Snape was nog best leuk zo in zijn spijkerbroekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef bladibladibla het volgende:
Ik weet niet waar ik harder om moest lachen:
Snape in spijkerbroek
of
Yolanthe Cabau van Kasbergen als Death Eater
(En ik dacht dat ik vage dromen had)
als je bovenin (rechtsboven) naar 'bestelstatus' gaat, zie je een lijstje met bestellingen. klik op die van HP (ff datum bekijken, is ws de bovenste) en dan krijg je een overzichtje van wat de bestelling is en je kunt er op annuleren klikkenquote:
Het is me geluktquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je bovenin (rechtsboven) naar 'bestelstatus' gaat, zie je een lijstje met bestellingen. klik op die van HP (ff datum bekijken, is ws de bovenste) en dan krijg je een overzichtje van wat de bestelling is en je kunt er op annuleren klikken
en ik heb nog steeds geen mail met een gratis verzenden code
LOL!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet hoe deel 7 aflooptIk heb het gedroomd vannacht
Ik was Harry Potter en het moment van de eindstrijd was daar... Er werd een gigantisch feest gegeven in een groot skeletvormig gebouw waar zo'n beetje de hele wizardwereld aanwezig was. Ik wist dat die dag de einconfrontatie zou komen en dat het niet lang meer zou duren.... Ik was strontzenuwachtig. Ik zat naast Dumbledore aan een lange tafel waar iedereen zat te eten en kletsen en ineens knijpt Dumbledore in mijn hand: er lag een rood oog buiten, Voldemort was de omgeving aan het bekijken. Even later verscheen hij in zijn ware gedaante en er brak paniek uit. Iedereen rende weg en ik was mijn toverstaf kwijt. Ik rende buitenom, waar Sneep zat (in een spijkerbroek). Sneep had mijn staf en gaf hem terug, met een knipoog, ook al lachte hij niet. Het gebouw was leeg en Voldemort en ik begonnen rondjes te lopen rond een grote tafel. Het is tijd om 6 vriendne uit te nodigen, zei hij. Dus ik haalde Neville, Luna, Ron, Hermoine en nog wat naar binnen en Voldemort kwam aanzetten met zijn nieuwe death eathers; yolanthe cabeau van kasbergen en yasmine sendar zaten er ook bij. Toen gingen we eerst gumnastiek doen om onze spieren los te maken en ik bakte er niks van.
Gelukkig ging toen de wekkerWat een droom zeg, en wat akelig dat hij zooo echt leek!
Zulke dingen liggen altijd net op de grens, maar als de auteur geen aanklacht indient dan is er niets aan het handje.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef poon het volgende:
Barry Trotter lijkt me briljant. Die teks als inleiding ook. Mag dat eigenlijk zomaar?
En zou ie door de brievenbus passen? Anders kan ik hem alsnog een paar dagen later afhalen bij het postkantoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:50 schreef poon het volgende:
Zou dat bol.com betrouwbaar zijn qua afleverdatum? Ik wil het boek dan wel dezelfde dag hebben!
De vorige twee delen kwamen met pakketpost.quote:Op zondag 3 juni 2007 19:43 schreef Smirnov het volgende:
[..]
En zou ie door de brievenbus passen? Anders kan ik hem alsnog een paar dagen later afhalen bij het postkantoor.
Ik wil 'm ook nog steeds herlezen om straks nog meer van de film te genietenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik zit midden in deel 5, die is nu veel leuker dan de vorige keer dat ik 'm laszit erg veel goede humor in
Het lijkt me heerlijk om op die manier lekker in de film te duiken maar dat lukt me gewoon niet als ik mezelf ondertussen steeds allerlei zit af te vragen over het boek..ik kan dat niet uitschakelen.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik lees deel vijf juist expres niet om meer van de film te genieten... anders ga ik vergelijken en klopt het uiteindelijk toch niet met het boek. Heb de afgelopen drie films ook lekker als film bekeken en niet als verfilming. Van anderen hoorde ik van "ja, dit klopt niet en dat hebben ze geknipt" enzo... maar daar had ik geen last van.
Ik heb het wel door als ze iets hebben weggelaten, maar ik stoor me d'r niet aan. Ik erger me meer aan personages die niet goed worden gespeeld.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik lees deel vijf juist expres niet om meer van de film te genieten... anders ga ik vergelijken en klopt het uiteindelijk toch niet met het boek. Heb de afgelopen drie films ook lekker als film bekeken en niet als verfilming. Van anderen hoorde ik van "ja, dit klopt niet en dat hebben ze geknipt" enzo... maar daar had ik geen last van.
Van mij mogen de films best wat langer duren. Lord of the Rings - Return of the King duurde ook 3.5 uur en daar verveelde ik me geen seconde. Ik zeg niet dat Harry Potter zo lang moet duren, maar een stukje langer mag van mij wel.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft natuurlijk allebei wat. De boeken hebben het volledige verhaal, en in de films komen de fantasievolle scenes echt prachtig tot leven.
En nu net ook goblet of fire gekeken op film3, je ziet dan echt dat ze veel schrappen omdat de film anders echt véél te lang wordt.
Ik heb precies het zelfde. Ik had wel verwacht dat ik minimaal een mail zou krijgen of iets dergelijks maar ik heb nog helemaal niks. Komt dat omdat het boek nog niet uit is?quote:[..]
Ik heb de mijne al een tijdje terug bij bol.com besteld, maar ik heb niets gekregen. Geen mail of iets dergelijks.
Elke keer dat je het vraagt duurt het 5 minuten langerquote:Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef Smittend het volgende:
Is het al 21 juli ?
en die deel je niet even met ons?quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kreeg net een pdf "leak"/hoax doorgestuurd van iemand..
quote:De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
en dat heb je van wiequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef Molluck het volgende:
En ik weet niet wat ik van die pdf moet denken, ik durf niet te zeggen of de stijl aansluit bij de rest van de boeken, het enige wat ik kan vertellen is dat die vermeende scene in Gringotts er wel inzit.
Heb je hem helemaal gelezen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:42 schreef leonieke het volgende:
De PDF die hier al een tijdje geleden de rond heeft gedaan![]()
Ik zal hem straks nog eens voor een tweede maal lezen. Kwestie van de fanfiction ook niet te vegeten
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Heb je hem helemaal gelezen?
Als we er van uit kunnen gaan dat het fake is dan mag ik er hier vast wel over praten zonder spoilertags. Ik heb uit de stukjes die ik gelezen heb begrepen dat ie samen met Ginny op pad gaat om de horcruxen te vinden? Ik dacht dat de eenzaamheid juist zo centraal stond in deel 7 en de order of the phoenix duikt opeens ook overal op...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit als ik het goed begrepen heb, ik heb echt alleen maar dat hooofdstuk gelezen verder....
[ Bericht 11% gewijzigd door zoeperzazke op 06-06-2007 20:22:15 ]I had a signature once. It was awful.
Du'uh heb ik hem helemaal gelezen. Ik heb zelfs geweendquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als we er van uit kunnen gaan dat het fake is dan mag ik er hier vast wel over praten zonder spoilertags. Ik heb uit de stukjes die ik gelezen heb begrepen dat ie samen met Ginny op pad gaat om de horcruxen te vinden? Ik dacht dat de eenzaamheid juist zo centraal stond in deel 7 en de order of the phoenix duikt opeens ook overal op...
Hij vertrekt de eerste keer zonder iemand te verwittigen (terug naar het huis van zijn ouders), komt daar in contact met wormtail en wordt 'gered' door (ik dacht) lupin.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |