Hahahaaa, dat wordt schrikken!quote:
volgens mij heb je nog lang niet het hele programma van 'de tiende les' gehad, want ik kon 8 dagen niet meer typen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:16 schreef Piovan het volgende:
Zo, ik ben terug. Was gewoon eng
NOOIT MEER
quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:06 schreef sanni het volgende:
" 10de rijles die iets speciaals is "... [afbeelding]..Nooit iets van gemerkt. En dan te bedenken dat ik uit de tijd kom dat je theorie/rij-examen in de auto deed. Eerst rijden daarna wat theoretische vragen in de auto beantwoorden en dan horen: Geslaagd! [afbeelding]
Ja, of het eerste pepermuntje als laatste pakken, kun je mooi lang met je rol doenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef maok het volgende:
Eigenlijk zouden ze die 10e als eerste moeten doen, al is het dan wel minder speciaal.
Wees blij, ik werd opgehaald door Bubba.quote:Op zondag 3 juni 2007 09:50 schreef Supra_Turbo het volgende:
Oef... de 10e rijles![]()
Dat was een pijnlijke ervaring!
Het is idd elke 10e rijles.
1 Voordeel: het is steeds minder pijnlijk!
Ik hoop niet voor je dat een andere leerling je op komt halen met de lesauto.
Alle inzittenden van de lesauto mogen meedoen.
Gelukkig werd ik opgehaald door een meisje.
Die kunnen je op dat gebied gelukkig niet zo heel veel pijn doen.
Toch wel het best bewaarde geheim allertijden, ik denk dat een slotje op dit topic beter is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:41 schreef Snuitebolletje het volgende:mijn tiende rijles, ik weet het nog als de dag van gisteren, toen is mijn leven echt veranderd.. dingen gezien/gevoeld die ik niet voor mogelijk achtte
Ik dacht iets met "achterwaarts inparkeren"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:37 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Iets met een "versnellingspook" enzo.![]()
Ga fietsenquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dit topic is zooo niet grappig he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |