Ja maar geen 5 keer per dag.....het kan natuurlijk zijn dat het me nu extra opvalt, omdat ik me er nu bewust van ben terwijl ik mss idd ook net zo vaak om half kijk....maar het blijft toch vreemd, wel 5 keer op een dag toevallig zo'n tijd zien...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:27 schreef RacerDKB het volgende:
Toeval.
Je kijkt toch ook soms op je klok en dan is het gewoon 15:30 bijvoorbeeld?
Je kijkt veel vaker naar de klok, maar omdat je die tijden nu "verwacht" te zien, onthoud je ze, terwijl je de 12:56 etc. weer meteen vergeet/niet registreert.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef The_M het volgende:
[..]
Ja maar geen 5 keer per dag.....het kan natuurlijk zijn dat het me nu extra opvalt, omdat ik me er nu bewust van ben terwijl ik mss idd ook net zo vaak om half kijk....maar het blijft toch vreemd, wel 5 keer op een dag toevallig zo'n tijd zien...
Ja dat soort dingen herken ik ook! Vaak als ik 's nachts wakker word weet ik voor dat ik op mijn mobiel kijk hoe laat het is....dan denk ik in mijn hoofd "rond kwart voor 3" en dan is het precies 2.45.....vaagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef Virus3000 het volgende:
Ik werd een tijd lang iedere keer snachts wakker en dan was het iedere keer op men digitale klok
3:01
toen heb ik een keer men klopt paar minuten vooruit gezet, en toen werd ik weer wakker op 3:01
daarna men klok maar omgedraaid, toen hield het op
Soort dejavu ofzo?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:49 schreef The_M het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen herken ik ook! Vaak als ik 's nachts wakker word weet ik voor dat ik op mijn mobiel kijk hoe laat het is....dan denk ik in mijn hoofd "rond kwart voor 3" en dan is het precies 2.45.....vaag![]()
Geen idee, denk het niet omdat ik vooraf al "gok" hoe laat het is, terwijl het bij een deja vu zo is dat je een bepaalde situatie herkent toch? Ja zo precies weet ik het ook allemaal nietquote:
Wie heeft het over God? Je hoort wel vaker rare verhalen over mensen die dingen meemaken die niet te verklaren zijn...Niet dat ik denk dat dit niet te verklaren is, daar was het ook maar een VRAAG of iemand hier misschien vaker van heeft gehoord......dwaasjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef Futurama het volgende:
Nee dat is geen toeval.
Je bent zo speciaal dat God de tijd voor jou aanpast op momenten dat je behoefte hebt om te weten hoe laat het is..
Dwaas .
Ik denk dat je je wekker altijd om die tijd zet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef Futurama het volgende:
Ik word altijd om 13:37 wakker.
Is vast geen toeval.
Dit vind ik bij 13:37, stond vooraan...quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:26 schreef ThaMadEd het volgende:
Hoewel ik bijna elke dag de 13:37 op de wekker/klok spot hecht ik er weinig waarde aan. Geinig is het wel. Ook herken ik idd het gevoel van dat ik wakker word en weet hoe laat het is. Dat gaat haast nooit fout volgens mij. Maar als ik eenmaal wakker ben heb ik gek genoeg geen besef van tijd meer
's Avonds bijvoorbeeld kijk ik wel eens op de klok om te zien dat het pas half 9 is, terwijl ik bijvoorbeeld dacht dat het al 10 uur was. Dus ik denk niet dat het speciale gaven zijn
. Aan de andere kant is het wel opmerkelijk dat ik weet hoe laat het is als ik wakker word en vaak niet hoe laat het is als ik wakker ben
Zeker een slecht teken, je klok is namelijk kapot.. (of inderdaad bezeten)quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:34 schreef Yozzz het volgende:
Als ik op de klok kijk, is het bijna altijd 06:66, is dit een slecht teken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |