Er zijn in zuid-limburg inderdaad wel een paar hobby-wijnboeren, die op het zuid-limburgse heuvelland druiven verbouwen en daar wijn van maken. Maar de kwaliteit verschilt sterk per jaar, omdat men niet elk jaar dezelfde hoeveelheid zon ter beschikking heeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef PhysicsRules het volgende:
Is Limburg tegenwoordig ook al een wijnstreek?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
archimedes
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef DaviniaHR het volgende:Mijn eerste puntje in de nieuwe reeks!!!!
Nee, het Heilige Roomse Rijk (Holy Roman Emipre) is wat anders dan het Romeinse Rijk (Roman Empire).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:02 schreef methan het volgende:
Het zou me niet verbazen dat ze hetzelfde zijn
Dat mag je me dan eens uitleggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, het Heilige Roomse Rijk (Holy Roman Emipre) is wat anders dan het Romeinse Rijk (Roman Empire).
quote:Wiki over Holy Roman Emipre
The Holy Roman Empire was a conscious attempt to resurrect the Western Roman Empire, considered to have ended with the abdication of Romulus Augustulus in 476.
Het romeinse rijk kwam voor het heilige roomse rijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:08 schreef methan het volgende:
Zou het niet kunnen zijn dat door de ketterij het Heilige is geschrapt????
Nee, het is wel een bekende naam, die nog steeds gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef Houtspeer het volgende:
De kerk.
Je zoekt op de juiste plekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Bundestag?
Correctquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:21 schreef MadMaster het volgende:
Reichstag?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:31 schreef erkel het volgende:
Suriprofs
Je zou het zeggen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:36 schreef methan het volgende:
Keeper ook surinamer ???
Sfeer was waarschijnlijk ook beter dan een week geleden..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, het zijn de namen van de Surinaamse voetballers die afgelopen zaterdag op de lijst stonden als lid van de Suriprofs, die met 0-2 ten onder gingen tegen Jong Oranje. Klote wedstrijd, maar het voedsel was als vanouds geweldig...
![]()
Haar meisjesnaam wil ik natuurlijk. Zal ff plaatje posten en als dat geen uitkomst biedt, ga ik wel broeden op een nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Anna Iglesias?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |