Er is nog een foto van Sneep waarop 100% duidelijk is dat hij een broek draagt. Misschien transfigureren ze die broek wel in zo'n cliche boxer met rode hartjes, kan ook nog...quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Aha, dat had ik nog even niet door. Die broek, leiden jullie dat af van bovenstaande foto of ook van andere? Op die foto boven zou het namelijk wel kunnen dat zijn robe toevallig zo valt dat het er uit ziet als een broek. Maar we zien het volgende maand wel.
Dit topic?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:08 schreef Biancavia het volgende:
Kijk niet in dat Harry Potter fans topic in onzin, volgens mij is het een serieuze spoiler!
Zou het echt zijn, met al die strenge security enzo?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik vervloek je!![]()
Sectum sempra!
Crucio! CRUCIO!![]()
![]()
Ik denk het niet. Maar je weet maar nooit. Het zou kunnen dat iemand een foto met een telefoon heeft gemaakt ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:13 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Zou het echt zijn, met al die strenge security enzo?![]()
En trouwens, Remules wordt daar als Rimulus ofzo gespelt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:14 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar je weet maar nooit. Het zou kunnen dat iemand een foto met een telefoon heeft gemaakt ofzo.
Wie is Remules dan? De enige speculatie die ik gehoord heb is dat RAB Regulus zou zijn...quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:18 schreef IedeK. het volgende:
[..]
En trouwens, Remules wordt daar als Rimulus ofzo gespelt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:24 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wie is Remules dan? De enige speculatie die ik gehoord heb is dat RAB Regulus zou zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er een nieuwe? Ik heb alleen de 2e gemaakt maar ik ben volgens mij mijn code kwijt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Heeft iedereen de derde WOMBAT test op jkrowling.com al gemaakt.![]()
![]()
Je hoeft niet per se je oude code te gebruiken.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef archgallo het volgende:
[..]
Is er een nieuwe? Ik heb alleen de 2e gemaakt maar ik ben volgens mij mijn code kwijt.
Wat is het en hoe kom ik aan zo'n code?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Heeft iedereen de derde WOMBAT test op jkrowling.com al gemaakt?![]()
![]()
WOMBAT part 3 now up!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:36 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Wat is het en hoe kom ik aan zo'n code?
Zul je wel moeten gokken, maar ik denk dat veel vragen terug komen in het boek.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
WOMBAT part 3 now up!
De geheime deur openmaken met die vlieg op het raam, met die figuurtje dat teken wat ook op de zijkant van DH staat maken, en dan die Wombat maken maar. Code krijg je op het eind vanzelf (wel code even opslaan, daarmee kun je later je uitslag bekijken).
De vorige twee waren best makkelijk, deze was best moeilijk.Is dat van die geschiedenisvragen allemaal in de boeken terug te vinden?
O.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Mja, het duurt een paar dagen voordat je je uitslag kunt opvragen.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:32 schreef IedeK. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |