quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef aightZz het volgende:[..]
Godzijdank ik zeker de jouwne ook niet.. dus allebei positief voro ons. Ik dans liever en stomp niet als een gek opde vloer als ik een harde hardcore gedreun hoor in discotheek, stelletje gekken + met dat nieuwe jumpstyle kom op man, noem je dan dansen? een kleuter kan zelfs jumpstylen. Jullie gekken worden al gestoord als je maar paar eentonige dreuntjes hoort uit de speakers
![]()
ouwe gekken die ' proberen' salsa te dansen maar 't niet lukt omdat de meeste nederlanders al stijf zijn
![]()
en geloof me meer dan helft van de Nederlandse bevolking zoekt een buitenlandse dans,
omdat jullie hetzelf niet hebben, kijk maar naar dancing on ice of ' dansen met sterren oid' allemaal dans die uit Zuid-amerika/Midden Amerika komen, Tango, salsa, merenque, bachata etc.
toch apart dat je op een Nederlands Forum, in het nederlands probeert een discriminerende opmerking naar Nederlanders probeert te maken.
dat er meer ritme etc. bij de zuidamerikaanse muziek zit valt wat voor te zeggen.
maar tegen de gezelligheid van een avondje Hollandse Hits valt niet op te boksen.
het is niet voor niks dat bij de olympische spelen het Holland Heineken house altijd het meest populair is om te bezoeken, alle rassen en culturen staan daar in de rij om binnen te komen vanwege de gezelligheid.
en @ AFCAheineken,.. ben ik toevallig vorig jaar samen met jou en een groep vrienden van je bij de Toppers geweest?
en van tevoren indrinken bij studentenvereniging Laks.?? je forumnaam doet bij mij een belletje rinkelen namelijk.