Ssshhtttquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:36 schreef osho het volgende:
dan doet de instructeur iets speciaals bij je
Ik wou dat ik hem nooit gereden hadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Lariekoek het volgende:
Ik weet het wel, maar het lijkt me beter dat ik hier niks over zeg.
Iets met een "versnellingspook" enzo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:36 schreef osho het volgende:
dan doet de instructeur iets speciaals bij je
Whehehe, zou me toch wat zijn he.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Bigs het volgende:
Vanaf dan is het alleen nog maar puntjes op de i zetten.. het moment waarop rijles niet leuk meer is
Waarom nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Piovan het volgende:
Ja kut, ik ga niet he
Ik lach al genoeg om Pio, ook zonder dat hij postquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom nietgata lachen worden, wel ff postewn hoe het was, dan kunnen we lachen hier ook.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
whehehe nee ik verklap het wel.
op je tiende rijles pio, moet je leren omgaan met gevaarlijke situaties..
zoals zweefmolens ofzo, weet je wel.
En terecht. Laat die mensen ook hun lolletje hebben!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef maok het volgende:
Ik hoorde laatst dat ze ergens een snelcursus hadden met minder dan 10 lessen. Daar hebben de instructeurs tegen geprotesteerd en nu bestaat de cursus weer uit 10 lessen.
Au, het bochtje achteruit zekerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:10 schreef DonJames het volgende:
[..]
En terecht. Laat die mensen ook hun lolletje hebben!
Maar dat was me wat, ik heb een week niet kunnen zitten.
Nee hoor, meestal mag dat al na 7 lessen, tenzij je niet zo goed bentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:37 schreef zoalshetis het volgende:
dan mag je voor het eerst bezopen achter het stuur. of verpest ik nu het topic?
ik heb iets van 40 lessen gehadquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:43 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Nee hoor, meestal mag dat al na 7 lessen, tenzij je niet zo goed bent![]()
heb je nog mazzel. bij mij was het m'n pisgaatje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:33 schreef hierissiedan het volgende:
mijn aars doet nog zeer en ben 40 lessen verder... Overigens met elke 10 lessen die je verder komt worden de handelingen uitgebreider en moet je langer "lessen"
ik heb geen RIS-opleiding gehad dus misschien dat de volgorde dan anders is?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je nog mazzel. bij mij was het m'n pisgaatje.
ja kan. misschien komt het ook omdat ik bij een cheap ass rijschooltje zat?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
ik heb geen RIS-opleiding gehad dus misschien dat de volgorde dan anders is?
het eindigt dus met de leuter in je mond? Was dus bij mij wel zo....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef Renesite het volgende:
Bij het RIS beginnen ze laag en gaan ze steeds hoger!
maar dus geen pisgat ervaringen? had ik maar wat meer geld besteed aan een goede rijschool.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:49 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
het eindigt dus met de leuter in je mond? Was dus bij mij wel zo....
Nee, ik heb geen RIS, maar hij wou dat best nog wel oppakken. Ik heb moeten smeken om het niet te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:49 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
het eindigt dus met de leuter in je mond? Was dus bij mij wel zo....
Hahahaaa, dat wordt schrikken!quote:
volgens mij heb je nog lang niet het hele programma van 'de tiende les' gehad, want ik kon 8 dagen niet meer typen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef Piovan het volgende:
Zo, ik ben terug. Was gewoon eng
NOOIT MEER
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef sanni het volgende:
" 10de rijles die iets speciaals is "... [afbeelding]..Nooit iets van gemerkt. En dan te bedenken dat ik uit de tijd kom dat je theorie/rij-examen in de auto deed. Eerst rijden daarna wat theoretische vragen in de auto beantwoorden en dan horen: Geslaagd! [afbeelding]
Ja, of het eerste pepermuntje als laatste pakken, kun je mooi lang met je rol doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef maok het volgende:
Eigenlijk zouden ze die 10e als eerste moeten doen, al is het dan wel minder speciaal.
Wees blij, ik werd opgehaald door Bubba.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
Oef... de 10e rijles![]()
Dat was een pijnlijke ervaring!
Het is idd elke 10e rijles.
1 Voordeel: het is steeds minder pijnlijk!
Ik hoop niet voor je dat een andere leerling je op komt halen met de lesauto.
Alle inzittenden van de lesauto mogen meedoen.
Gelukkig werd ik opgehaald door een meisje.
Die kunnen je op dat gebied gelukkig niet zo heel veel pijn doen.
Toch wel het best bewaarde geheim allertijden, ik denk dat een slotje op dit topic beter is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:mijn tiende rijles, ik weet het nog als de dag van gisteren, toen is mijn leven echt veranderd.. dingen gezien/gevoeld die ik niet voor mogelijk achtte
Ik dacht iets met "achterwaarts inparkeren"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Iets met een "versnellingspook" enzo.![]()
Ga fietsenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit topic is zooo niet grappig he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |