Ten Cate is zeker geen fan van Perez, dat merk je aan alles (zie ook de uitspraak dat Ten Cate en Perez geen vrienden hoefden te zijn)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens mij zag Henkie het vanaf het begin al niet in Perez zitten. Perez was dan ook geen aankoop van Ten Cate maar van Blind.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens mij zag Henkie het vanaf het begin al niet in Perez zitten. Perez was dan ook geen aankoop van Ten Cate maar van Blind van Geel.
Dat was een tactische wissel, dan draai je het middenveld om zodat je verdedigend wat sterker bent, we stonden toen 2-0 en moesten het vast houden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Snap niet waar de Telegraaf een vertrek van Kenneth Perez op baseert? Op zijn publiekswissel?
Ik denk niet dat van Geel een speler naar de concurrent laat vertrekken, zeker niet voor weinig geld. Tevens kent dat artikel in de Telegraaf geen degelijke onderbouwing, dus nog niet teveel van aantrekken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop alleen dat Perez niet naar PSV vertrekt. Perez kan voor elke Nederlandse topclub een versterking zijn.
Dan kom je uit bij Babel. Op de een of andere manier heeft die onbeperkt krediet bij Ten Cate. Het spijt me maar ik zie het echt niet hoe goed ik ook op Babel let...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:05 schreef Cordoba32 het volgende:
Dat het niet klikt tussen trainer en speler kan natuurlijk... Dat Ten Cate het niet in hem ziet zitten ook. DAn is het voor Perez het beste dat hij gaat. Zou het alleen onbegrijpelijk vinden als hij aan psv of feyenoord verkocht gaat worden.....
ALs Ten Cate in hem een aanvaller ziet, snap ik niet waarom hij hem niet vaker aan de linkerkant heeft laten beginnen....
Vreemd, Babel is echt wel een goeie speler....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan kom je uit bij Babel. Op de een of andere manier heeft die onbeperkt krediet bij Ten Cate. Het spijt me maar ik zie het echt niet hoe goed ik ook op Babel let...
Ach tis een jonge speler, vergeet dat niet, over 2/3 jaar is zijn standaard niveau waarschijnlijk net zo hoog als wanneer hij nu een topwedstrijd speelt, en laten we eerlijk zijn, als hij goed speelt issie ook echt briljant.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan kom je uit bij Babel. Op de een of andere manier heeft die onbeperkt krediet bij Ten Cate. Het spijt me maar ik zie het echt niet hoe goed ik ook op Babel let...
Perez stond aan het begin van het seizoen juist altijd in de basis, als linksbuiten. Daar was hij echter waardeloos en vechtte Babel zich in de basis. Daarna heeft Ten Cate hem sporadisch gebruikt als rechtsbuiten (Zulte-Waregem uit) en als nummer 10.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Volgens mij zag Henkie het vanaf het begin al niet in Perez zitten. Perez was dan ook geen aankoop van Ten Cate maar van Blind.
Mooi was ook de opmerking van een van de de Boertjes dat hij na een maand trainen nog steeds niet wist of Gabrich nu links- of rechtsbenig was. En dat was niet als compliment bedoelt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ivan Gabrich. De man die volgens Van Gaal nooit zou omvallen. Die gast heeft godverdomme meer op de grond gelegen dan dat hij daadwerkelijk aan de bal was
nee idd die had iedereen uit de basis gespeeld.... ,maar dat hij zo weinig vertrouwen heeft in Perez op 10 is wel opmerkelijk... zeker gezien zijn rendement.... Moet wel een hele moeilijke jongen zijn......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:09 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Perez stond aan het begin van het seizoen juist altijd in de basis, als linksbuiten. Daar was hij echter waardeloos en vechtte Babel zich in de basis. Daarna heeft Ten Cate hem sporadisch gebruikt als rechtsbuiten (Zulte-Waregem uit) en als nummer 10.
Dat is eigenlijk de enige positie waar hij goed rendeert. Maar ja, daar staat Sneijder. Het is niet zo onlogisch allemaal...
Dat broodje aap verhaal over dat hij helemaal geen voetballer was?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Mooi was ook de opmerking van een van de de Boertjes dat hij na een maand trainen nog steeds niet wist of Gabrich nu links- of rechtsbenig was. En dat was niet als compliment bedoelt.
Charisteas-->feyenoordquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:04 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat van Geel een speler naar de concurrent laat vertrekken, zeker niet voor weinig geld. Tevens kent dat artikel in de Telegraaf geen degelijke onderbouwing, dus nog niet teveel van aantrekken.
Inderdaad. Ajax laat wel vaker spelers naar middenmoters gaan hoorquote:
Geen momentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Sowieso Charisteas...ik geloof niet dat iemand die gemist heeft.
Werkelijk geen énkel moment!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb hem wel gemist, had 10 keer liever Rosenberg eerder zien gaan. Met Harry had je teminste een breekijzer als je met 1-0 achter staat in beslissende wedstrijden dat is dit seizoen wel gebleken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |