Dit is wel erg toevallig maar ik heb het ook, ook met 13:37.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef RecomServ het volgende:
Ik vindt dat zo vreemd, en het gebeurt me nagenoeg elke dag...
Ik werk op kantoor achter een pc... net als nu...
en bijna iedere dag kijk ik wel eens naar het welbekende klokje op mijn scherm, rechts onderin.
maar telkens als ik kijk, staat de tijd toevalligerwijs op 13:37.
en het is echt niet zo dat ik de minuten aftel tot dat moment, het is elke keer puur 'geluk / toeval'.
nu weet ik wel dat 1337 == LEET == soort nerd die goed met ASCII omweg kan ;P
maar zou hier ergens een verband tussen kunnen zitten?
and damn proud of it tooquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:35 schreef aightZz het volgende:
Sorry hoor, dna ben je gewoon te nerdish
Wat duidelijk wordt door het feit dat de starter 4 minuten later een topic erover kan openenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef RickySway het volgende:
Je ziet die datum omdat 'toevallig' rond die tijd onbewust bijv. de verveling aanslaat en je je afvraagt hoe lang het nog duurt tot je naar huis mag.
Geen idee wat het betekent. Herken het zelf ook: heb ook meerdere van die dagen direct achter elkaar ertussen zitten. Heb het dan alleen 's nachts. Word midden in de nacht wakker en kijk dan altijd op de wekker. Precies 5.15u of 5.45u. Toevallig ook de afgelopen 2 nachten weer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef RecomServ het volgende:
Ik vindt dat zo vreemd, en het gebeurt me nagenoeg elke dag...
Ik werk op kantoor achter een pc... net als nu...
en bijna iedere dag kijk ik wel eens naar het welbekende klokje op mijn scherm, rechts onderin.
maar telkens als ik kijk, staat de tijd toevalligerwijs op 13:37.
en het is echt niet zo dat ik de minuten aftel tot dat moment, het is elke keer puur 'geluk / toeval'.
nu weet ik wel dat 1337 == LEET == soort nerd die goed met ASCII omweg kan ;P
maar zou hier ergens een verband tussen kunnen zitten?
Ja, ga ik vanavond doen. Spannend...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |