Nee, huppeltje is zo arrogant te denken dat hij altijd gelijk heeft, en ieder gesprek simpelweg wint.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
En dit is ten voeten uit Huub én de reden dat hij DGK niet zal winnen. Brian zit daar om informatie te winnen.. en Huub is gewoon eerlijk en zegt wat zijn gevoel is. Alles wat hij zegt zal weer tegen hem gebruikt worden.
Dat wordt altijd in de brief gezet met toevoeging "niet voorlezen" OF ze hebben het al tevoren doorgekregen. Het kappersitem (later deze week) is op die manier al doorgegeven via Natasia.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stond dit in de brief dan? Volgens mij niet.
Is er geen annuleringsverzekering afgesloten dan, Japio? Vast welquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:43 schreef Judah het volgende:
Dit staat op Jaap zijn log:
[..]
Dus nu volg ik 't niet meer. Kan ook komen door de tijd/drank/vermoeidheid en last but certainly not least, 't oeverloze gezwam van Lieke en Huub.
Toch denk ik dat Huub meer informatie haalt uit dit gesprek dan Brian.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:42 schreef Clank het volgende:
En dit is ten voeten uit Huub én de reden dat hij DGK niet zal winnen. Brian zit daar om informatie te winnen.. en Huub is gewoon eerlijk en zegt wat zijn gevoel is. Alles wat hij zegt zal weer tegen hem gebruikt worden.
Wellicht staat het in die brief of wordt het gewoon ingefluisterd door achter, maar dat wordt natuurlijk niet tijdens het "TV momentje" zo expliciet verteld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er misschien een filmpje van het voorlezen van die brief? Het is nu wel erg onduidelijk.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:45 schreef Clank het volgende:
Oh.. omdat Brian en Amanda nu vriendjes zijn had hij ook zijn excuses moeten maken tegenover Brian???
Dat zegt Brain nu ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:45 schreef akveor het volgende:
Lieke zit lekker met Eric dat kon nog wel eens lastig worden met het eventuele uitstemmen van Eric.
Dan lijken de vehoudingen wel 3 - 2 - 2 te worden...
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:46 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoop dat Huub het wordt en Jaap meeneemt......
Huub haalt zichzelf onderuit met die ikke, ikke, ikke-instelling van 'm.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:44 schreef Prospera het volgende:
Wat Lieke niet snapt is dat Huub haar onderuit haalt, daar moet ze maar mee omgaan.
Lieke zet publiekelijk een dolk in Huub zijn rug bij de stemming over de trip naar Turkije.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:44 schreef Day het volgende:
WTF! Huub en Brian in gesprek over Lieke?!
Wat is er aan de hand?
Ik ook, ga ik voor de verandering weer eens de uitzendingen bekijkenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:46 schreef yellowfirst het volgende:
Ik hoop dat Huub het wordt en Jaap meeneemt......
Mee eens omdat Huub alles al heeft laten zien... dus precies weet welke info Brian heeft... Alles wat Brian zegt is een bonus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:45 schreef Soho het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Huub meer informatie haalt uit dit gesprek dan Brian.
Ik ben het helemaal met je eens, en ik gun Jaap dat tripje wel, laat de rest maar thuis blijven mekkeren.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die toon van Brian![]()
![]()
![]()
hij is zeker vergeten wat ie zelf allemaal heeft gezegt zowel tegen nena als tegen amanda
vuile huichelaar
ik haat die goser uit de grond van mijn hart![]()
ik begin trouwens steeds meer van japio te houden![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:48 schreef Mokum020 het volgende:
Jaap mag van mij naar Istanbul...
Turkse Terror
Eensch, internationale carriere voor Jaap!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:48 schreef Mokum020 het volgende:
Turkse Terror
Turkse Terror
Turkse Terror
Da's toch vanavond alweer een beetje gebeurd?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:51 schreef Frasier het volgende:
Huub zou een keer heeeel hard op z'n bek moeten gaan.
als huub amanda nou gewoon "stoephoer" had genoemd dan had brian het geen probleemquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
die toon van Brian![]()
![]()
![]()
hij is zeker vergeten wat ie zelf allemaal heeft gezegt zowel tegen nena als tegen amanda
vuile huichelaar
Over Madurodamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:51 schreef Soho het volgende:
Waar hebben Eric en Lieke het eigenlijk over?
Dus Huub lijkt te controle te verliezen over hen. En zo gaat er donderdag niemand naar huis. Als Eric hoort dat Huub de onslagronde heeft aangevraagd lijkt me die breuk ook definitief. (Ego Huub moest natuurlijk even laten zien dat hij die onslagronde wel even zou aanvragen ipv dit Brian te laten doen... domme zet)quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Voor mijn gevoel zitten hier de twee kneuzen
[afbeelding]
Hij zegt dat als hij merkt dat de ontslagronde niet gaat werken, hij hem dan intrekt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus Huub lijkt te controle te verliezen over hen. En zo gaat er donderdag niemand naar huis. Als Eric hoort dat Huub de onslagronde heeft aangevraagd lijkt me die breuk ook definitief. (Ego Huub moest natuurlijk even laten zien dat hij die onslagronde wel even zou aanvragen ipv dit Brian te laten doen... domme zet)
Dus frustreerd ze met opzet de belangen van Huub. Niks mis mee maar zeg dat dan gewoon en verveel ons niet met die oeverloze discussies.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef Disana het volgende:
Lieke zegt nu ronduit tegen Eric dat ze geen zin heeft om toe te geven.
Omdat hij dacht dat hij en Rat niet iedereen binnen 3 dagen konden overtuigen. Brainless heeft hem overgehaald en toen heeft Huub gebeld voor een ontslagronde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef FdW het volgende:
Huppelnichtje dwergmarmot wilde zijn holmaatje Erictie er niet aanstaande donderdag stemmen maar pas 2 weken later; waarom????
Alleen zal hij dat niet merken als het om Amanda gaat. Brian zal hem dan met haar hulp wijsmaken dat Amanda Eric wel weg wil hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:55 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij zegt dat als hij merkt dat de ontslagronde niet gaat werken, hij hem dan intrekt.
Nuh, stemming voor Huub. Iedereen ervoor en Huub mag naar huisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dus Huub lijkt te controle te verliezen over hen. En zo gaat er donderdag niemand naar huis. Als Eric hoort dat Huub de onslagronde heeft aangevraagd lijkt me die breuk ook definitief. (Ego Huub moest natuurlijk even laten zien dat hij die onslagronde wel even zou aanvragen ipv dit Brian te laten doen... domme zet)
En hij verdomt het om te begrijpen dat de vrouw die volledig achter hem staat ..dat niet wilquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ligt in een deuk : "Je geeft mij 10.000 euro en laat me naar Istanboel gaan om dat in twee dagen uit te geven. Verwacht je dan niet dat ik ga hoeren en snoeren."
Hij had hem Brian moeten laten aanvragen... maar nee Huub's ego is zo groot dat hij die eer wil van een dolk in iemand rug steken...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:55 schreef Soho het volgende:
[..]
Hij zegt dat als hij merkt dat de ontslagronde niet gaat werken, hij hem dan intrekt.
Als hij ziet dat het te geforceerd gaat, stelt hij het 2 weken uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:54 schreef FdW het volgende:
Huppelnichtje dwergmarmot wilde zijn holmaatje Erictie er niet aanstaande donderdag stemmen maar pas 2 weken later; waarom????
Dat is Huubquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub ligt in een deuk : "Je geeft mij 10.000 euro en laat me naar Istanboel gaan om dat in twee dagen uit te geven. Verwacht je dan niet dat ik ga hoeren en snoeren."
nee letterlijk men je moet zo veel geduld hebben om die tenminste niet in dr bek te roggelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |