MadMaster +1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:13 schreef MadMaster het volgende:
Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten
Zeg het dan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:19 schreef kayzie het volgende:
Ik weet 'm, ik weet 'm!!!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:48 schreef kayzie het volgende:
pad
Als ik later groot ben wil kaboutervinder worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:51 schreef PhysicsRules het volgende:
voetkabouter
fietskabouter
boskabouter
kaboutervinder
Ik denk omdat het diertje giftig is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
waarom knuppel je die nou dood? beetje zielig...
Mijn vrienden hebben 2 honden en 4 katten als huisdieren en het gif van de Sapo is dodelijk voor honden en katten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:56 schreef SaskiaR het volgende:
waarom knuppel je die nou dood? beetje zielig...
Tuurlijk ken ik hem nog. Vanuit het niets stond die kerel ineens tegenover André Agassi in de finale, die kans had om zijn Grand Slam vol te maken. Medvedev was aardig op weg met 6-0 6-1 ofzo eerste 2 sets. Uiteindelijk werd het nog een mooie 5 setter die Agassi won.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:58 schreef kayzie het volgende:
Andrei Medvedev!!!! Kennen jullie hem nog?! Won de eerste 2 sets overtuigend om daarna ingemaakt te worden door Agassi! Geweldige partij!
Was meer een hint op de vraag van mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef Conekiller het volgende:
nee, aan zeeNormandie om precies te zijn.
Je hebt een een kernreactor, iets meer dan 300 inwoners en een leuke afdaling om te skaten. Meer weet ik er ook niet van
maar dat was niet in frankrijk toch. Italie of zwitserland dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:17 schreef erkel het volgende:
Als dit te moeiljik is, noem dan maar die andere plaats waar Rademakers een huis had en veel vertoefde.
was het maar zoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:19 schreef erkel het volgende:
[..]
Was meer een hint op de vraag van mij![]()
Maar jij hebt daar een huisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |