quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef ericahysterica het volgende:
Ik wil n iet stigmatiseren maar een witte chick trekt je leeg naar wat je waard bent maar wij zwarte vrouwen voeden onze kinderen wel zelf op aldus N.![]()
Carlos is het niet met haar eens die zegt dat je overal golddiggers hebt
(even onder ons...........N is natuurlijk geen goldigger)
Die actie van Lieke hou ik nogsteeds op domheid, en het niet begrijpen van het spel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou Lieke ook instructies hebben gekregen om Huub te dwarsbomen? Anders kan ik haar actie niet verklaren. Blond klinkt grappig maar ze is toch niet echt dom. Hoop ik.
Ik word er doodmoe van, maar op die andere streams zit Lieke, dat vind ik nog ergerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
I spot in de zinnen tussen Natas en Carlos een hoop 'Roti-taal'
Klopt ook... Wat ik aan de trainingen zie van Carlos gaat hij de fout in met ALLE regels die er zijn om af te vallen....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:36 schreef akveor het volgende:
[..]
en Carlos zelf ook niet... De meest overschatte fitness goeroe van Nederland volgens Jaap.
www.cppp.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt ook... Wat ik aan de trainingen zie van Carlos gaat hij de fout in met ALLE regels die er zijn om af te vallen....
1. afvallen doe je door cardio met een bepaald hartslagniveau (daar zit hij boven)
2. Ik heb zijn schema's nog nooit gezien, maar ik zie de bewoners alleen maar verkeerde dingen eten op de verkeerde momenten
3. Door zijn trainingen worden de bewoners mss sterker, maar verliezen ook enorm veel spiermassa (door verbranding) dit is bijv niet slim voor Brian
Discriminatie is toch vaak een overrated item. Te pas en te onpas wordt er discriminatie bijgehaald.quote:
Als Mevr. Kerastase weg is, gaan er weer hele potten vet en olie in.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Kapster: Met olie in je haar en dan stijlen dan is het haar gelijk overleden
En weer uit leggen dat ze het haar niet moet droogwrijven.
Als je tegen Amanda praat kan je net zo goed tegen een muur praten
daar heb ik mijn twijfels over.. motorrijtuigen is uitgesloten van een WA-verzekering.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Precies dat loopt gewoon via een WA verzekering.
Daarom. Was ik kapster, dan zou ik gewoonweg weigeren Amanda's haar te doen. Ze slaat elk advies in de wind en jij wordt er op aangekeken dat die troela met een dood vogelnest op haar hoofd rondloopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Kapster: Met olie in je haar en dan stijlen dan is het haar gelijk overleden
En weer uit leggen dat ze het haar niet moet droogwrijven.
Als je tegen Amanda praat kan je net zo goed tegen een muur praten
Als je mensen per ras veroordeelt als leegzuigers, dan is er geen twijfel over mogelijk dat het racisme is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Discriminatie is toch vaak een overrated item. Te pas en te onpas wordt er discriminatie bijgehaald.
Mensen luisteren niet naar de intentie maar horen alleen de woorden die ze willen horen.
Ik ben tegen discriminatie maar nog meer tegen de belemmering in het uiten van je mening. De basis om tot een vergelijk te kunnen komen om elkaar te kunnen accepteren.
Voor een golfkar heb je geen rijbewijs nodig.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Desii het volgende:
[..]
daar heb ik mijn twijfels over.. motorrijtuigen is uitgesloten van een WA-verzekering.
Huub heeft het ongeluk veroorzaakt tijdens zijn werk.... dus in dit geval zal de werkgever aansprakelijk kunnen worden gehouden..
Ik heb zelf een keer schade veroorzaakt aan een auto (deur uit mijn hand laten waaien) en dat werd toen geregeld via mijn WA, het klopt wel als je met je auto schade aan een andere auto maakt dat het via de autoverzekering loopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef Desii het volgende:
[..]
daar heb ik mijn twijfels over.. motorrijtuigen is uitgesloten van een WA-verzekering.
Huub heeft het ongeluk veroorzaakt tijdens zijn werk.... dus in dit geval zal de werkgever aansprakelijk kunnen worden gehouden..
Najah, hij traint blijkbaar veel BN-ers... Dan slaat zoiets wel aanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Geweldig. Carlos Personal Perfection Program.![]()
Ben ik niet met je eens... pas als je daar naar handelt. Net als in de politiek reken ik mensen af op hun daden en niet op hun woorden. Maar het wordt een beetje OT.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je mensen per ras veroordeelt als leegzuigers, dan is er geen twijfel over mogelijk dat het racisme is.
Klopt helemaal, waar het manco gaat is, dat het woord discriminatie veel vaker gebezigd wordt door allochtonen dan autochtonen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Discriminatie is toch vaak een overrated item. Te pas en te onpas wordt er discriminatie bijgehaald.
Mensen luisteren niet naar de intentie maar horen alleen de woorden die ze willen horen.
Ik ben tegen discriminatie maar nog meer tegen de belemmering in het uiten van je mening. De basis om tot een vergelijk te kunnen komen om elkaar te kunnen accepteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |