Afgaande op kledingomschrijvingen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:56 schreef MASD het volgende:
[..]
heygeef eens antwoord, ben ik alto of niet?
Dan is je muziek smaak vast inferieur vergeleken met andere fokkers.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Afgaande op kledingomschrijvingen?
Ik draag nu een blauw t-shirt en een vieze (doch uiterst comfortabele) trainingsbroek, ben ik dan quasi-hip of niet?
Een muzieksmaak is niet inferieur. "Dit is pas echte muziek" verkondigen over je baggermuziek, en hippies, zijn dat wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:03 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
[..]
Dan is je muziek smaak vast inferieur vergeleken met andere fokkers.![]()
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.quote:
zo'n knop zou best handig zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Batsnek het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.
En een harde "tampeloerus" op de koop toequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:05 schreef MASD het volgende:
[..]
zo'n knop zou best handig zijnmet een druk je favo smilie in beeld
HELEMAAL MEE EENSquote:
Kortzichtige reacties op nieuws uit Turkijequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Batsnek het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk ooit iets inhoudelijks gepost zonder het gebruiken van die huillach smilie? Misschien moet je eens proberen je mening te geven, ipv met een harde tampeloerus op je t ':')' knopje te rammen.
* MASD zet "Angel of Death" opquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
* MASD zet "Angel of Death" op
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaah
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:35 schreef MASD het volgende:
[..]
* MASD zet "Angel of Death" op
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |