GASTTTTT die vragen heb je al 10 keer gesteld in dit topicquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:42 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ja tuurlijk... We komen weer op het gebruikelijke punt waar de complotgelovers simpele vragen niet willen beantwoorden en niks zinnigs meer te zeggen hebben....
of het werkt kun je niet zo snel zeggen. Dergelijke maatregelen hebben tijd nodig. En dat mensen het land willen verlaten wil nog niet zeggen dat dergelijke maatregelen niet werken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:38 schreef NorthernStar het volgende:
En werk het?
En waar gebeurd dat dan precies?quote:Nee laten we mensen drie maanden opsluiten zonder recht op advocaat of proces, laten we alle kinderen biometrisch scannen en opslaan in een database
En welk effect heeft dat "Stalinistisch controle apparaat" heb je er in het dagelijks leven al last van? Of op welke manier ga je er last van krijgen?quote:Het enige wat effectief bereikt wordt is een Stalinistisch controle-apparaat in het leven roepen. Nog erger eigenlijk, want we zijn technisch wat verder.
Ik ga die discussie niet in dit topic met jou voeren. Want het is compleet offtopic en zal toch weinig zin hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:45 schreef OpenYourMind het volgende:
Er staat "ik en anderen". Dat betekend dus dat jij ook bewijzen hebt die "mijn verhalen" onderuithalen.
Mijn verhalen?Waarvan jij en anderen hebben aangetoond dat ze niet kloppen?
![]()
Noem dan maar eens een van mijn verhalen waarvan jij en/of anderen hebben aangetoond dat ze niet kloppen.
Zucht, waarom bemoei jij je met discussies waar je overduidelijk niet de moeite voor neemt om de informatie te onderzoeken/ in je op te nemen ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
of het werkt kun je niet zo snel zeggen. Dergelijke maatregelen hebben tijd nodig. En dat mensen het land willen verlaten wil nog niet zeggen dat dergelijke maatregelen niet werken.
Er vertrekken ook massa's mensen uit Nederland. Niet perse omdat ze het geweld zat zijn.
[..]
En waar gebeurd dat dan precies?
[..]
En welk effect heeft dat "Stalinistisch controle apparaat" heb je er in het dagelijks leven al last van? Of op welke manier ga je er last van krijgen?
Nou ga dan slapen ofzo. Niemand verplicht je om te reageren...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:45 schreef Salvad0R het volgende:
GASTTTTT die vragen heb je al 10 keer gesteld in dit topic
Word je nooit moe van jezelf ? Ik word iig wel moe van jouw non-intelligente vragen.
Quote eens niet zo snel man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:48 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik ga die discussie niet in dit topic met jou voeren. Want het is compleet offtopic en zal toch weinig zin hebben.
Wel leuk om te zien dat je jouw verwijten aan mij nu zelf "uitvoert"....
Mja er hadden wat leestekens in mijn zin bij kunnen staan zodat ook jij de zin goed had kunnen interpreteren. Sorry...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nee, ik zei "ik EN ANDEREN". Staat er duidelijk. Er is heel wat degelijke uitleg geweest over 9/11. Niet alleen door mij, ook door veel anderen.
En dan verwijt je mij dat ik selectief lees.
ik denk het niet. Ik ben niet vatbaar voor dergelijke complotverhalen. Ik ben niet zo goedgelovig, wantrouwend en paranoia.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:44 schreef Salvad0R het volgende:
Als je tijd zou besteden aan het onderzoeken ervan, zou je er zelf achterkomen.
Nogmaals, die discussies is hier offtopic. Welke (van jouw) verhalen over 9/11 onderuit zijn gehaald, heeft niks met deze discussies te maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:50 schreef OpenYourMind het volgende:
Noem dan maar eens een van mijn verhalen waarvan jij en/of anderen hebben aangetoond dat ze niet kloppen.
Ik kan aan jou precies hetzelfde vragen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:50 schreef Salvad0R het volgende:
Begrijp je niet dat je gaat verliezen, calvobbes?
Dat de waarheid de leugen altijd achterhaalt... en dat jij er niets aan kan doen, hoe hard je het ook probeert ?
Goedgelovig ben ik niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:50 schreef calvobbes het volgende:
[..]
ik denk het niet. Ik ben niet vatbaar voor dergelijke complotverhalen. Ik ben niet zo goedgelovig, wantrouwend en paranoia.
wat nou MENING.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik kan aan jou precies hetzelfde vragen.
En waarom moeten er een verliezer (en dus) winnaar zijn? Kun je nou echt niet accepteren dat iemand een andere mening heeft als jij?
Wil jij dan een wereld waar iedereen precies dezelfde mening heeft ofzo?
*zucht*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:54 schreef Salvad0R het volgende:
Goedgelovig ben ik niet.
Jij wel, aangezien je de overheid per direct gelooft wat betreft uitleg over 9/11 en 7/7.
Wat denk je nou te bereiken met dergelijk dom gescheld?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:56 schreef Salvad0R het volgende:
zwak schaap .
Je bracht het zelf ter sprake en nu krabbel je terug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nogmaals, die discussies is hier offtopic. Welke (van jouw) verhalen over 9/11 onderuit zijn gehaald, heeft niks met deze discussies te maken.
Dit topic gaat over de UK (daar gebeurt dat in antwoord op je andere vraag) maar jij en ik kunnen anno vandaag niet zonder ID de deur uit of we zijn strafbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:46 schreef calvobbes het volgende:
[..]
En welk effect heeft dat "Stalinistisch controle apparaat" heb je er in het dagelijks leven al last van? Of op welke manier ga je er last van krijgen?
Ik bracht het zelf ter sprake als klein onderdeel van een discussie die jij gestart was. Niet als discussiepunt op zich.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:58schreef OpenYourMind het volgende:
Je bracht het zelf ter sprake en nu krabbel je terug.
Komt omdat geen van de verhalen onderuit gehaald is, je post gewoon zoveel crap dat mensen met intellect geen zin meer hebben om op jou te reageren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nogmaals, die discussies is hier offtopic. Welke (van jouw) verhalen over 9/11 onderuit zijn gehaald, heeft niks met deze discussies te maken.
Haha, het is geen dom gescheld, het is puur feitelijk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:58 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat denk je nou te bereiken met dergelijk dom gescheld?
Het komt wel heel erg sneu over dat je meent zo op de man te moeten gaan spelen...
Met een dergelijke manier van discusieren worden jouw feiten steeds minder echte feiten...
Ik doe niks anders dan wat jij elke reactie doet... irritant he?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:59 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik bracht het zelf ter sprake als klein onderdeel van een discussie die jij gestart was. Niet als discussiepunt op zich.
En je wilt toch niet ontkennen dat je nu loopt te drammen he?
Wat snap je niet aan de eerdere opmerkingen dat er veel meer mensen zijn die zeggen dat 9/11 geen overheidscomplot is?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:00 schreef Salvad0R het volgende:
Komt omdat geen van de verhalen onderuit gehaald is, je post gewoon zoveel crap dat mensen met intellect geen zin meer hebben om op jou te reageren.
Jawel, je doet wel anders.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:01 schreef OpenYourMind het volgende:
Ik doe niks anders dan wat jij elke reactie doet...
Ach leuk... Gaan we op die kinderachtige toer...quote:irritant he?
Mooi en duidelijk voorbeeldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dit topic gaat over de UK (daar gebeurt dat in antwoord op je andere vraag) maar jij en ik kunnen anno vandaag niet zonder ID de deur uit of we zijn strafbaar.
Iets volkomen normaals is strafbaar gemaakt. Niet omdat je iets verkeerds doet ofzo, maar omdat je iets nalaat: in dit geval je ID thuislaten. Criminalisering van de bevolking.
Maar hey, zolang je niks verkeerd doet heb je er geen last van toch?![]()
Dat we een "ausweis" zouden krijgen zou een hele generate nooit geloofd hebben. Nog minder dat je zonder ID nauwelijks nog aan de maatschappij kunt deelnemen. Een bankrekening? Telefoonabbonnement? Vergeet het maar zonder ID.
Een concreet voorbeeld van a. vrijheidsbeperking voor de burger en b. een controle-apparaat dat al je gangen na kan gaan. Allemaal onder het mom van veiligheid natuurlijk. En mogelijk gemaakt door de "als je niks doet heb je niks te vrezen" meute.
Die mensen hebben het verkeerd, gastquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 03:02 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de eerdere opmerkingen dat er veel meer mensen zijn die zeggen dat 9/11 geen overheidscomplot is?
Of is iedereen die niet gelooft in een complot meteen maar iemand die alleen maar "crap post"?
Goed voorbeeld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 02:58 schreef NorthernStar het volgende:
Dit topic gaat over de UK (daar gebeurt dat in antwoord op je andere vraag) maar jij en ik kunnen anno vandaag niet zonder ID de deur uit of we zijn strafbaar.
Iets volkomen normaals is strafbaar gemaakt. Niet omdat je iets verkeerds doet ofzo, maar omdat je iets nalaat: in dit geval je ID thuislaten. Criminalisering van de bevolking.
Mja, daar hebben we het dan ook zelf wel naar gemaakt. De tijd dat we iemand kunnen vertrouwen op onze blauwe ogen is voorbij. Voordat we diensten krijgen van iemand, wil die iemand wel zekerheid hebben dat die diensten betaald worden.quote:Dat we een "ausweis" zouden krijgen zou een hele generate nooit geloofd hebben. Nog minder dat je zonder ID nauwelijks nog aan de maatschappij kunt deelnemen. Een bankrekening? Telefoonabbonnement? Vergeet het maar zonder ID.
Dat is dus geen vrijheidsbeperking. Ik kan doen en laten wat ik wil, binnen de wetten van het land. Die vrijheden had ik al en die zijn echt niet veranderd door een ID plicht ofzo.quote:Een concreet voorbeeld van a. vrijheidsbeperking voor de burger en b. een controle-apparaat dat al je gangen na kan gaan. Allemaal onder het mom van veiligheid natuurlijk. En mogelijk gemaakt door de "als je niks doet heb je niks te vrezen" meute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |