgeroorlog terecht: overal stellages/landmijnen/soldaten/zakken aardappels/kratten frisdrank/bunkers/loopgraven/plassen yogidrink/glasscherven - en tegen de tijd dat je al tijgerend de finish bereikt, gaan alle kassa's spontaan op slot en blijft er eentje open, met achter de knoppen die ene debiele stagiaire. Gevolg: een rij van 14 meter.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:37 schreef Gellius het volgende:
De V & D is een echte grootkapitalist: te lui en vet geworden om de klant nog echt te willen behagen. "Men koopt toch wel bij ons"..
Kleine middenstanders.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:49 schreef Gellius het volgende:
Iemand een fietsje kopen? Ik heb net m'n ouwe teruggevonden.
Prima. Je moet ook door mijn kamer huppelen en als je wel zou kunnen zingen zou het niet zo schattig zijn als wat ik me daarbij voorstel. Een beetje vals, niet vals dat het lelijk is, maar vals in de zin dat de melodie gewoon niet overeenkomt met hoe het liedje eigenlijk is, en een beetje uit de maat, en een beetje te zacht, dat je het bijna niet hoort. Dat je een beetje een schattig kuikentjesgepiep uit een hoekje hoort komen. Dat idee.quote:Op woensdag 30 mei 2007 02:25 schreef wyccie het volgende:
Ik huppel niet in mijn kamer. En ik kan ook al niet zingen. Maar ik douche wel eens.
Ook goed?
Als je Hema prima vind, en de V&D om te kotsen dan ligt het aan jou vermoed ik k_manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef k_man het volgende:
Maar goed, het zal wel aan mij liggen.
De Hema is prima, Bijenkorf geen enkel probleem. De V&D daarentegen...
Lijkt me bij Claudia geen probleem, of ze moet net toevallig aan het hardlopen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef wyccie het volgende:
Nadeel is dat je dan wel thuis moet zijn als de postbode langskomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |