Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
Dit stukje spant toch wel de kroon zeg:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Wat een gezeik zeg. Maarja, dit soort volk heb jij er bij elke club wel tussen zitten helaas.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Wat een kansloos figuur, de schrijver van dit artikel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
Wel grappig altijd die reacties.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die met Adolf H. gaan smijten moeten tegen de muur. Het waren godverdomme de moffen die ons kikkerlandje bezet hielden. Mijn pa heeft nog als tiener de oorlog meegemaakt. Hoe kun je in godsnaam als vaderlandslievende Nederlander enige sympatie voor zoiets opbrengen? Dan ben je wat mij betreft gewoon een collaborateur, een landsverrader, een NSB'er.
Dan moet Roemenie wel van plek 10 oid komen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op de CL-wiki. De kampioenen van de negen hoogstgeplaatste landen gaan rechtstreeks en de nummers twee van landen 7, 8 en 9 gaan naar de derde voorronde. Ik weet alleen niet hoe het zit met Uefa-cup plekken. Zelfs Rusland mag ons nog voorbij, qua CL.
Misschien is Speed1971 wel de schrijver van het stukje?quote:
Jan Hagelquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Mensen die met Adolf H. gaan smijten moeten tegen de muur. Het waren godverdomme de moffen die ons kikkerlandje bezet hielden. Mijn pa heeft nog als tiener de oorlog meegemaakt. Hoe kun je in godsnaam als vaderlandslievende Nederlander enige sympatie voor zoiets opbrengen? Dan ben je wat mij betreft gewoon een collaborateur, een landsverrader, een NSB'er.
Mijn gedachtequote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:16 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mwaoh, deze is het grappige wel een beetje boel voorbij.
kijk hier maar, op ongeveer 3 kwart van de pagina. de user "slayer"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien is Speed1971 wel de schrijver van het stukje?![]()
Doen we, ik vind wel dat mitea erg door de mand viel zondagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Ok, laten we nu maar weer ontopic gaan voordat er weer iemand een ban van 6 weken aan de broek heeft hangen.
Dat zagen we jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:00 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Donk zelf vindt de actie van de Ajacieden kinderachtig. 'Zwak dat-ie dat doet. En van Perez had ik het al helemaal niet verwacht. Ik heb er om gelachen. Zo zie je dat het maar kleine jongetjes zijn', aldus Donk.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |