Dat zou best kunnen idd! Dan kan het nog leuk worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen zal hij dat niet merken als het om Amanda gaat. Brian zal hem dan met haar hulp wijsmaken dat Amanda Eric wel weg wil hebben.
En als mijn tante neuten had, was ze mijn oom.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:57 schreef Soho het volgende:
[..]
Omdat hij dacht dat hij en Rat niet iedereen binnen 3 dagen konden overtuigen. Brainless heeft hem overgehaald en toen heeft Huub gebeld voor een ontslagronde.
Omdat Lieke het niet direct uitspreekt maar om de hete brij draait.... Zelden zo'n dom excuus gehoort: omdat iemand anders de trip bewuster zal meemaken... er en meer aan heeft...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef FdW het volgende:
[..]
En hij verdomt het om te begrijpen dat de vrouw die volledig achter hem staat ..dat niet wil![]()
![]()
![]()
![]()
Als een ander de stemming aanvraagt, zou Eric daar dan in mee gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Als hij ziet dat het te geforceerd gaat, stelt hij het 2 weken uit.
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef tipsch het volgende:
Heeft Lieke Eric al geïnformeerd over de stemmingsronde die Huub voor Eric heeft aangevraagd?
Het ging vanmiddag tussen hem en Brian (en Lieke, nou ja) over het forceren van Amanda, die Eric er waarschijnlijk wel in zal willen houden. Ze zeiden dat hoe meer je Amanda forceert, hoe meer ze dwars gaat liggen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:59 schreef Day het volgende:
[..]
Als hij ziet dat het te geforceerd gaat, stelt hij het 2 weken uit.
Hij heeft niemand die hij in vertrouwen kan nemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef Soho het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen idd! Dan kan het nog leuk worden.
Btw... een tijd geleden zou Huub dit gesprek meteen doorvertellen aan Sylvia of Eric. Wat zal hij vanavond doen?
Dat is Huub's punt niet. Hij is van mening dat Lieke 'de vijand' geen argumenten moet aandragen. Dat is een mes in de rug steken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef FdW het volgende:
[..]
En hij verdomt het om te begrijpen dat de vrouw die volledig achter hem staat ..dat niet wil![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft Jaap ook niemand meer dus dat gaat sowieso nooit door...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nuh, stemming voor Huub. Iedereen ervoor en Huub mag naar huis![]()
Het is pijnlijk om zoiets te zeggen tegen iemand waarvan je houdt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat Lieke het niet direct uitspreekt maar om de hete brij draait.... Zelden zo'n dom excuus gehoort: omdat iemand anders de trip bewuster zal meemaken... er en meer aan heeft...
Lieke heeft zijn eigen plannen als argument tegen hem gebruikt...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is Huub's punt niet. Hij is van mening dat Lieke 'de vijand' geen argumenten moet aandragen. Dat is een mes in de rug steken.
Idd... Jaap en Huub zijn elkaar's dekking.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan heeft Jaap ook niemand meer dus dat gaat sowieso nooit door...
tuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is pijnlijk om zoiets te zeggen tegen iemand waarvan je houdt.
Als pukkeltje niet vanuit zijn zwakte gelijk zo'n grote bek had gehad was de mogelijkheid om er op een rustig moment over te praten vanzelf gekomen.
Kijk, dat zou nou een mooi idee voor DGK-redactie zijn. Dat je op ieder moment een stemming aan mag vragen...maar niet meer dan 1 per 2 weken per persoon of zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nuh, stemming voor Huub. Iedereen ervoor en Huub mag naar huis![]()
Er worden zoveel spelletjes door huppeltje geinstigneerd waarbij 100% wordt gelogen en opzettelijk verkeerde informatie wordt doorgespeeld, dat het argument van de vijand luistert mee belachelijk is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is Huub's punt niet. Hij is van mening dat Lieke 'de vijand' geen argumenten moet aandragen. Dat is een mes in de rug steken.
Misschien... maar van die non argumenten van Lieke zou ik ook flink van over de zeik raken... Als ze er nu over nagedacht had maar nee het komt spontaan op in d'r blonde hoofd.... 't blijft een vrouw hè?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Het is pijnlijk om zoiets te zeggen tegen iemand waarvan je houdt.
Als pukkeltje niet vanuit zijn zwakte gelijk zo'n grote bek had gehad was de mogelijkheid om er op een rustig moment over te praten vanzelf gekomen.
Hij heeft het niet over neuken gehad in de groep. Alleen maar zuipen, zuipen, ferrari's, zuipen, ferrari's, vip-lounge, zuipen, zuipen, ferrari's, enz...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieke heeft zijn eigen plannen als argument tegen hem gebruikt...
Dan had hij maar niet zo moeten blaten dat ie er zou gaan zuipen en neuken![]()
Precies. Als je ziet hoe Brian het naar zijn zin heeft en Huub in zijn zak steekt. Met mama Tas op de achtergrond en Amanda als zijn slaafje heeft Brian zijn backups nog volledig in tact, terwijl achter Huub alles langzaam afbrokkelt. En hij heeft het niet eens door.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:01 schreef Day het volgende:
Ik krijg een beetje het gevoel dat Huub op een exit afstevent. En hij zorgt er helemaal zelf voor.
Dat word dus pay back time voor Brian.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef paraquat het volgende:
Huub en Brain gaan samen als dat kan.......
Ja, dat vroeg ik me ook af. Iemand van achter, gok ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Over wie hebben ze het...met wie zouden ze er graag naartoe gaan?
lijkt me geweldigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe reageert Amanda als Brian Hupert met hem meeneemt![]()
![]()
Goed idee!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:07 schreef Judah het volgende:
Ze moeten voortaan een stemming doen waarbij de prijs minder wordt naar mate de tijd verstrijkt. Dan moeten ze snel handelen met tijd als grootste dilemma, wat juist voor extra frustratie zorgt.
Dan is Huub ook geen winnaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:07 schreef Meganog het volgende:
[..]
Precies. Als je ziet hoe Brian het naar zijn zin heeft en Huub in zijn zak steekt. Met mama Tas op de achtergrond en Amanda als zijn slaafje heeft Brian zijn backups nog volledig in tact, terwijl achter Huub alles langzaam afbrokkelt. En hij heeft het niet eens door.
Ja zoiets had ik ook al een bedacht... als het wegstemmen niet lukt dan mag je een maand lang geen ontslag voor diegene aanvragen.... topplan...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:05 schreef agter het volgende:
[..]
Kijk, dat zou nou een mooi idee voor DGK-redactie zijn. Dat je op ieder moment een stemming aan mag vragen...maar niet meer dan 1 per 2 weken per persoon of zo.
Lijkt me erg interessant worden!!!
Omdat ze het niet toegeeft, dat ze hem niet wil laten gaan voor de sex, die hij daar (zeeer waarschijnlijk) gaat hebben..... ze zegt dat hij de trip niet waard is, want hij zou binnen 2 uur te dronken zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:58 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
toch madurodamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:08 schreef agter het volgende:
[..]
Goed idee!
Dat de tijd en het geld wegtikt op de plasma's. Zou erg leuk zijn!
Eindigen ze met een reisje naar de buren..haha!
Zo was die eerste stemming over ¤ 100.000,= ook, en dat hielp niet echt... daar was nog ¤ 47.500,= van over toen hij eindelijk naar Nicolaas ging.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:08 schreef agter het volgende:
[..]
Goed idee!
Dat de tijd en het geld wegtikt op de plasma's. Zou erg leuk zijn!
Eindigen ze met een reisje naar de buren..haha!
Zoals bij de eerste stemming, over 100.000? Elke minuut verloren ze 1000.-quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:07 schreef Judah het volgende:
Ze moeten voortaan een stemming doen waarbij de prijs minder wordt naar mate de tijd verstrijkt. Dan moeten ze snel handelen met tijd als grootste dilemma, wat juist voor extra frustratie zorgt.
Ik heb in mijn leven veel vrouwen leren kennen, en op basis daarvan heb ik Lieke in meerdere opzichten heel hoog staan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien... maar van die non argumenten van Lieke zou ik ook flink van over de zeik raken... Als ze er nu over nagedacht had maar nee het komt spontaan op in d'r blonde hoofd.... 't blijft een vrouw hè?
Ik denk het wel...Amanda is alleen maar om te neuken en met Hupert kan ie echt gaan feesten en de bloemetjes buiten zetten...ze zaten net al af te spreken dat ze achter de vrouwen aan zouden gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat word dus pay back time voor Brian.
Die neemt Huub nooit mee.
~quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook al een bedacht... als het wegstemmen niet lukt dan mag je een maand lang geen ontslag voor diegene aanvragen.... topplan...![]()
ik vind het een trut, sorry.......quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven veel vrouwen leren kennen, en op basis daarvan heb ik Lieke in meerdere opzichten heel hoog staan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ging dat toen niet naar Brian?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo was die eerste stemming over ¤ 100.000,= ook, en dat hielp niet echt... daar was nog ¤ 47.500,= van over toen hij eindelijk naar Nicolaas ging.
Denk aan hoe Brian Huub haat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk het wel...Amanda is alleen maar om te neuken en met Hupert kan ie echt gaan feesten en de bloemetjes buiten zetten...ze zaten net al af te spreken dat ze achter de vrouwen aan zouden gaan
Huppeltje heeft zelf vooraf gezegd dat hij de beest zou gaan uithangen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:09 schreef Desii het volgende:
[..]
Omdat ze het niet toegeeft, dat ze hem niet wil laten gaan voor de sex, die hij daar (zeeer waarschijnlijk) gaat hebben..... ze zegt dat hij de trip niet waard is, want hij zou binnen 2 uur te dronken zijn.
In deze heeft Huub gewoon gelijk![]()
Volgens mij hadden Rat en Nico allebei de helft.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ging dat toen niet naar Brian?
Zegt dat iets over Lieke of iets over al je eerdere keuzes ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven veel vrouwen leren kennen, en op basis daarvan heb ik Lieke in meerdere opzichten heel hoog staan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, soms moet je van al het slechts het beste kiezen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:10 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan wie? Niet aan Eric, ze willen hem er op donderdagavond mee overvallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:13 schreef lorence1 het volgende:
heeft lieke al verteld dat er een stemmingsronde voor eric is aangevraagd/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |