quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Haar meisjesnaam wil ik natuurlijk. Zal ff plaatje posten en als dat geen uitkomst biedt, ga ik wel broeden op een nieuwe vraag.
Ja, dat klopt verder welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Uit dat plaatje kan ik haar meisjesnaam niet herleiden, de rest van mijn eerder geposte info klopt wel...
Oeh bijna. Miranda is goed, alleen achternaam klopt niet helemaal. Begint wel met een R en eindigt ook op 'burger'.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:07 schreef wyccie het volgende:
Miranda van Ravensburger of zo. Of toch die andere....
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Voetballer. Keeper dacht ik.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef wyccie het volgende:
Dan is het Rijnsburger.
Riskquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef erkel het volgende:
Kamstjatska of iets in die richting?
Iets in die richting, geografisch dan. De naam lijkt er niet op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:16 schreef erkel het volgende:
Kamstjatska of iets in die richting?
Its-Jojo-4you +1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Sacchalin?
We have a winnerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Enigma?
Ik weet niet wat jullie hier van vinden...quote:Als degene die een goed antwoord gaf geen nieuwe vraag stelt omdat hij of zij ineens weg moest wordt het reeds toegekende punt weer ingetrokken en gaat een speler die online is verder met de quiz door de vraag, in plaats van degene die hem had moeten stellen, in te voeren. Geen vraag stellen na een goed antwoord is dus aftrek van het punt!
ik vind de tekst in de op wel erg rigide. Als iemand het een keer vergeet, echt weg moet en een track record van goed gedrag heeft, moeten we niet meteen punten gaan schrappen. Het gaat mij meer om mensen die eenmalig langskomen, een antwoord geven en dan met de noorderzon vertrekken, of mensen die zelf aangeven te blijven en geen vraag te willen stellen. ("Heb geen inspiratie, iemand anders mag vragen").quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:58 schreef erkel het volgende:
Ik wil het liever niet doen en Jojo zal wel een goede reden hebben, maar als we consequent willen blijven qua regels dan moet Jojo een punt in mindering krijgen.
Uit OP:
[..]
Ik weet niet wat jullie hier van vinden...
Dan moet de regel iets aangepast worden. Jojo mag van mij zijn punt houden, speelt al lang mee en zorgt nooit voor irritaties of what so ever.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik vind de tekst in de op wel erg rigide. Als iemand het een keer vergeet, echt weg moet en een track record van goed gedrag heeft, moeten we niet meteen punten gaan schrappen. Het gaat mij meer om mensen die eenmalig langskomen, een antwoord geven en dan met de noorderzon vertrekken, of mensen die zelf aangeven te blijven en geen vraag te willen stellen. ("Heb geen inspiratie, iemand anders mag vragen").
PhysicsRules +1quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:01 schreef PhysicsRules het volgende:
allen Greenspan
Precies, daar kan ik inkomen en dat zou nu wel eens het geval kunnen zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik zet mijn vraagtekens bij die regel, het kan immers altijd voorkomen dat iemand onverwachts geen mogelijkheid heeft om een nieuwe vraag te stellen. Velen doen overdag mee vanaf hun werk en dan gaan werk-gerelateerde zaken meestal voor...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef wyccie het volgende:
Zelf beantwoord ik een vraag niet als ik weet dat ik geen tijd heb om een nieuwe vraag te stellen. Misschien kunnen anderen daar ook op letten.
Niet zozeer newbies alswel niet serieuse deelnemers. Newbies zijn welkomquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef wyccie het volgende:
Precies, JoJo is ok. Het is inderdaad de scheiding tussen vaste spelers en newbies.
Oh ja, sorry! Dat bedoel ik eigenlijk meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef PhysicsRules het volgende:
Niet zozeer newbies alswel niet serieuse deelnemers. Newbies zijn welkom![]()
En dan nog kunnen er altijd onverwachte zaken zijn die het niet mogelijk maken een nieuwe vraag te stellen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Geen tijd voor vraag stellen = geen antwoord geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |