abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49994436
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef bladibladibla het volgende:
Ik weet niet waar ik harder om moest lachen:

Snape in spijkerbroek
of
Yolanthe Cabau van Kasbergen als Death Eater

(En ik dacht dat ik vage dromen had )
Snape was nog best leuk zo in zijn spijkerbroek
I had a signature once. It was awful.
  Redactie Frontpage vrijdag 1 juni 2007 @ 11:34:30 #102
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_49995097
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 08:44 schreef Koningin het volgende:

[..]

Hoe annuleer je dat dan?
als je bovenin (rechtsboven) naar 'bestelstatus' gaat, zie je een lijstje met bestellingen. klik op die van HP (ff datum bekijken, is ws de bovenste) en dan krijg je een overzichtje van wat de bestelling is en je kunt er op annuleren klikken

en ik heb nog steeds geen mail met een gratis verzenden code
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_49995693
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:34 schreef Etcetera het volgende:

[..]

als je bovenin (rechtsboven) naar 'bestelstatus' gaat, zie je een lijstje met bestellingen. klik op die van HP (ff datum bekijken, is ws de bovenste) en dan krijg je een overzichtje van wat de bestelling is en je kunt er op annuleren klikken

en ik heb nog steeds geen mail met een gratis verzenden code
Het is me gelukt
Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat.
  Redactie Frontpage vrijdag 1 juni 2007 @ 11:56:32 #104
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_49995801

ik zit midden in deel 5, die is nu veel leuker dan de vorige keer dat ik 'm las zit erg veel goede humor in
With four other people
And aliens
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:37:55 #105
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_49997108
Ik ging vanochtend weer eens door mijn boekenkast snuffelen op zoek naar iets nieuws om te lezen toen ik 2 boeken tegenkwam die ik een paar jaar geleden toen ik in Ierland was zag staan en gewoon NIET kon laten liggen, namelijk:

Barry Trotter and The Shameless Parody

Barry Trotter and The Unnecessary Sequel

Blijkbaar is er ook een derde die 'Barry Trotter and The Dead Horse' heet maar die heb ik niet

Het is echt te grappig, een paar van de verschillende namen zijn:

Barry Trotter
Alpo Bumblemore
Ermione Cringer
Lon Measly
Hafwid
Ferd & Jorge Measly
Hogwash School for Wizardry and Witchcrap

Het verhaal slaat helemaal nergens op, Barry is in de eerste boek 22 jaar oud, hij zit nog op hogwash omdat de boeken die over hem zijn gepubliceerd onwijze reclame voor Hogwash hebben gemaakt, en hij een deal heeft gesloten met Bumblemore dat hoe lang er boeken/films over hem uitkomen hij altijd op hogwash mag blijven .

Het is eigenlijk een belachelijk boek maar aan de andere kant ook helemaal geniaal. Het zit vol met sex grapjes, en foute dingen en dus niet voor kinderen bedoeld.

In de tweede boek is Barry 38 en getrouwd met Ermione, maar verder weet ik weinig meer drvan, vooor het laatste gelezen toen ik 14 was

Voorwoord van het boek:
A MESSAGE FROM THE PUBLISHER OF THIS BOOK:
While the authentic series may or may not be Satanic, this book definitely is. It is poorly written, incredibly crass, and contains jokes about bodily functions that would embarrass a five year old. It has been produced as cheaply as possible, using highly toxic ink and substandard paper. Every corner has been cut, from eliminating every 500th word, to employing copy-editors fluent only in Spanish. This book exists soley to make a quick buck.
MESSAGE FROM SATAN:
Oh, no, you're not pinning this on me! This book totally sucks.
MESSAGE FROM THE UNIVERSAL COUNCIL OF CHURCHES:
Any book so clearly loathed from Satan, the embodiment of all evil, logically must be the purest good. Otherwise, why would Satan hate is so? Therefor i urge all right thinking Christians, as well as people of goodwill from every other faith to read this book.
MESSAGE FROM YOUR LITTLE BROTHER:
This book is weird, I don't like it. Harry doesn't smoke, smoking is for losers.

(Hopelijk is dit niet wel eens eerder gepost )

[ Bericht 0% gewijzigd door Ionesco op 01-06-2007 12:56:32 ]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_50005561
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 09:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik weet hoe deel 7 afloopt Ik heb het gedroomd vannacht Ik was Harry Potter en het moment van de eindstrijd was daar... Er werd een gigantisch feest gegeven in een groot skeletvormig gebouw waar zo'n beetje de hele wizardwereld aanwezig was. Ik wist dat die dag de einconfrontatie zou komen en dat het niet lang meer zou duren.... Ik was strontzenuwachtig. Ik zat naast Dumbledore aan een lange tafel waar iedereen zat te eten en kletsen en ineens knijpt Dumbledore in mijn hand: er lag een rood oog buiten, Voldemort was de omgeving aan het bekijken. Even later verscheen hij in zijn ware gedaante en er brak paniek uit. Iedereen rende weg en ik was mijn toverstaf kwijt. Ik rende buitenom, waar Sneep zat (in een spijkerbroek). Sneep had mijn staf en gaf hem terug, met een knipoog, ook al lachte hij niet. Het gebouw was leeg en Voldemort en ik begonnen rondjes te lopen rond een grote tafel. Het is tijd om 6 vriendne uit te nodigen, zei hij. Dus ik haalde Neville, Luna, Ron, Hermoine en nog wat naar binnen en Voldemort kwam aanzetten met zijn nieuwe death eathers; yolanthe cabeau van kasbergen en yasmine sendar zaten er ook bij. Toen gingen we eerst gumnastiek doen om onze spieren los te maken en ik bakte er niks van.

Gelukkig ging toen de wekker Wat een droom zeg, en wat akelig dat hij zooo echt leek!
LOL! Wat een droom! Zou een goede parodie zijn trouwens! Yolanthe als Death Eater!
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
pi_50011777
quote:
Hogwash School for Wizardry and Witchcrap
pi_50019363
Barry Trotter lijkt me briljant. Die teks als inleiding ook. Mag dat eigenlijk zomaar?
pi_50021103
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:14 schreef poon het volgende:
Barry Trotter lijkt me briljant. Die teks als inleiding ook. Mag dat eigenlijk zomaar?
Zulke dingen liggen altijd net op de grens, maar als de auteur geen aanklacht indient dan is er niets aan het handje.
pi_50068793
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:50 schreef poon het volgende:
Zou dat bol.com betrouwbaar zijn qua afleverdatum? Ik wil het boek dan wel dezelfde dag hebben!
En zou ie door de brievenbus passen? Anders kan ik hem alsnog een paar dagen later afhalen bij het postkantoor.
pi_50068976
quote:
Op zondag 3 juni 2007 19:43 schreef Smirnov het volgende:

[..]

En zou ie door de brievenbus passen? Anders kan ik hem alsnog een paar dagen later afhalen bij het postkantoor.
De vorige twee delen kwamen met pakketpost.
  zondag 3 juni 2007 @ 20:12:21 #112
172667 Madam_Romella
no fighting
pi_50069627
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:56 schreef Etcetera het volgende:

ik zit midden in deel 5, die is nu veel leuker dan de vorige keer dat ik 'm las zit erg veel goede humor in
Ik wil 'm ook nog steeds herlezen om straks nog meer van de film te genieten
Over-thinking, over-analyzing separates the body from the mind (Tool)
  zondag 3 juni 2007 @ 20:14:04 #113
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50069680
Ik lees deel vijf juist expres niet om meer van de film te genieten... anders ga ik vergelijken en klopt het uiteindelijk toch niet met het boek. Heb de afgelopen drie films ook lekker als film bekeken en niet als verfilming. Van anderen hoorde ik van "ja, dit klopt niet en dat hebben ze geknipt" enzo... maar daar had ik geen last van.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 3 juni 2007 @ 20:18:46 #114
172667 Madam_Romella
no fighting
pi_50069787
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik lees deel vijf juist expres niet om meer van de film te genieten... anders ga ik vergelijken en klopt het uiteindelijk toch niet met het boek. Heb de afgelopen drie films ook lekker als film bekeken en niet als verfilming. Van anderen hoorde ik van "ja, dit klopt niet en dat hebben ze geknipt" enzo... maar daar had ik geen last van.
Het lijkt me heerlijk om op die manier lekker in de film te duiken maar dat lukt me gewoon niet als ik mezelf ondertussen steeds allerlei zit af te vragen over het boek..ik kan dat niet uitschakelen.
  Redactie Frontpage zondag 3 juni 2007 @ 21:12:36 #115
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50071412
de films boeien me juist uiterst weinig
With four other people
And aliens
  zondag 3 juni 2007 @ 21:30:20 #116
157525 Ionesco
A Long Way Down.
pi_50071980
Films boeien me ook weinig, sinds ik eerste had gezien vond ik m tegenvallen. Betekent niet dat ik ze niet allemaal wil zien Alleen ga er zeker niet meer naar de bioscoop toe voor ze..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_50073684
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het wel door als ze iets hebben weggelaten, maar ik stoor me d'r niet aan. Ik erger me meer aan personages die niet goed worden gespeeld.
pi_50075821
Ik heb eerst alle films gezien (tot/met 4) en pas daarna de 6 boeken gelezen. Vond de films zeker leuk, maar dat wordt misschien na 5 dus anders. Ben benieuwd!
pi_50081920
Film en boek zijn ook echt twee verschillende dingen, de beleving ervan kun je (naar mijn mening)niet met elkaar vergelijken.

Ik vind het allebei wat hebben, maar je beleeft het anders. De boeken zijn een stuk zenuwslopender voor mij. Films zijn gewoon mooi/goed.
  Donald Duck held maandag 4 juni 2007 @ 13:08:27 #120
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50088978
Het heeft natuurlijk allebei wat. De boeken hebben het volledige verhaal, en in de films komen de fantasievolle scenes echt prachtig tot leven.
En nu net ook goblet of fire gekeken op film3, je ziet dan echt dat ze veel schrappen omdat de film anders echt véél te lang wordt.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50091891
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Het heeft natuurlijk allebei wat. De boeken hebben het volledige verhaal, en in de films komen de fantasievolle scenes echt prachtig tot leven.
En nu net ook goblet of fire gekeken op film3, je ziet dan echt dat ze veel schrappen omdat de film anders echt véél te lang wordt.
Van mij mogen de films best wat langer duren. Lord of the Rings - Return of the King duurde ook 3.5 uur en daar verveelde ik me geen seconde. Ik zeg niet dat Harry Potter zo lang moet duren, maar een stukje langer mag van mij wel.
pi_50119489
quote:
[..]

Ik heb de mijne al een tijdje terug bij bol.com besteld, maar ik heb niets gekregen. Geen mail of iets dergelijks.
Ik heb precies het zelfde. Ik had wel verwacht dat ik minimaal een mail zou krijgen of iets dergelijks maar ik heb nog helemaal niks. Komt dat omdat het boek nog niet uit is?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 11:22:13 #123
13250 Lod
Sapere aude!
pi_50121334
Je krijgt meestal een mail dat de bestelling in behandeling is genomen. Je kunt de status ook zien in je profiel op bol, en daar eventueel annuleren.
GNU Terry Pratchett
pi_50134920
Ik heb deel 6 weer uit... En dan begint nu het eindeloze wachten op deel 7

Zal ik ze nóg een keertje gaan lezen? Of is dat te snel? Ik mis het nu al
pi_50140969
Ik zit mezelf ook al heel lang tegen te houden om ze nog een keer te gaan lezen, wil daar nog echt even mee wachten
Yo!Soppa?
pi_50163465
Ik kreeg net een pdf "leak"/hoax doorgestuurd van iemand..
pi_50164615
Is het al 21 juli ?
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:08:40 #128
13250 Lod
Sapere aude!
pi_50165151
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:53 schreef Smittend het volgende:
Is het al 21 juli ?
Elke keer dat je het vraagt duurt het 5 minuten langer
GNU Terry Pratchett
  woensdag 6 juni 2007 @ 15:13:59 #129
88233 Steve
Still the best.
pi_50165368
44 dagen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_50165405
Ik heb me gisteren ingeschreven bij mijn boekwinkeltje dat volgepakt ligt met stapels en stapels boeken, het zou zo aan de Wegisweg kunnen staan en de boekhandelaar lijkt ook net op een ouwe lelijke tovenaar met vriendelijke oogjes achter zijn brilletje. 21 juli 09.30
pi_50170443
Ik ben gewoon vergeten hier een tvp te plaatsen.

Bij deze dus.
pi_50170593
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kreeg net een pdf "leak"/hoax doorgestuurd van iemand..
en die deel je niet even met ons?
  Redactie Frontpage woensdag 6 juni 2007 @ 18:25:36 #133
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50171745
ws zattie op een request te wachten
With four other people
And aliens
pi_50171788
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:40 schreef sannie_m het volgende:

[..]

en die deel je niet even met ons?
Zal m ff hosten dan he
  Redactie Frontpage woensdag 6 juni 2007 @ 18:36:38 #136
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50172060
quote:
De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 6 juni 2007 @ 18:37:18 #137
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50172074
na een refreshje
With four other people
And aliens
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:05:07 #138
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50172967
Ik heb die analogie niet gelezen, maar van wat ik hier uit het topic begrijp is ie niet slecht. Jammer alleen dat (sorry als ik nu spoiler voor degenen die het boek nog wilden lezen) het idee van de pion die de koningin terug kan halen/vervangen precies de clue was uit Katherine Neville's - The Eight...

En ik weet niet wat ik van die pdf moet denken, ik durf niet te zeggen of de stijl aansluit bij de rest van de boeken, het enige wat ik kan vertellen is dat die vermeende scene in Gringotts er wel inzit.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  Redactie Frontpage woensdag 6 juni 2007 @ 19:08:49 #139
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50173084
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:05 schreef Molluck het volgende:

En ik weet niet wat ik van die pdf moet denken, ik durf niet te zeggen of de stijl aansluit bij de rest van de boeken, het enige wat ik kan vertellen is dat die vermeende scene in Gringotts er wel inzit.
en dat heb je van wie Rowling zelf
With four other people
And aliens
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:19:21 #140
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50173481
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef Etcetera het volgende:

[..]

en dat heb je van wie Rowling zelf
Nee, dat heb ik in die pdf gelezen
  Redactie Frontpage woensdag 6 juni 2007 @ 19:20:11 #141
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50173513
ik denk al 'die Gringotts scene zit in het boek hoor '
my bad
With four other people
And aliens
pi_50173851
Ik vind die pdf opzich wel vermakelijk om te lezen, maar het haalt het niet bij de stijl van Rowling.
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:42:33 #143
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50174402
De PDF die hier al een tijdje geleden de rond heeft gedaan

Ik zal hem straks nog eens voor een tweede maal lezen. Kwestie van de fanfiction ook niet te vegeten
  woensdag 6 juni 2007 @ 19:56:15 #144
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_50174998
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:42 schreef leonieke het volgende:
De PDF die hier al een tijdje geleden de rond heeft gedaan

Ik zal hem straks nog eens voor een tweede maal lezen. Kwestie van de fanfiction ook niet te vegeten
Heb je hem helemaal gelezen?

Als we er van uit kunnen gaan dat het fake is dan mag ik er hier vast wel over praten zonder spoilertags. Ik heb uit de stukjes die ik gelezen heb begrepen dat ie samen met Ginny op pad gaat om de horcruxen te vinden? Ik dacht dat de eenzaamheid juist zo centraal stond in deel 7 en de order of the phoenix duikt opeens ook overal op...
pi_50175140
Omdat die k*tsite hierboven zo traag werkt hier even een beter linkje:

http://www.zoeperzazke.nl/cavia/hp7.pdf
pi_50175934
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:56 schreef Molluck het volgende:

[..]

Als we er van uit kunnen gaan dat het fake is dan mag ik er hier vast wel over praten zonder spoilertags. Ik heb uit de stukjes die ik gelezen heb begrepen dat ie samen met Ginny op pad gaat om de horcruxen te vinden? Ik dacht dat de eenzaamheid juist zo centraal stond in deel 7 en de order of the phoenix duikt opeens ook overal op...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit als ik het goed begrepen heb, ik heb echt alleen maar dat hooofdstuk gelezen verder....

[ Bericht 11% gewijzigd door zoeperzazke op 06-06-2007 20:22:15 ]
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:20:31 #147
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50176198
quote:

[..]

Du'uh heb ik hem helemaal gelezen. Ik heb zelfs geweend
En ik was sowieso van plan om hem nog eens terug te lezen aangezien ik de andere 6 boeken voor de achthonderddertigste keer uit heb
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:24:00 #148
61183 leonieke
Dan toch?
pi_50176376
quote:

[..]

Hij vertrekt de eerste keer zonder iemand te verwittigen (terug naar het huis van zijn ouders), komt daar in contact met wormtail en wordt 'gered' door (ik dacht) lupin.
Het plan was sowieso (als je het einde van boek 6 hebt gelezen was dat al wat duidelijk) om met Ron en Hermione de horcruxen te zoeken en te vernietigen. Dat gebeurt ook, behalve dat Hermione Ginny heeft moeten inlichten om aan informatie te komen. Uiteindelijk gaat Ginny ook mee op pad.
De orde komt er eigenlijk alleen maar in voor om ze terug op te lappen als ze een horcrux hebben vernietigd en op het moment dat Voldemort in het openbaar verschijnt.

Ik vond het persoonlijk fantastisch om te lezen maar ik ben hier gelukkig niet de enige
pi_50176811
TVPOTTER
pi_50184882
Zal ik de fanfiction wel of niet lezen? Ik ben bang dat als ik hem wel lees dat het echte verhaal dan minder leuk is. Niet omdat hij tegen kan vallen ofzo, maar omdat je het door elkaar gaat halen ofzo ik weet het niet. Maar als ik de ff erna ga lezen dan lijkt dat ook weer zo on... on eh onnozel. Je hebt immers het echt/goede/beste verhaal al gelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')