Hey jou user icon is van 'Capcom vs SNK' of niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Bump for teh lulz
Het is dan ook nepquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef Nosh het volgende:
M_MM, wat ben je toch een ongelooflijke cunt.
Het is Venom. Dus volgens mij was is het Marvel vs Capcom.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:10 schreef BossFight het volgende:
[..]
Hey jou user icon is van 'Capcom vs SNK' of niet?
Oh ja, kut. My bad. Dat is waar ook.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Het is Venom. Dus volgens mij was is het Marvel vs Capcom.
Ja. Tenminste, de mensen die het echt op de voet volgen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:27 schreef Sirmixalot het volgende:
waarom snap ik hem niet
of is het voor de echte fans![]()
Sneep heeft in vorige boek Dumbledore (Perkamentus?) vermoord, dat terwijl Perkamentus een belangrijk figuur in de boeken was. Nu is die Sneep dus dood terwijl hij tegen Voldemort vocht. Zeg maar, Perkamentus is Obi Wan Kenobi, Sneep Darth Vader en Voldemort is Emperor Palpatine.quote:
Als het regulus is in het nederlands dan is hij de overleden broer van sirius, door voldemort (of beter gezegd een death eater/dooddoener) vermoord nadat hij wilde terugkrabbelen/ niet meer meedoen met voldemort.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:44 schreef Timooon het volgende:
Sneep![]()
Die Nederlandse namen
en wie the fuck is Rimulus?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |