Ik ga op m'n eerste indruk af qua uitstraling enzo. mag ik?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wil je de andere kandidaten niet eerst beter leren kennen dan?
Dat denk jij en dat denk ik. Maar een heleboel mensen denken helaas niet zo.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet voorstellen, als ik toch niet meer verder leef, laat iemand anders dan toch genieten van al het goeds dat mijn lichaam mogelijk nog te bieden heeft.
Wat maakt mij dat dan nog uit wie het krijgt? Waarom zou ik bepaalde groepen mensen niet gelukkig willen maken
Ben jij nog geen donor?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
En toch.... Misschien moet ik ook eens Donor worden
BNN![]()
Al die pubermeisjes die stemmenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef minkuukel het volgende:
Ik weet zeker dat die jongen wint in ditprogamma.
![]()
Vind je het gek met zo'n lijf? Bart de Graaf kon ook 20 jaar lang niet fietsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:01 schreef Baklap het volgende:
Ze verdient m niet, ze is lui!
Het gaat in dit programma helemaal niet om het winnenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef minkuukel het volgende:
Ik weet zeker dat die jongen wint in ditprogamma.
![]()
Wij jou ook niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik vind Esher-marie-charlotte-claire helegaar niet leuk![]()
Ook de intro gezien, toemaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vind je het gek met zo'n lijf? Bart de Graaf kon ook 20 jaar lang niet fietsen.
Ik veroordeel je niet, ik stel je een vraag.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ga op m'n eerste indruk af qua uitstraling enzo. mag ik?![]()
Volgens mij heeft Lisa allang haar keuze gemaakt en boeit haar die smsjes toch geen meter.
De nummer 2 heeft toch altijd meer succes uiteindelijk...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Het gaat in dit programma helemaal niet om het winnen
Niet echt bij stil gestaan. Wat ik nogal 'angstig' vind is ja... je moet ook nog een keuze makenquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:58 schreef Xebrozius het volgende:
"Ik wil niet iemand die niet werkt, die de hele dag op de bank zit"
Camera zoomt in op neger
Wat de neuk...
ach, ze zijn er niets slechter van geworden.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:02 schreef spanishgirl het volgende:
Erg voor die 2 die alsnog weggaan zonder nier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |