Ja tuurlijk, maar of het leventje daar veel meer feest is dan hier? ( als student )quote:Op maandag 28 mei 2007 22:45 schreef Viking84 het volgende:
Nee hoor, in Nederland heb je ook wel studenten.
ik doelde meer op de spatie tussen 'studenten' en 'leven'.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar of het leventje daar veel meer feest is dan hier? ( als student )
Jij hebt dus ook net American Pie 4 gezien op tv?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Drumpie het volgende:
Mij lijkt dat leventje wel leuk op die high school/universiteit, net zoals je die films ziet, American Pie enzo, in die vakanties,
Jullie dan, of vinden jullie het studentenleven hier beter?
Ga s deaudquote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef Mokz het volgende:
Dat zijn 'college' figuren, HBO dus, ergo geen student.
Haha, inderdaad maar ik had het er laatst met vrienden over, mij lijkt het echt best wel leuk daar.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook net American Pie 4 gezien op tv?
Dat denk ik ook. Daarnaast speelt American Pie (1) zich af op High School.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:51 schreef kree het volgende:
In die films zal het studentenleven wel enigszins geromantiseerd zijn denk
In Nederland is het studentenleven ook zeer tof. Volgens mij zelfs veel toffer.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad maar ik had het er laatst met vrienden over, mij lijkt het echt best wel leuk daar.
Duik je studieboeken in nerdquote:
Nee! In Nederland zijn het van die balletjes die bierspelletjes gaan doen enzo....heel treurigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:54 schreef Mokz het volgende:
[..]
In Nederland is het studentenleven ook zeer tof. Volgens mij zelfs veel toffer.
Niet iedereen zit bij het corps!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee! In Nederland zijn het van die balletjes die bierspelletjes gaan doen enzo....heel treurig
Wat denk je precies dan? Die films geven een uber vertekend beeld. In real life zitten er alleen maar dikke mensen en negers op die scholen.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:52 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Haha, inderdaad maar ik had het er laatst met vrienden over, mij lijkt het echt best wel leuk daar.
Jij bent niet bekend met beer pong.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:56 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nee! In Nederland zijn het van die balletjes die bierspelletjes gaan doen enzo....heel treurig
Nee?quote:
Sure?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Wat denk je precies dan? Die films geven een uber vertekend beeld. In real life zitten er alleen maar dikke mensen en negers op die scholen.
Iemand mischien voorbeeld van die campussen, of vrienden die op zoeen campus zitten?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:38 schreef OldJeller het volgende:
Niet op alle Universiteiten is dit het geval, je hebt ook uni's waar het enorm saai is en iedereen constant studeert.
Er zijn overigens wel Universiteiten waar flink geweest wordt, op die campussen wordt er flink van genomen. Je zou een jaartje die kant op kunnen gaan.
Ph.D is ook zo ongeveer het hoogste niveau dat je kunt bereiken in de VS, vergelijkbaar met Doctor hier, dat is inderdaad heel erg zwaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef marnixds het volgende:
serieus, een Amerikaanse PHD student vertelde me dat Amerikaanse studenten heel hard werken.
reden 1) cijfers
reden 2) immense leningen om die tuition fees te kunnen betalen.Sommigen kunnen de druk niet aan >zelfmoord, vooral bij MIT de laatste jaren
goede bronquote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Drumpie het volgende:
net zoals je die films ziet, American Pie enzo
sommige clubs kan je niet in. andere mag je wel in maar kan je niet drinken! echter van te voren zijn alle jongeren al bezopen door het voordrinken op de campus... en blowen in LA, been there done thatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedenk wel dat je daar geen jointjes mag opsteken en geen alcohol kopen/drinken tot je 21e. Dat maakt het al een stuk onaantrekkelijker voor de meeste Nederlanders denk ik :p
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:40 schreef rival het volgende:
een vriendin van mij is 9 maanden high school ofzo gaan doen in LA. ik ben daar 2 weken op bezoek geweest... geloof het of niet, het gaat er daar echt aan toe zoals american pie!
Als ze zich als mongolen willen gedragen gaan ze hun gang maar hoor, in dit beschaafde land gebeuren dat soort dingen gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef rival het volgende:
het is natuurlijk niet allemaal feest!
maar als er ergens een feestje is, is het gekke gekke boel! niet normaal. niet zoals hier in nederland. hier heb je soms een aantal mensen die zich helemaal laten gaan. daar doet iedereen het, slechte een enkeling die rustig blijft.
ja zo kan je het ook zienquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als ze zich als mongolen willen gedragen gaan ze hun gang maar hoor, in dit beschaafde land gebeuren dat soort dingen gewoon niet.
Wat ga je daar doen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:24 schreef Evil_Jur het volgende:
Dat ligt natuurlijk aan de universiteit en aan de student zelf, net als in Nederland. Volgende week ga ik naar dé studentenstad van de VS (Boston), ben benieuwd...
kk harde styl0w jeweetsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:25 schreef Vierkantblokje het volgende:
AmErIcA I$ vEt l4uW Je wEt tOg aLeS I$T DaR Bt3r$
Met een groep andere Nederlandse studenten Boston en omgeving verkennen, vooral de plekken van historisch belang. We zullen ook wel Harvard en andere instituten bezoeken, maar volgens mij is het academisch jaar daar zo goed als afgelopen, dus misschien is er momenteel nog maar weinig van het studentenleven te merken.quote:
FIlm ? is totaal niet zo overdreven!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:41 schreef Drumpie het volgende:
Mij lijkt dat leventje wel leuk op die high school/universiteit, net zoals je die films ziet, American Pie enzo, in die vakanties,
Jullie dan, of vinden jullie het studentenleven hier beter?
Ok thanks, ik zal kijken of ik er iets over kan vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:06 schreef Shivo het volgende:
De undergrads zullen wel een beetje richting huis gaan maar de graduate students en overige medewerkers werken gewoon door hoor. Genoeg studentenleven te vinden dus. Op donderdag avond is er een soort Europese avond, waarbij iedere keer een andere kroeg wordt opgezocht. Europese graduate students, undergrads en postdocs komen dan bij elkaar voor socializing en zuipen. Ik ben er zelf nog niet geweest maar er is vast wel ergens info over te vinden en is misschien een aardige gelegenheid voor jullie om in contact te komen met ´locals´.
Willen we dat wel ?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:40 schreef rival het volgende:
een vriendin van mij is 9 maanden high school ofzo gaan doen in LA. ik ben daar 2 weken op bezoek geweest... geloof het of niet, het gaat er daar echt aan toe zoals american pie!
Dan is deel 5 beter aan te raden... The Naked Milequote:Op maandag 28 mei 2007 22:50 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook net American Pie 4 gezien op tv?
Och, dat went wel. Je moet je daar ook gewoon op instellen. Ik vond dat in ieder geval een stuk minder erg dan de twee douches per 30 man die er warenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:22 schreef cocopop het volgende:
Ik heb wel eens tijd doorgebracht daar, maar persoonlijk zou ik het niet trekken. Het idee is leuk, een kleine kamer delen met aanvankelijk een vreemde niet.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:12 schreef viezerdt het volgende:
studenten leven niet in amerika, die gaan er dood
Geen gekke boel in Nederland ? Nog nooit in het zuiden geweest natuurlijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:50 schreef rival het volgende:
het is natuurlijk niet allemaal feest!
maar als er ergens een feestje is, is het gekke gekke boel! niet normaal. niet zoals hier in nederland. hier heb je soms een aantal mensen die zich helemaal laten gaan. daar doet iedereen het, slechte een enkeling die rustig blijft.
quote:Wauw drinken ze daar alcohol uit bekers???!!!Op dinsdag 29 mei 2007 12:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Vriend van me is net terug gekomen nadat hij een jaar op een Amerikaanse state Univerity heeft gezeten.Van hem hoor ik echt vette verhalen over het leven daar. Bij hem waren er inderdaad veel van die American-Pie achtige feesten, waar iedereen alcohol uit bekers drinkt en overal zitten mensen drankspelletjes te doen etc. En als ze wiet gaan roken dan is het een hele happening enzo.
Het meest intressante vond hij de soorten mensen die hij daar allemaal heeft ontmoet, maar omdat er geen andere Nederlanders bij hem op de campus zaten vond hij het best kut om een heel jaar geen Nederlands te spreken.![]()
Het lijkt mij ook wel relaxed om een jaar of twee een studie te volgen daar.
quote:Volgens mij kom je met wat plastic bekers en een pingpong bal een heel eindOp vrijdag 29 oktober 2010 16:26 schreef Bassiebakkert het volgende:
Studeren is hier ook prachtig! Super mooie studenten steden in Nederland. En beer pong? Dat kan ook gewoon in Nederland. Naar verluidt zijn er twee websites waar je beer pong spullen kunt kopen.
Ten eerste bij Beer Pong Kings en bij Beer Pong Nederland!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |