abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49888849
Volgens mij zag Henkie het vanaf het begin al niet in Perez zitten. Perez was dan ook geen aankoop van Ten Cate maar van Blind.
pi_49889522
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens mij zag Henkie het vanaf het begin al niet in Perez zitten. Perez was dan ook geen aankoop van Ten Cate maar van Blind.
Ten Cate is zeker geen fan van Perez, dat merk je aan alles (zie ook de uitspraak dat Ten Cate en Perez geen vrienden hoefden te zijn)
pi_49889545
quote:
Volgens mij zag Henkie het vanaf het begin al niet in Perez zitten. Perez was dan ook geen aankoop van Ten Cate maar van Blind van Geel.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49889603
Ik hoop alleen dat Perez niet naar PSV vertrekt. Perez kan voor elke Nederlandse topclub een versterking zijn.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:04:25 #205
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_49889605
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Snap niet waar de Telegraaf een vertrek van Kenneth Perez op baseert? Op zijn publiekswissel?
Dat was een tactische wissel, dan draai je het middenveld om zodat je verdedigend wat sterker bent, we stonden toen 2-0 en moesten het vast houden.
Dat was de reden van de wissel, niet dat Perez slecht speelde of dat het een publiekswissel was.
pi_49889624
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop alleen dat Perez niet naar PSV vertrekt. Perez kan voor elke Nederlandse topclub een versterking zijn.
Ik denk niet dat van Geel een speler naar de concurrent laat vertrekken, zeker niet voor weinig geld. Tevens kent dat artikel in de Telegraaf geen degelijke onderbouwing, dus nog niet teveel van aantrekken.
pi_49889636
Dat het niet klikt tussen trainer en speler kan natuurlijk... Dat Ten Cate het niet in hem ziet zitten ook. DAn is het voor Perez het beste dat hij gaat. Zou het alleen onbegrijpelijk vinden als hij aan psv of feyenoord verkocht gaat worden.....

ALs Ten Cate in hem een aanvaller ziet, snap ik niet waarom hij hem niet vaker aan de linkerkant heeft laten beginnen....
Ajax!!
pi_49889680
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef Cordoba32 het volgende:
Dat het niet klikt tussen trainer en speler kan natuurlijk... Dat Ten Cate het niet in hem ziet zitten ook. DAn is het voor Perez het beste dat hij gaat. Zou het alleen onbegrijpelijk vinden als hij aan psv of feyenoord verkocht gaat worden.....

ALs Ten Cate in hem een aanvaller ziet, snap ik niet waarom hij hem niet vaker aan de linkerkant heeft laten beginnen....
Dan kom je uit bij Babel. Op de een of andere manier heeft die onbeperkt krediet bij Ten Cate. Het spijt me maar ik zie het echt niet hoe goed ik ook op Babel let...
pi_49889772
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Dan kom je uit bij Babel. Op de een of andere manier heeft die onbeperkt krediet bij Ten Cate. Het spijt me maar ik zie het echt niet hoe goed ik ook op Babel let...
Vreemd, Babel is echt wel een goeie speler....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:09:34 #210
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_49889790
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Ach tis een jonge speler, vergeet dat niet, over 2/3 jaar is zijn standaard niveau waarschijnlijk net zo hoog als wanneer hij nu een topwedstrijd speelt, en laten we eerlijk zijn, als hij goed speelt issie ook echt briljant.
Alleen heb ik bij Babel toch altijd het gevoel dat hij een 4-4-2 spits is...
pi_49889797
quote:
Perez stond aan het begin van het seizoen juist altijd in de basis, als linksbuiten. Daar was hij echter waardeloos en vechtte Babel zich in de basis. Daarna heeft Ten Cate hem sporadisch gebruikt als rechtsbuiten (Zulte-Waregem uit) en als nummer 10.

Dat is eigenlijk de enige positie waar hij goed rendeert. Maar ja, daar staat Sneijder. Het is niet zo onlogisch allemaal...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49889867
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ivan Gabrich. De man die volgens Van Gaal nooit zou omvallen. Die gast heeft godverdomme meer op de grond gelegen dan dat hij daadwerkelijk aan de bal was
Mooi was ook de opmerking van een van de de Boertjes dat hij na een maand trainen nog steeds niet wist of Gabrich nu links- of rechtsbenig was. En dat was niet als compliment bedoelt.

Is Hyppia van Liverpool trouwens niets als extra centrale verdediger? Mooie back-up voor als Stam geblesseerd is en schijnt daar redelijk op een zijspoor beland te zijn.
Al zie ik die eerder naar een Bolton Wanderers gaan.
pi_49890027
Hyppia is niks voor Ajax, veel te kwetsbaar met veel ruimte in de rug.
pi_49890032
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Perez stond aan het begin van het seizoen juist altijd in de basis, als linksbuiten. Daar was hij echter waardeloos en vechtte Babel zich in de basis. Daarna heeft Ten Cate hem sporadisch gebruikt als rechtsbuiten (Zulte-Waregem uit) en als nummer 10.

Dat is eigenlijk de enige positie waar hij goed rendeert. Maar ja, daar staat Sneijder. Het is niet zo onlogisch allemaal...
nee idd die had iedereen uit de basis gespeeld.... ,maar dat hij zo weinig vertrouwen heeft in Perez op 10 is wel opmerkelijk... zeker gezien zijn rendement.... Moet wel een hele moeilijke jongen zijn......
Ajax!!
pi_49890131
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Mooi was ook de opmerking van een van de de Boertjes dat hij na een maand trainen nog steeds niet wist of Gabrich nu links- of rechtsbenig was. En dat was niet als compliment bedoelt.
Dat broodje aap verhaal over dat hij helemaal geen voetballer was?
pi_49890140
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Ik denk niet dat van Geel een speler naar de concurrent laat vertrekken, zeker niet voor weinig geld. Tevens kent dat artikel in de Telegraaf geen degelijke onderbouwing, dus nog niet teveel van aantrekken.
Charisteas-->feyenoord
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:19:33 #217
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49890160
Hij zei concurrent
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49890276
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Hij zei concurrent
Inderdaad. Ajax laat wel vaker spelers naar middenmoters gaan hoor
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_49890308
Sowieso Charisteas...ik geloof niet dat iemand die gemist heeft.
pi_49890334
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef Damzkieee het volgende:
Hij zei concurrent
Vandaar ook:

A.F.C.A.
pi_49890344
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Geen moment
A.F.C.A.
pi_49890375
quote:
Werkelijk geen énkel moment! !
pi_49890413
http://www.youtube.com/watch?v=U5tKGPemE40

Kan iemand dat juichen van Heitinga voor me in een ava zette gifje dus.
#2 Sjonnie Heitinga
pi_49890524
Oh nee misschien toch nog Elia...

FC Twente kraait te vroeg victorie over Elia

29/5/2007 14:23

EXCLUSIEF - FC Twente mag dan zelf melden dat het de transfer van Eljero Elia heeft afgerond, er is nog geen sprake van een akkoord tussen de Tukkers en de twintigjarige aanvaller van ADO Den Haag.
Elia heeft wel een goed gevoel bij FC Twente en gaat als eerste met de club uit Enschede om de tafel zitten. Dinsdag gaat de jeugdinternational op gesprek in het Arke Stadion. Ook Ajax heeft interesse in de jeugdinternational.

Het is voor de tweede keer in korte tijd dat FC Twente op de feiten vooruit loopt door een transfer te melden voordat alle handtekeningen zijn gezet. Eerder was dat het geval bij de overname van Edson Braafheid van FC Utrecht. Na getouwtrek over en weer, maakte de verdediger uiteindelijk toch de overstap
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:29:21 #225
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_49890532
quote:
Ik heb hem wel gemist, had 10 keer liever Rosenberg eerder zien gaan. Met Harry had je teminste een breekijzer als je met 1-0 achter staat in beslissende wedstrijden dat is dit seizoen wel gebleken.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')