Vanaf vanavond op Talpa/Tien om 20:30.quote:De Toppers staan weer in de ArenA. Maar de weg naar zo'n megaconcert gaat niet over rozen. Vrolijke taferelen alom als Renéetje en Geer en Goor zich door de voorbereidingen worstelen.
Vergeten te kijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef static het volgende:
Nu dus.
Ik heb er ook zin inquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:45 schreef Danaa het volgende:
Ik ga zaterdag..!!
Heb het gister gezien, en heb er nu helemaal zin in..!!!
Ga je er overnachten!?quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:49 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb er ook zin in![]()
Lekker op vrijdagavond. Dag erna ben ik vrij dus daarna nog eventjes lekker Amsterdam in denk ik![]()
Ik weet nog niet. Denk het niet eigenlijk. Gewoon nog even de binnenstad in alleen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:54 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ga je er overnachten!?
Enne zaterdag is toch de herhaling van gister?!
Oo je gaat overdag nog even winkelen!!quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:34 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet nog niet. Denk het niet eigenlijk. Gewoon nog even de binnenstad in alleen.
En zaterdag is inderdaad de herhaling![]()
Niks overdag. Over dag moet ik gewoon werken. Misschien dat we na het concert nog ff richting Rembrandts ofzo gaan.quote:
oo en ik maar denken dat je het elke keer over winkelen had, maar jij hebt het gewoon over stappen..quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Niks overdag. Over dag moet ik gewoon werken. Misschien dat we na het concert nog ff richting Rembrandts ofzo gaan.
Haha nee, dat winkelen is niets voor mij johquote:Op woensdag 30 mei 2007 19:57 schreef Danaa het volgende:
[..]
oo en ik maar denken dat je het elke keer over winkelen had, maar jij hebt het gewoon over stappen..
Waar kom je zelf vandaan?
Godzijdank ik zeker de jouwne ook niet.. dus allebei positief voro ons. Ik dans liever en stomp niet als een gek opde vloer als ik een harde hardcore gedreun hoor in discotheek, stelletje gekken + met dat nieuwe jumpstyle kom op man, noem je dan dansen? een kleuter kan zelfs jumpstylen. Jullie gekken worden al gestoord als je maar paar eentonige dreuntjes hoort uit de speakersquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Godzijdank heb ik niet jouw muzieksmaak.
toch apart dat je op een Nederlands Forum, in het nederlands probeert een discriminerende opmerking naar Nederlanders probeert te maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef aightZz het volgende:
[..]
Godzijdank ik zeker de jouwne ook niet.. dus allebei positief voro ons. Ik dans liever en stomp niet als een gek opde vloer als ik een harde hardcore gedreun hoor in discotheek, stelletje gekken + met dat nieuwe jumpstyle kom op man, noem je dan dansen? een kleuter kan zelfs jumpstylen. Jullie gekken worden al gestoord als je maar paar eentonige dreuntjes hoort uit de speakersouwe gekken die ' proberen' salsa te dansen maar 't niet lukt omdat de meeste nederlanders al stijf zijn
en geloof me meer dan helft van de Nederlandse bevolking zoekt een buitenlandse dans, omdat jullie hetzelf niet hebben, kijk maar naar dancing on ice of ' dansen met sterren oid' allemaal dans die uit Zuid-amerika/Midden Amerika komen, Tango, salsa, merenque, bachata etc.
Eng hè, homo'squote:Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef aightZz het volgende:
Toppers..![]()
ga lekker trio doen ofzo man stelletjes nichten
dat zal dan inderdaad wel nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nope. Ben vorig jaar niet naar De Toppers geweest, dus dat zal wel niet
Heet ik Huub?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:41 schreef aightZz het volgende:
Toppers..![]()
ga lekker trio doen ofzo man stelletjes nichten
Plus dat Froger gewoon hetero isquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Eng hè, homo's
Of zit je zelf nog in de ontkenningsfase![]()
Ik ga er met me vriendin heenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef RSie het volgende:
zijn weer van die lekkere simpele gedachtenkronkels,.... je gaat naar Toppers dus ben je Homo.
Klopt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:21 schreef aightZz het volgende:
Ben je ook
ga je moeder eens neuken kanker homoquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als we het dan toch over homo's hebben:
Klik![]()
Ik ga er komende zaterdag al heen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
RSie, misschien heb ik er overheen gelezen, maar wanneer ga jij naar De Toppers? Of ga je niet?
Tja, als ze met kanker gaan scheldenquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:37 schreef static het volgende:
En ho maar weer.
Ze zingen niet alleen hun eigen nummers..! Misschien had je voorbereiding op tv even moeten kijken... Daar werd alles besproken waaronder: er werd gezegd dat ze alleen maar muziek willen draaien waar mensen lekker op kunnen dansen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef aightZz het volgende:
De toppers, dat is toch geen muziek man? Kan je op dansen? nee alleen stijfjes je schouders heen en weer bewegen en in je handjes klappen. Sorry, Nederlands muziek is gewoon kut, geen smaak niks. Als je echt muziek wilt horen en echte dans wilt zien dan moet je echt een keer naar Zuid en midden Amerika.
Zou je deze 'Tokkie' dan een eindje op weg willen helpen door mijn vraag hierboven te beantwoorden?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:55 schreef jmac het volgende:
Heb een kwart van de show ff bekeken, en 't was wel aardig. Misschien moeten ze alleen de teksten nog eens een keer gaan leren???
Het was wel weer "Alle tokkies verzamelen" dag![]()
Wij zijn gisteren geweest, en hebben de auto bij het terrein van die paardenshow Cavalli(?) gezet. Is even lopen maar je bent daarna zo weg.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je deze 'Tokkie' dan een eindje op weg willen helpen door mijn vraag hierboven te beantwoorden?![]()
![]()
Collega's van rijnmond stonden in de file en ik zag na drie kwartier nog mensen binnenkomen dus ik denk dat er flinke files zijn geweest. Ik raad sowieso aan een uur voor de show wel al aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je deze 'Tokkie' dan een eindje op weg willen helpen door mijn vraag hierboven te beantwoorden?![]()
![]()
Ik herken me zelf niet echt in die omschrijvingquote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Mijn god, ik vind Geer en Goor leuk op de tv, maar dat Toppers gedoe vind ik vreselijk. Zag vandaag op het station twee wezens (echt mensen kun je het niet noemen), ze knapten net niet uit hun 'Maak me gek' shirtje maat XXL, met allemaal toeters en bellen, kettingen en van die dingen die licht geven als je ermee zwaait. Echt, dit zulk volk gaat hier dus heen. Met kort rood haar en een bril met felgekleurd montuur.. nouja, was best traumatisch om dat te zien.
Toppers in concertquote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:39 schreef KonnieKipke het volgende:
Zou er graag naar toe gaan... Iemand al een party-report?
Thanks!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:24 schreef Michellee het volgende:
[..]
Wij zijn gisteren geweest, en hebben de auto bij het terrein van die paardenshow Cavalli(?) gezet. Is even lopen maar je bent daarna zo weg.
Stond je lang in de file bij de Arena?quote:Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef Danaa het volgende:
Wij zijn gister geweest..!! Waar we hadden geparkeerd weet ik niet meer, maar er is overal genoeg plek..!! Geen enkel probleem. Je ziet vanzelf de meute lopen en dan denk je: 'oo daar moet ik heen, daar staan de mensen geparkeerd'. Ook wij kwamen makkelijk weg, de politie regelde de verkeerslichten en zo kon alles goed doostromen.
Het concert was onwijs leuk, ik heb erg genoten.
De 2 puntjes wat ik alleen jammer vond:
* In het begin galmde de muziek echt heel erg.
* Ze kwamen niet echt heel erg spectaculair op, vond ik.
Op de terug weg? Nee.. Op de heenweg? Al helemaal nee..quote:
ff bekeken? Is het dan al mogelijk om het terug te kijken of is het de dvd van vorig jaar?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 02:55 schreef jmac het volgende:
Heb een kwart van de show ff bekeken, en 't was wel aardig. Misschien moeten ze alleen de teksten nog eens een keer gaan leren???
Het was wel weer "Alle tokkies verzamelen" dag![]()
De Toppers bieden bezoekers concert excuses aanquote:Op zondag 3 juni 2007 12:05 schreef Danaa het volgende:
* In het begin galmde de muziek echt heel erg.
Wij reden om 18.00 uur weg van huis en waren om.... 21.00 uur binnen in de Arenaquote:Op zondag 3 juni 2007 19:56 schreef Danaa het volgende:
[..]
Op de terug weg? Nee.. Op de heenweg? Al helemaal nee..
De terugweg stonden wij geparkeerd bij de bedrijven aan de overkant van de straat... Mijn vader kent daar de wegen dus we kwamen er kruipdoor sluipdoor snel doorheen en hebben 20 min. in de file gestaan.
Heb van anderen gehoord dat die 1,5 uur in de file hebben gestaan.
Had je huiskamer geluid verwacht dan? Krijg je in geen een stadion goed hoor, maar ja is zo leuk om de ArenA af te kraken......quote:Op maandag 4 juni 2007 19:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind het niet echt een verrassing dat het geluid slecht is als het in de ArenA is.![]()
De akoestiek in de Arena is ook gewoon dramatisch. Dat valt niet te ontkennen. En als voetbalstadion vind ik de Arena ook een kutstadionquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef kluivie het volgende:
[..]
Had je huiskamer geluid verwacht dan? Krijg je in geen een stadion goed hoor, maar ja is zo leuk om de ArenA af te kraken......
Gelredome en Ahoy klinken anders een stuk beter hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:36 schreef kluivie het volgende:
[..]
Had je huiskamer geluid verwacht dan? Krijg je in geen een stadion goed hoor, maar ja is zo leuk om de ArenA af te kraken......
Nou dan is het ook wel verbeterd hoor met gelredome heb er U2 is gezien was ook niet geweldig hoor en sinds wanneer is Ahoy een stadion? HMH is ook geweldig geluidquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelredome en Ahoy klinken anders een stuk beter hoor.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |