abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49874951
Veel users in POL geloven in een links complot.
Moeten we voor die users eigenlijk niet een dependance openen in het nieuwe subforum, Brave New World, dat over eh... complotten gaat?
Wat denken jullie? Ik zeg: 'top'.
I´m back.
pi_49874966
Welk links complot?
pi_49874972
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:40 schreef Monidique het volgende:
Welk links complot?
Ha ha.
I´m back.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:42:50 #4
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_49875001
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:40 schreef Monidique het volgende:
Welk links complot?
Het complot van de 100% belasting.
pi_49875016
Nee, geen geintje. Ik ben niet bekend met die veel users die in een links complot geloven. Een niet-specifiek, algemeen links complot dat zo alom aanwezig is.
pi_49875029
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:43 schreef Monidique het volgende:
Nee, geen geintje. Ik ben niet bekend met die veel users die in een links complot geloven. Een niet-specifiek, algemeen links complot dat zo alom aanwezig is.
Leuk hoor.
I´m back.
pi_49875058
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Leuk hoor.
Heel leuk, ja. Wat is de theorie achter dat linkse complot?
pi_49875098
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

Heel leuk, ja. Wat is de theorie achter dat linkse complot?
Gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving, does that ring a bell?
Doe niet zo quasi-lollig, man.
I´m back.
pi_49875136
Er is niets quasi-lolligs aan. Doodserieus.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:50:19 #10
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_49875144
nee... we moeten bnw verbannen.
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  dinsdag 29 mei 2007 @ 01:57:55 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49875253
Linkse Media Complot, leuk nieuw sub-forum, lijkt mij: met als afkorting LMC.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_49875259
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:50 schreef Monidique het volgende:
Er is niets quasi-lolligs aan. Doodserieus.
Kom op, de gemanipuleerde werkelijkheidsbeleving gaat ervan uit dat de gemiddelde Nederlander door manipulatie door links niet meer in staat is de werkelijkheid te zien zoals hij is. Die manipulatie begint in het onderwijs, krijgt handen en voeten met de journalistiek, die ons een beeld geeft van de werkelijkheid die niet overeenstemt met de werkelijkheid. Zelfs de Holocaust heeft nooit bestaan, althans dat is nooit bewezen. Gelukkig zijn er users die niet links zijn en die wel in contact staan met de werkelijkheid. Echter put to the test, kunnen zij hun stelling niet bewijzen. Vraag me af waarom ík er eigenlijk serieus op in ga, dit is dagelijkse kost hier in POL. . Ik ben te week.
I´m back.
pi_49875270
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:57 schreef golfer het volgende:
Linkse Media Complot, leuk nieuw sub-forum, lijkt mij: met als afkorting LMC.
Jij opent topic in FB?
I´m back.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 02:03:46 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_49875326
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:58 schreef Ryan3 het volgende:

Jij opent topic in FB?
Nee, laat ik aan jou over.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_49875351
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Nee, laat ik aan jou over.
Ik ben links (so they say), daar houdt Loedertje niet van dus dat topic gaat meteen dicht.
I´m back.
pi_49875446
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
Veel users in POL geloven in een links complot.
Moeten we voor die users eigenlijk niet een dependance openen in het nieuwe subforum, Brave New World, dat over eh... complotten gaat?
Wat denken jullie? Ik zeg: 'top'.
heb jij het zeiken van SCH overgenomen nu hij even met banvakantie is??
pi_49875467
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:12 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

heb jij het zeiken van SCH overgenomen nu hij even met banvakantie is??
Ik hou niet van ponies, bite me.
I´m back.
pi_49875497
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik hou niet van ponies, bite me.
flikker op
pi_49875551
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:16 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

flikker op
Ja, doei. Ik eat ponies.

Heb het okee van Northernstar al binnen btw. De noodzaak van het Brave New World forum?
Opent perspectieven voor de moderatie op POL.
I´m back.
pi_49875581
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, doei. Ik eat ponies.

Heb het okee van Northernstar al binnen btw. De noodzaak van het Brave New World forum?
Opent perspectieven voor de moderatie op POL.
Het is een kutforum, totaal overbodig, jouw idee is dus ook overbodig.
pi_49875630
Je zou er de mensen die in een links complot geloven trouwens wel een plezier mee doen maar dan kunnen we het hele forum wel naar die twee vage kut-forums verplaatsen.
pi_49875656
Wat wil je trouwens doen met de mensen die de Telegraaf, Elsevier en HP-detijd niet als bron accepteren omdat het gekleurd rechts nieuws, met als doel steun aan de JoodsZionistische-wereldheerschappij, is?
pi_49875680
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:29 schreef Pony-Lover het volgende:
Wat wil je trouwens doen met de mensen die de Telegraaf, Elsevier en HP-detijd niet als bron accepteren omdat het gekleurd rechts nieuws, met als doel steun aan de JoodsZionistische-wereldheerschappij, is?
Dan zul je die mensen eerst moeten identificeren.
pi_49875683
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:23 schreef Pony-Lover het volgende:

[..]

Het is een kutforum, totaal overbodig, jouw idee is dus ook overbodig.
Ja, maar dit is een serieus topic hè. Laat het me uitleggen, hoewel ponies uiteraard niet mijn voorkeur hebben, maar dat terzijde... Kijk, er zijn nu eenmaal veel users die denken dat jouw fragiele hersentjes gebombardeerd worden door een niet aflatende indoctrinatie van linkse dogma's. Dat soort mensen proberen tot op nu hun ei kwijt te raken op POL, maar dat lukt niet erg. Bovendien worden ze, omdat ze eigenlijk heel onaardig zijn tegen andere users, constant geband en dan gaan ze gmailkloontjes aanmaken waardoor ze nog langer geband worden en dan worden ze steeds woester en gefrusteerder en gaan ze een hetze voeren tegen bepaalde users op een gratis weblogje of een gratis forumpje, maar nooit worden deze lui echt serieus genomen. Dat is hun in en in menselijke klacht, hoewel ze wrs ook niet van ponies houden. En dat kan nu dus wel.
Heb ik al gezegd dat ik niet van ponies hou btw? .
I´m back.
pi_49875739
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 02:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar dit is een serieus topic hè. Laat het me uitleggen, hoewel ponies uiteraard niet mijn voorkeur hebben, maar dat terzijde... Kijk, er zijn nu eenmaal veel users die denken dat jouw fragiele hersentjes gebombardeerd worden door een niet aflatende indoctrinatie van linkse dogma's. Dat soort mensen proberen tot op nu hun ei kwijt te raken op POL, maar dat lukt niet erg. Bovendien worden ze, omdat ze eigenlijk heel onaardig zijn tegen andere users, constant geband en dan gaan ze gmailkloontjes aanmaken waardoor ze nog langer geband worden en dan worden ze steeds woester en gefrusteerder en gaan ze een hetze voeren tegen bepaalde users op een gratis weblogje of een gratis forumpje, maar nooit worden deze lui echt serieus genomen. Dat is hun in en in menselijke klacht, hoewel ze wrs ook niet van ponies houden. En dat kan nu dus wel.
Heb ik al gezegd dat ik niet van ponies hou btw? .
Ja dat had je al gezegd maar omdat het een serieus topic is mag je daar niet te lang over zeuren .

Kan jij het onderscheid maken tussen mensen die links gewoon kut vinden en mensen die in achterlijke complotten geloven?
De eerste groep past namelijk prima in POL, de tweede groep moet dan maar naar TRU, zodat BNW weer opgeheven kan worden en alle waanzin weer lekker in een subforum zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')