abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52068080
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:47 schreef vosss het volgende:
En over 10 jaar is jouw ziektekostenpremie 4x zo hoog als die van mij, omdat jij elke dag vette hap vreet.

Misschien dat het allemaal wat ver gezocht is, maar het is allemaal prima mogelijk.
Dat is ook mogelijk zonder DNA af te geven.
De agent die je aanhoud kan net zo goed noteren dat je een dikke vetzak bent en dat doorgeven aan de verzekeraar.
quote:
En als je dan ook nog eens de rfid zooi meeneemt die nog voordat het ingevoerd is gekraakt werd en totaal onveilig is, dan moet je toch met me eens zijn dat het compleet de verkeerde kant op gaat
Alsalsalsalsals....
quote:
Biometrische paspoorten (waar dalijk ook vingerafdrukken in zitten) kunnen op afstand gekopieerd worden.
hetzoukunnenhetzoukunnenhetzoukunnen
quote:
Ik wil wel eens weten hoe je over het hele gebeuren denkt als in ene keer de politie aan je deur staat omdat jouw vingerafdrukken en DNA al over the place van een crimescene gevonden zijn.
Dat zou nu ook al kunnen. Gewoon wat bloed van iemand afnemen en dat op de crimescene rondstrooien. Heb je echt niet perse DNA voor nodig.

Ik zou wel eens willen weten hoe jij erover denkt als een geliefd familie lid is vermoord maar de politie kan de dader niet aanpakken omdat die zijn DNA niet hoeft af te staan.

[ Bericht 2% gewijzigd door calvobbes op 03-08-2007 11:24:01 ]
pi_52072305
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef calvobbes het volgende:
Hoezo zijn alleen moslims foute mensen in onze maatschappij?
Plegen Nederlanders nooit misdaden?
Al deze shit wordt ingevoerd dankzij de war on terror, dankzij de zogezegde terroristen ... dan moet je niet gans de bevolking lastig vallen om 1 terrorist te vinden, terwijl je toch al weet in welke doelgroep die zich bevinden.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_52072403
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 11:10 schreef calvobbes het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe jij erover denkt als een geliefd familie lid is vermoord maar de politie kan de dader niet aanpakken omdat die zijn DNA niet hoeft af te staan.
alsalsals
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_52072513
1-0 voor de goeie
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_52090255
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef UncleScorp het volgende:

Al deze shit wordt ingevoerd dankzij de war on terror, dankzij de zogezegde terroristen ... dan moet je niet gans de bevolking lastig vallen om 1 terrorist te vinden, terwijl je toch al weet in welke doelgroep die zich bevinden.
Achja... Niet moslims zullen nooit zoiets doen he... Dat weten ze in Engeland (IRA) en Spanje (ETA) ook wel
pi_52090264
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:45 schreef vosss het volgende:
1-0 voor de goeie
Maar voor de rest zie je ook wel in dat de meeste van jouw bezwaren nergens op slaan?
pi_52096824
net als in v for vendetta (vette film)

pi_52107311
Opgeschoond
En elkaar vertellen hoeveel je om de ander geeft mag per postduif/pm/msn etc.

feedback voor overige vragen.

[ Bericht 49% gewijzigd door Petre op 05-08-2007 13:51:49 ]
bye
  zondag 5 augustus 2007 @ 20:07:56 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_52125051
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 13:03 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Engeland goed bezig idd ... en hoe zit het trouwens met het verbod op melk en vleesproducten dat ze wilden invoeren ?
De rest nog nog niet doorgelezen maar het virus van de uitbraak van de nieuwe MKZ ziekte komt vermoedelijk uit een laboratorium van de overheid, vanochtend op de radio.

Edit: en ook een linkje: http://www.nos.nl/nosjour(...)/050807_mkz_lab.html
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_52125144
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 01:16 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar voor de rest zie je ook wel in dat de meeste van jouw bezwaren nergens op slaan?
Voor de moderators:
Laat mijn reactie dan ook gewoon staan als jullie die van hem laten staan.
Nu lijkt het net of ik Calvobbes gelijk geef en dat is niet het geval.

Dat mag ik toch godverdomme wel gewoon zeggen?!
vosss is de naam,
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:25:46 #61
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_52126898
De camera's vind ik een prima idee. Het zal ongetwijfeld preventief werken, maar dat is een beetje moeilijk te meten. Het sterkste punt vind ik dat na een misdrijf gekeken kan worden wat er nu eigenlijk gebeurde en dat het als bewijsmateriaal gebruikt kan worden.

Veel maatregelen ja, maar ik heb er niets onder te lijden; ik juich het zelfs toe. Waarom zou "als je niets verkeerd doet heb je niets te vrezen" zo'n loze uitspraak zijn? Ze mogen van mij m'n DNA hebben en me 400-500 keer per dag op straat filmen.

Ik geloof niet zo in de grote boze big brother die er op uit is om mensen te onderdrukken. Big brother heeft niet genoeg tijd en is daar niet slim genoeg voor.
reset
pi_52133366
Wat in deze trouwens ook wel grappig is, is dat aan de ene kant wordt geklaag dat de veiligheidiensten falen in het tegengaan van terreur. Als ze het niet doen zijn het een stel prutser of is het een complot.
Maar aan de andere kant worden maatregelen om terreur tegen te gaan ook niet geaccepteerd door diezelfde mensen...
pi_52133388
Ik heb al die maatregelen helemaal niet nodig.
De kans dat ik een meteoriet op mn kop krijg is net zo groot als dat ik slachtoffer word van een terroristische aanslag

Daar hoor je verder toch ook niemand over? Het is gewoon compleet belachelijk wat er tegenwoordig allemaal aan wetten en regels doorheen gedrukt worden in het kader van terrorisme.
vosss is de naam,
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:34:31 #64
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_52145979
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 01:41 schreef calvobbes het volgende:
Wat in deze trouwens ook wel grappig is, is dat aan de ene kant wordt geklaag dat de veiligheidiensten falen in het tegengaan van terreur. Als ze het niet doen zijn het een stel prutser of is het een complot.
Maar aan de andere kant worden maatregelen om terreur tegen te gaan ook niet geaccepteerd door diezelfde mensen...
Meestal zijn degenen die klagen, en denken dat de veiligheidsdiensten falen, ook degenen die stellen dat ze niks te verbergen hebben. Dit voornamelijk uit onwetendheid en gemakzucht, wat overheden en bedrijven in staat stelt om misbruik te maken van het vertrouwen. Degene die niet zo naief zijn hechten wat meer belang aan hun privacy en vrijheid en zijn sceptisch tegenover mensen en organisaties met macht. ( en die nog meer controle en macht zoeken)

De geschiedenis en het heden zouden je nu onderhand toch wel geleerd moeten hebben dat de overheid en bedrijven niet altijd het beste met je voor hebben en dat ze je niet altijd de volledige waarheid vertellen.

Inlichtingendiensten die opzettelijk falen meer macht gaan geven
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_52150046
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:25 schreef Individual het volgende:
De camera's vind ik een prima idee. Het zal ongetwijfeld preventief werken, maar dat is een beetje moeilijk te meten. Het sterkste punt vind ik dat na een misdrijf gekeken kan worden wat er nu eigenlijk gebeurde en dat het als bewijsmateriaal gebruikt kan worden.

Veel maatregelen ja, maar ik heb er niets onder te lijden; ik juich het zelfs toe. Waarom zou "als je niets verkeerd doet heb je niets te vrezen" zo'n loze uitspraak zijn? Ze mogen van mij m'n DNA hebben en me 400-500 keer per dag op straat filmen.

Ik geloof niet zo in de grote boze big brother die er op uit is om mensen te onderdrukken. Big brother heeft niet genoeg tijd en is daar niet slim genoeg voor.
Waarom een overheid vertrouwen die jou ook niet vertrouwd? je kan dat natuurlijk lekker makkelijk afdoen met de standaardzin 'je moet niet zo paranoia doen' maar dat is iets te simpel.

Bovendien zijn alle maatregelen die de regering neemt grotendeels schijnmaatregelen die alleen maar het idee geven dat je veilig bent. Denk je echt dat een terrorist door al die camera's zich toch maar bedenkt om een aanslag te plegen? Die lui zjin gestoord en zullen altijd een manier vinden om een aanslag te plegen, of je moet echt elke burger 24/7 in de gaten houden.

Daar komt nog bij dat je de overheid een enorme macht geeft door al deze maatregelen. 'knowlegde is power' en mensen hebben nogal de slechte gewoonte om macht te misbruiken. Misschien zal de overheid van nu er niet eens aan denken om als een soort dictator te gaan regeren, maar je weet nooit wat er in de toekomst kan gebeuren. 1 grote economische crisis en een soort figuur als hitler kan zo'n moment gebruiken om de macht te grijpen, die hij dan ook erg makkelijk zal kunnen behouden aangezien de bevolking makkelijk in de gaten is te houden.

Denk daarbij eens aan de kosten die er bij komen kijken om zulke wetten ook daadwerkelijk uit te voeren, ik heb geen idee wat het kost maar het zal in een land als Engeland makkelijk in de miljarden lopen.

Denk daar nog maar eens overna voordat je zegt 'ach als ik niks verkeerd doe heb ik ook niks te verbergen' (als het echt zo ver komt dat iedereen 24/7 in de gaten wordt gehouden wordt je er echt niet vrolijker op op elk moment op je tenen te moeten lopen ....)
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_52156452
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Pr0-n00b het volgende:

Waarom een overheid vertrouwen die jou ook niet vertrouwd? je kan dat natuurlijk lekker makkelijk afdoen met de standaardzin 'je moet niet zo paranoia doen' maar dat is iets te simpel.
Stellen dat de overheid niemand vertrouwd is niet erg makkelijk en simpel
quote:
Bovendien zijn alle maatregelen die de regering neemt grotendeels schijnmaatregelen die alleen maar het idee geven dat je veilig bent. Denk je echt dat een terrorist door al die camera's zich toch maar bedenkt om een aanslag te plegen? Die lui zjin gestoord en zullen altijd een manier vinden om een aanslag te plegen, of je moet echt elke burger 24/7 in de gaten houden.
je moet het ze natuurlijk niet te makkelijk maken he. Zo zou je net zo goed kunnen zeggen "die deur hoeft niet op slot, ze vinden toch wel een manier om de deur open te maken als ze echt willen".
quote:
Daar komt nog bij dat je de overheid een enorme macht geeft door al deze maatregelen. 'knowlegde is power' en mensen hebben nogal de slechte gewoonte om macht te misbruiken.
En hoe dan precies?
Hoe zouden ze DNA en camera's kunnen misbruiken bij de overheid?
quote:
Misschien zal de overheid van nu er niet eens aan denken om als een soort dictator te gaan regeren, maar je weet nooit wat er in de toekomst kan gebeuren. 1 grote economische crisis en een soort figuur als hitler kan zo'n moment gebruiken om de macht te grijpen, die hij dan ook erg makkelijk zal kunnen behouden aangezien de bevolking makkelijk in de gaten is te houden.
En misschien worden jij en jouw familie ooit eens het slachtoffer van een terroristische aanslag die voorkomen had kunnen worden door een paar camera's te plaatsen en wat DNA gegevens af te staan... je weet het niet he.
quote:
Denk daarbij eens aan de kosten die er bij komen kijken om zulke wetten ook daadwerkelijk uit te voeren, ik heb geen idee wat het kost maar het zal in een land als Engeland makkelijk in de miljarden lopen.
Zou kunnen. Maar is de veilgheid van iedereen niet wat geld waard?
quote:
Denk daar nog maar eens overna voordat je zegt 'ach als ik niks verkeerd doe heb ik ook niks te verbergen' (als het echt zo ver komt dat iedereen 24/7 in de gaten wordt gehouden wordt je er echt niet vrolijker op op elk moment op je tenen te moeten lopen ....)
Als het echt zo ver komt ja. Denk je echt dat een overheid moeite gaat doen om iedereen 24/7 in de gaten te houden? Dat zou betekenen dat zo'n 2/3 moet werken om de andere 1/3 van de bevolking in de gaten te houden... Lekker realistisch scenario....
pi_52156571
Elke grote terroristische aanslag is opgezet door de overheid juist om meer controle te krijgen over de massa, terwijl juist de massa de overheid dient te controleren.
Mensen zijn niet achterlijk, pikken het maar tot op een zekere hoogte.
pi_52156994
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef Salvad0R het volgende:
Elke grote terroristische aanslag is opgezet door de overheid juist om meer controle te krijgen over de massa
En het nut daarvan is ...... ?
quote:
terwijl juist de massa de overheid dient te controleren.
En wat doet de massa er dan tegen? Op internet posten dat het gebeurd?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:05:42 #69
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52157062
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:40 schreef Salvad0R het volgende:
Elke grote terroristische aanslag is opgezet door de overheid juist om meer controle te krijgen over de massa, terwijl juist de massa de overheid dient te controleren.
klopt helemaal, soms wordt terreur door bepaalde regeringen landen met opzet
in leven gehouden.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_52157120
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:05 schreef TeenWolf het volgende:

klopt helemaal, soms wordt terreur door bepaalde regeringen landen met opzet
in leven gehouden.
Zoals waar dan?
En wat is het nut daarvan?
pi_52157175
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:02 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En het nut daarvan is ...... ?
[..]

En wat doet de massa er dan tegen? Op internet posten dat het gebeurd?
Begrijp je het nut niet van de controle nemen over elke burger in een land ? Dan zou ik eens de definitie van despotisme opzoeken.
De vrijheid ontnemen van elke individu, iedereen ongevraagd filmen, om NIX ? En dan opgepakt worden als je de politie terugfilmt .
Hier in Nederland is het nog matig, in de USA zijn ze helemaal losgeslagen joh... cameras in schooltoiletten, schooldouches, etc.
Btw.
Ze hebben geen miljoenen mensen aan het werk om de massa te controleren via video-cameras.
Ze hebben slimme software die op 50 meter afstand lipleest en bepaalt of er een terroristische dreiging is aan de hand van de dingen die je zegt.
Mensen die zeggen, "maar ik heb niets te verbergen" ... die zien 1 ding over het hoofd en dat is dat bepaalde overheden genoeg te verbergen hebben.

calvobbes, ik hoop echt voor jou dat je door onwetendheid de kant kiest van de overheid, want als je het op professionele basis doet, ga je geNuremburgert worden.
pi_52157268
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:11 schreef Salvad0R het volgende:

calvobbes, ik hoop echt voor jou dat je door onwetendheid de kant kiest van de overheid, want als je het op professionele basis doet, ga je geNuremburgert worden.
Verhelp mijn onwetendheid dan eens. Want van dit soort loze kreten wordt ik niet veel wijzer.
Waarom gaat een overheid zoveel moeite steken aan het in de gaten houden van onschuldige burgers?
pi_52157286
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals waar dan?
Dit meen je niet
Meng je je nu in discussies zonder dat je een idee hebt waar je over praat ?
Ik noem een Gulf of Tonken incident waarmee de Vietnam War is gestart... Ik noem een aanval van Israel op de USS Liberty om een oorlog in het middenoosten te starten in de jaren '70, ik noem een Hitler die de Reichstag in brand zette, de schuld gaf aan "terroristen" en vervolgens een politiestaat opzette... Ik noem een 9/11 wat als reden is gebruikt om Irak & Afghanistan aan te vallen, terwijl het leeuwendeel van de zogenaamde kapers nog levend en wel zijn in arabische staten...
Ik bedoel comon man, als je niet weet waar je over praat, wat doe je dan in dit topic ?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:17:04 #74
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52157288
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zoals waar dan?
als mensen al niet weten (onwetenden) dat dit gebeurt, zijn ze in mijn ogen naief.

bovendien, ik praat geeneens tegen jou gozert. dat was ook niet voor jou bedoelt.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_52157307
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Verhelp mijn onwetendheid dan eens. Want van dit soort loze kreten wordt ik niet veel wijzer.
Waarom gaat een overheid zoveel moeite steken aan het in de gaten houden van onschuldige burgers?
Omdat een gedeelte van de overheid uit een stel criminele geld- en machtbeluste lelijkerds bestaat, daarom.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:19:20 #76
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_52157331
Salvador, laat hem praten, hij vraagt het niet eens uit interesse. sommige mensen moet je gewoon laten praten, zei de dokter ook "laat hem praten".
pi_52157360
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:19 schreef TeenWolf het volgende:
Salvador, laat hem praten, hij vraagt het niet eens uit interesse. sommige mensen moet je gewoon laten praten, zei de dokter ook "laat hem praten".
Oh ik weet wel dat hij uit angst voor waarheid de kant van de overheid kiest... Maar toch, met elk antwoord wat ik geef op de vragen die hij stelt, wordt zijn geloofwaardigheid dusdanig aangetast, dat ie binnen afzienbare tijd door niemand meer serieus genomen wordt, dus ik laat hem vooral zn gang gaan.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:22:19 #78
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_52157385
Terrorisme is maar een klein deel van mijn onderbouwing voor de camera's.

Sinds de aanslagen van 2005 hebben 52 mensen het leven gelaten door terrorisme en het heeft een dag voor flinke overlast gezorgd. ‘Gewone’ criminaliteit en zelfs ongelukken die worden opgenomen zorgen voor nog veel meer slachtoffers en overlast.

Recentelijk waren er weer een aantal (mislukte) aanslagen en die worden idd niet voorkomen. Dat is ook niet het hoofddoel van die camera's en daarnaast een onmogelijke opgave. Er zijn 100.000en camera's in London alleen en die worden echt niet 24/7 allemaal in de gaten gehouden. Als er echt iets serieus gebeurd kan je de opnamen terugkijken zodat je grotere kans hebt dat je de misdaad (sneller) oplost en de criminelen en handlangers worden berecht.

Terrorisme wordt meer voorkomen door zoek en speurwerk van speciale eenheden die ook niet perfect zijn en nog wel eens willen doorslaan moet ik toegeven. Het is nogal geheim (lijkt me duidelijk) dus ik kan er verder weinig over zeggen.

De gewone burger constant in de gaten houden en veroordelen op elk klein foutje zit geen toegevoegde waarde in en is onmogelijk. Serieuze criminaliteit in de gaten houden zit wel toegevoegde waarde in. We leven in een vrij kapitalistische democratische samenleving en als dat verandert is er nog veel meer mis. Iedereen in de gaten houden is onmogelijk, zelfs in dictaturen; iets dat ik niet snel verwacht te gebeuren in het vrije westen.

Ik heb zelf talloze keren de wet overtreden voor de camera’s (door rood fietsen bv) en als ze alle opnamen verzamelen (zal ze nogal wat tijd kosten) kunnen ze me idd veroordelen, maar als ze je willen pakken doen het ze het toch wel. Mij veroordelen heeft geen toegevoegde waarde omdat ik over het algemeen toch wel positief bijdraag aan de maatschappij en kapitalisme werkt zo dat goed genoeg goed genoeg is. Perfectionisme is een illusie die communisme bv probeerde te volgen. (en hard faalde)
quote:
(als het echt zo ver komt dat iedereen 24/7 in de gaten wordt gehouden wordt je er echt niet vrolijker op op elk moment op je tenen te moeten lopen ....)
Als je gelooft dat dat gaat gebeuren ben je in mijn boekje idd paranoia. Heb je een mobiele telefoon? Zo ja, meteen weggooien; ze kunnen zien waar je bent geweest en met wie je telefoneert. Bankpasje? Ook maar weggooien. Levend in een moderne samenleving ontkom je er niet aan.
reset
pi_52157470
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:16 schreef Salvad0R het volgende:

Dit meen je niet
Meng je je nu in discussies zonder dat je een idee hebt waar je over praat ?
Ik noem een Gulf of Tonken incident waarmee de Vietnam War is gestart... Ik noem een aanval van Israel op de USS Liberty om een oorlog in het middenoosten te starten in de jaren '70, ik noem een Hitler die de Reichstag in brand zette, de schuld gaf aan "terroristen" en vervolgens een politiestaat opzette... Ik noem een 9/11 wat als reden is gebruikt om Irak & Afghanistan aan te vallen, terwijl het leeuwendeel van de zogenaamde kapers nog levend en wel zijn in arabische staten...
Ik bedoel comon man, als je niet weet waar je over praat, wat doe je dan in dit topic ?
Achja.. Leuk. Allemaal zaken uit het verleden.... Nee daar hebben we wat aan in een discussie over het heden
Zeker die oorlogshandelingen maken weinig indruk. Het gaat over burgers lastigvallen met terreur, niet over militair ingrijpen.

Als je geen voorbeelden kunt noemen van overheden die NU 'Big Brother' spelen en hun positie misbruiken, dan is er dus niks om bang voor te zijn...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:27:37 #80
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_52157493
Oh trouwens iedereen die hier post laat z'n IP achter en die zijn te traceren. Ben ik blij dat ik positief ben over dit beleid anders kwamen ze me halen!
reset
pi_52157511
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:18 schreef Salvad0R het volgende:

Omdat een gedeelte van de overheid uit een stel criminele geld- en machtbeluste lelijkerds bestaat, daarom.
En wat is de geld cq. winst dan?
Heeft JP aandelen in wapenfabrieken? Heeft Merkel haar familie een bedrijf dat in beveiliging doet?
Als je geen macht wilt, dan heeft het ook weinig zin om bij de overheid te gaan werken he.
pi_52157533
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Achja.. Leuk. Allemaal zaken uit het verleden.... Nee daar hebben we wat aan in een discussie over het heden
Zeker die oorlogshandelingen maken weinig indruk. Het gaat over burgers lastigvallen met terreur, niet over militair ingrijpen.

Als je geen voorbeelden kunt noemen van overheden die NU 'Big Brother' spelen en hun positie misbruiken, dan is er dus niks om bang voor te zijn...
Jij bent hopeloos verloren, kerel.
Those who don't know history will repeat it.
Als jij 9/11 2001 wil afsdoen als "zaak uit het verleden"... dan is er iets grondig mis met je realiteit-perceptie.
Dagelijks sterven er goede mensen die denken dat ze terrorisme bevechten, terwijl ze eigenlijk corporaties helpen meer geld te verdienen.
Je mist de cruciale punten wat betreft terrorisme:

Iedereen met een goed stel hersens, die tegen grote invloed van de overheid is... Zal het NIMMER in zijn hoofd halen om een terroristische actie uit te voeren, omdat zulke acties tot gevolg hebben dat hun vrijheid waar ze zogenaamd voor strijden, verder beperkt wordt.

Er zijn zeker achterlijke individuen die zich laten manipuleren in het opblazen van zichzelf... Maar dat zijn uitzonderingen, idioten, mensen zonder mentale meerwaarde.
Terrorisme wordt al sinds mensenheugenis gebruikt door overheden om macht uit te oefenen op burgers.
Kijk naar Nero, die heel Rome platbrandde, zn vijanden de schuld gaf en een totalitaire staat maakte.
pi_52157540
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:17 schreef TeenWolf het volgende:

als mensen al niet weten (onwetenden) dat dit gebeurt, zijn ze in mijn ogen naief.
Oftewel, je kunt geen voorbeelden noemen.... Lekker discusieren weer met jou....
quote:
bovendien, ik praat geeneens tegen jou gozert. dat was ook niet voor jou bedoelt.
Ow lekker. Als je op iemand anders reageert, dan zijn die adviesen WEL voor mij bedoeld, als je wel op mij reageert is het NIET voor mij bedoeld
pi_52157560
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:28 schreef calvobbes het volgende:

[..]

En wat is de geld cq. winst dan?
Heeft JP aandelen in wapenfabrieken? Heeft Merkel haar familie een bedrijf dat in beveiliging doet?
Als je geen macht wilt, dan heeft het ook weinig zin om bij de overheid te gaan werken he.
Tja, als jij denkt dat JP/Bos/de rest van de politieke muppets geen marionetten zijn die gebruikt worden om policies door te voeren die globale bankiers en oliemagnaten voor hen uitstippelen... dan heb je nog veel te leren.
pi_52157606
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:30 schreef Salvad0R het volgende:

Jij bent hopeloos verloren, kerel.
Those who don't know history will repeat it.
Als jij 9/11 2001 wil afsdoen als "zaak uit het verleden"... dan is er iets grondig mis met je realiteit-perceptie.
Mja, dat is toch alweer een jaar of 6 geleden. Vind ik wel verleden.
Daarbij zie ik ook geen bewijs dat de overheid betrokken is bij 9/11 en daarmee de terreur in leven houd. Dus dat argument maakt geen indruk op mij.
quote:
Terrorisme wordt al sinds mensenheugenis gebruikt door overheden om macht uit te oefenen op burgers.
Maar het meest recente voorbeeld wat je daarvan kunt geven is dus 9/11 en waarom ze dat doen, dat weet je al helemaal niet....
pi_52157626
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:31 schreef Salvad0R het volgende:

Tja, als jij denkt dat JP/Bos/de rest van de politieke muppets geen marionetten zijn die gebruikt worden om policies door te voeren die globale bankiers en oliemagnaten voor hen uitstippelen... dan heb je nog veel te leren.
ja ik heb inderdaad nog veel paranoia en achterdocht te leren jah. Of ik dat zinnig vind, nee niet echt. Ik ben niet het type dat achter elke hoek op zoek gaat naar gevaar.
pi_52157676
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:34 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mja, dat is toch alweer een jaar of 6 geleden. Vind ik wel verleden.
Daarbij zie ik ook geen bewijs dat de overheid betrokken is bij 9/11 en daarmee de terreur in leven houd. Dus dat argument maakt geen indruk op mij.
[..]

Maar het meest recente voorbeeld wat je daarvan kunt geven is dus 9/11 en waarom ze dat doen, dat weet je al helemaal niet....
Dat is helemaal niet het meest recente voorbeeld wat ik kan geven en bewijzen voor de betrokkenheid van overheden bij 9/11 kan ik je ook wel geven.
Ik noem een WTC-7 die ze gecontroleerd hebben laten neerkomen, wat normaal minstens een week kost om voor te bereiden, en waarvan de BBC een half uur voordat het daadwerkelijk gebeurde rapporteerde dat het ingestort was, om niet te spreken over de onmogelijkheid dat WTC 1 & 2 neerstortten door de pancake-theory... aangezien de gebouwen beiden met vrije-val snelheid naar beneden kwamen.
Maar ach, heb zo het gevoel alsof het jou niet om de feiten te doen is, meer om ze te verdoezelen.

Nu even over wat recentere overheid-terrorisme... Als je gaat kijken naar de aanslagen in London op 7/7 2005, dan zie je dat het een overheid-geplanned plot is. De politie hield een oefening ten tijde van de aanslagen, bij precies de stations waar de aanslagen werden gepleegd, met een scenario die exact overeen kwam met de betreffende bomaanslagen.
Dit doen ze zodat betrokkenen achteraf kunnen zeggen dat ze deel uitmaakten van een oefening.

Om nog maar te zwijgen over de overheid-gestarte uitbraak van Mond & Klauwzeer dit weekend...
pi_52157690
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

ja ik heb inderdaad nog veel paranoia en achterdocht te leren jah. Of ik dat zinnig vind, nee niet echt. Ik ben niet het type dat achter elke hoek op zoek gaat naar gevaar.
Klopt, jij bent het type wat potentiele gevaren voor een soeverein land probeert te verhullen.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:41:25 #89
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_52157703
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 00:34 schreef calvobbes het volgende:
Als het echt zo ver komt ja. Denk je echt dat een overheid moeite gaat doen om iedereen 24/7 in de gaten te houden? Dat zou betekenen dat zo'n 2/3 moet werken om de andere 1/3 van de bevolking in de gaten te houden... Lekker realistisch scenario....
De stasi had ook 2/3 van de bevolking (onbetaald) aan het werk om 24/7 mensen in de gaten te houden... Een klikmaatschappij doet ook al wonderen laat staan een klikmaatschappij met de huidige technologie.

Nattuurlijk is er niet 2/3 van de bevolking nodig om elkaar in de gaten te houden. Daar worden natuurlijk computerprogramma's voor gemaakt met gezichtsherkenning. Daarachter hangt dan een grote database die constant opslaat waar iedereen gespot is. Dit gekoppeld aan je betaalgedrag, rekeningrijden/ov chipkaart, etc... kan een behoorlijk gedetailleerd profiel van iemand opleveren. Dit systeem zal niet gebruikt worden om iedereen 24/7 te bespioneren maar om verdacht gedrag te registreren of achteraf misdaden te kunnen oplossen.

Het probleem is echter dat een systeem zoals dit ook makkelijk te misbruiken is voor degenen met macht. Wat het systeem zegt is juist. Dat merk je nu al met mensen achter een balie/helpdesk... jamaar in ons systeem staat echt dit, dus dan is het zo. Een inlichtingendienst bijvoorbeeld zou zo wat data kunnen toevoegen en hup daar ga je zonder proces naar een of ander gevangenis waar je kan werken voor een bedrijf. (zie de particuliere gevangenissen in de V.S.)

geen zin meer om dit verder uit te werken en beter te verklaren...
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_52157749
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:35 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Jij hebt niets te leren over paranoia en achterdocht. Dat toon je al voldoende naar mensen die proberen je iets te leren, zoals ik.
Jij hebt iets af te leren, nl. jouw angst voor de waarheid... En jouw overtuiging dat de overheid boven de burger staat... Want dat is principieel en definitief niet zo.
pi_52157762
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:39 schreef Salvad0R het volgende:

Dat is helemaal niet het meest recente voorbeeld wat ik kan geven en bewijzen voor de betrokkenheid van overheden bij 9/11 kan ik je ook wel geven.
Ik noem een WTC-7 die ze gecontroleerd hebben laten neerkomen, wat normaal minstens een week kost om voor te bereiden, en waarvan de BBC een half uur voordat het daadwerkelijk gebeurde rapporteerde dat het ingestort was, om niet te spreken over de onmogelijkheid dat WTC 1 & 2 neerstortten door de pancake-theory... aangezien de gebouwen beiden met vrije-val snelheid naar beneden kwamen.
Maar ach, heb zo het gevoel alsof het jou niet om de feiten te doen is, meer om ze te verdoezelen.
Er zijn geen feiten die aantonen dat jouw verhaal waarheid is. Die discussie over 9/11 voer ik al langer dan vandaag, en er is niemand die feiten aan heeft kunnen dragen waaruit blijkt dat de overheid de hand had in 9/11.
Misschien moet je je zelf eens beter verdiepen in alle aspecten van 9/11 voordat je iemand ervan beschuldigd dat die de feiten wilt verdoezelen....
quote:
Nu even over wat recentere overheid-terrorisme... Als je gaat kijken naar de aanslagen in London op 7/7 2005, dan zie je dat het een overheid-geplanned plot is. De politie hield een oefening ten tijde van de aanslagen, bij precies de stations waar de aanslagen werden gepleegd, met een scenario die exact overeen kwam met de betreffende bomaanslagen.
Dit doen ze zodat betrokkenen achteraf kunnen zeggen dat ze deel uitmaakten van een oefening.
En dat was perse nodig omdat
Beetje vreemd dat ze zich zelf op die manier verdacht gaan lopen maken he?

Maar goed, dit is een discussie over landen die politiestaten worden. Niet over welke complotten er uitgevoerd zouden worden. Ik zie nog steeds niet in waarom de overheid zich bezig gaat houden met terreur en wat de winst daarbij is...
quote:
Om nog maar te zwijgen over de overheid-gestarte uitbraak van Mond & Klauwzeer dit weekend...
En wat is het geldelijk en machtsgewin daarbij?
pi_52157780
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:40 schreef Salvad0R het volgende:

Klopt, jij bent het type wat potentiele gevaren voor een soeverein land probeert te verhullen.
Lekker makkelijk verwijt. Ik kan net zo goed van jou zeggen dat jij een angsthaas bent die andere mensen probeert bang te maken.
Lekker discusieren zo...
pi_52157813
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:45 schreef Salvad0R het volgende:

Jij hebt iets af te leren, nl. jouw angst voor de waarheid...
Het is heel simpel, wat jij zegt is niet de waarheid. Ver van de waarheid zelfs....
pi_52157863
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:41 schreef OpenYourMind het volgende:

Nattuurlijk is er niet 2/3 van de bevolking nodig om elkaar in de gaten te houden. Daar worden natuurlijk computerprogramma's voor gemaakt met gezichtsherkenning. Daarachter hangt dan een grote database die constant opslaat waar iedereen gespot is. Dit gekoppeld aan je betaalgedrag, rekeningrijden/ov chipkaart, etc... kan een behoorlijk gedetailleerd profiel van iemand opleveren. Dit systeem zal niet gebruikt worden om iedereen 24/7 te bespioneren maar om verdacht gedrag te registreren of achteraf misdaden te kunnen oplossen.
Lijkt me geen probleem toch?
Iedereen wilt toch wel dat criminaliteit wordt voorkomen en/of dat daders worden gestraft?
quote:
Het probleem is echter dat een systeem zoals dit ook makkelijk te misbruiken is voor degenen met macht. Wat het systeem zegt is juist. Dat merk je nu al met mensen achter een balie/helpdesk... jamaar in ons systeem staat echt dit, dus dan is het zo.
Nee hoor niet altijd.
Maak ook vaak zat mee dat ze inzien dat die gegevens fout zijn en dat ze, indien nodig worden aangepast. Systemen zijn niet feilloos.
quote:
Een inlichtingendienst bijvoorbeeld zou zo wat data kunnen toevoegen en hup daar ga je zonder proces naar een of ander gevangenis waar je kan werken voor een bedrijf.
Zonder proces?
Uhm... we leven in een westers land hoor...
En waarom zou een overheid dat gaan doen?
quote:
geen zin meer om dit verder uit te werken en beter te verklaren...
Lekker makkelijk, een of ander vaag scenario ophangen, en dan zeggen dat je het niet verder gaat verklaren....
pi_52157872
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:45 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Er zijn geen feiten die aantonen dat jouw verhaal waarheid is. Die discussie over 9/11 voer ik al langer dan vandaag, en er is niemand die feiten aan heeft kunnen dragen waaruit blijkt dat de overheid de hand had in 9/11.
Misschien moet je je zelf eens beter verdiepen in alle aspecten van 9/11 voordat je iemand ervan beschuldigd dat die de feiten wilt verdoezelen....
[..]

En dat was perse nodig omdat
Beetje vreemd dat ze zich zelf op die manier verdacht gaan lopen maken he?

Maar goed, dit is een discussie over landen die politiestaten worden. Niet over welke complotten er uitgevoerd zouden worden. Ik zie nog steeds niet in waarom de overheid zich bezig gaat houden met terreur en wat de winst daarbij is...
[..]

En wat is het geldelijk en machtsgewin daarbij?
Kap eens met mijn quotes op te delen in verschillende gedeeltes, dat werkt onoverzichterlijk en is irritant.
De bewijzen wat betreft 9/11 zijn zo overweldigend, dat je wel een hele achterlijke blinde kneus moet zijn, om niet door te hebben dat het geen inside job is.
Als jij mij kan uitleggen waarom praktisch alle kapers die genoemd zijn voor de aanslagen van 9/11 2001 nog leven, dan neem ik sommige woorden wel terug.
Maar dat kan je toch niet
Als jij niet begrijpt waarom Nero, Hitler, Bush en andere criminele heersers terreur gebruiken om een volk te controleren, dan raad ik je aan om je niet te bemoeien met zaken waar je geen benul van hebt.
pi_52157909
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Het is heel simpel, wat jij zegt is niet de waarheid. Ver van de waarheid zelfs....
Dus jij hebt geen idee waarom overheden terreur gebruiken om het volk te beheersen, maar je weet wel wat de waarheid is wat betreft de terreur ?
Neeh, dit gaat er bij mij niet in kerel.
pi_52157938
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:52 schreef Salvad0R het volgende:

Kap eens met mijn quotes op te delen in verschillende gedeeltes, dat werkt onoverzichterlijk en is irritant.
Dan lees je het niet. Ik vind dit WEL overzichtelijk.
quote:
De bewijzen wat betreft 9/11 zijn zo overweldigend, dat je wel een hele achterlijke blinde kneus moet zijn, om niet door te hebben dat het geen inside job is.
ik zou zeggen, lees de laatste 9/11 discussies eens door in dit forum. Zelfs de die hard gelovers zijn uitgeluld en brengen niks meer in tegen de mensen die zeggen dat het allemaal goed verklaarbaar is.
Ik ga de discussie over 9/11 dan ook niet hier met jou voeren, want dat is zwaar offtopic.
quote:
Als jij niet begrijpt waarom Nero, Hitler, Bush en andere criminele heersers terreur gebruiken om een volk te controleren, dan raad ik je aan om je niet te bemoeien met zaken waar je geen benul van hebt.
Als jij nou eens duidelijk bewijs kunt leveren dat Bush en anderen heden ten dage terreur gebruiken zoals jij zegt, dan ga ik je misschien nog wel eens serieus nemen. Zoals je nu maar bezig blijft gaan heeft het weinig zin om met jou een discussie te voeren.
pi_52157957
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:54 schreef Salvad0R het volgende:

Dus jij hebt geen idee waarom overheden terreur gebruiken om het volk te beheersen, maar je weet wel wat de waarheid is wat betreft de terreur ?
Nee ik weet niet wat de waarheid precies is, dat weet niemand. Ik weet wel dat het meeste van wat jij waarheid noemt, niet waar is.
pi_52157975
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:56 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan lees je het niet. Ik vind dit WEL overzichtelijk.
[..]

ik zou zeggen, lees de laatste 9/11 discussies eens door in dit forum. Zelfs de die hard gelovers zijn uitgeluld en brengen niks meer in tegen de mensen die zeggen dat het allemaal goed verklaarbaar is.
Ik ga de discussie over 9/11 dan ook niet hier met jou voeren, want dat is zwaar offtopic.
[..]

Als jij nou eens duidelijk bewijs kunt leveren dat Bush en anderen heden ten dage terreur gebruiken zoals jij zegt, dan ga ik je misschien nog wel eens serieus nemen. Zoals je nu maar bezig blijft gaan heeft het weinig zin om met jou een discussie te voeren.
Geef maar URL's naar die topics, kerel, ik zal die vuige leugenaars met plezier het tegendeel bewijzen.
Ik zit nu al een uur bewijzen te leveren, jij bent gewoon in serieus hopeloze staat van ontkenning
pi_52158021
en BTW.
Heb je er misschien aan gedacht dat de reden dat mensen niet meer ingaan op die vuige disinformatie-verspreiders als jij... is omdat de massa mensen als jou niet nodig heeft om erachter te komen hoe de vork in de steel zit ?
Met een uurtje individueel onderzoek per dag, kom je al snel tot bepaalde conslusies.
Ik denk dat de mensen die weten hoe het zit daar een reden in vinden om hopeloze figuren als jij met rust te laten op internet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')