quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Gelukkig is House wél echte muziek
BAM BAM BAM BAM, BAM BAM BAM BAM, BAM BAM BAM BAM!maargoed kwestie van mening.
Jumpstylequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:00 schreef G.Fawkes het volgende:
lol, stomme jumpers die zeiker over rockmuziek
je hebt nog niet van Wolfmother gehoord?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef _GdR_ het volgende:
nou rock muziek is tegenwoordig ook niet maar wat het geweest is.
Langharige Alto-smeerlappen luisteren naar KoRn, Nirvana, Slipknot en weet ik veel watquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Jumpstyle
Langharige alto-smeerlappen met gitaren op hun rug
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM!quote:
Wat hij zegt!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
Nee, sorry ik blijf liever steken.
Drum circlesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM!
Kom laten we doen alsof we polio en blaren hebben aan onze voeten met zijn allen!
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM !
JUMPSTYLE IS DE SHIT MEEEEEEEEN!
BAM BAM![]()
Ik vind Frank en Mirella leuk!quote:
Mwah vind dat je hier ook een paar slechte voorbeelden geeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: er zijn natuurlijk verschillende vormen van rock. Maakt TS daar nog onderscheid in? Enkele voorbeelden: Queen, Metallica, Pink Floyd, Green Day, Rolling Stones, Kane (), Kaiser Chiefs. Etc.
TS zal wel zo wereldvreemd zijn dat hij geen artiest kent waar geen 'DJ' voor staatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:12 schreef Cosworth het volgende:
Wat ik me nog wel afvraag: er zijn natuurlijk verschillende vormen van rock. Maakt TS daar nog onderscheid in? Enkele voorbeelden: Queen, Metallica, Pink Floyd, Green Day, Rolling Stones, Kane (), Kaiser Chiefs. Etc.
amen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |