Dat kan wel, als degene die de laatste post heeft z'n post even editquote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef chatter het volgende:
En hier weer verder.
Jammer dat er op de laatste pagina van het vorige topic nooit een link staat naar het vervolg.
![]()
Dat zou dan eigenlijk een soort van standaard regel moeten worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Dat kan wel, als degene die de laatste post heeft z'n post even edit
Is alquote:Op maandag 28 mei 2007 22:18 schreef doka het volgende:
[..]
Dat kan wel, als degene die de laatste post heeft z'n post even edit
Zou een goede gewoonte zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 22:21 schreef chatter het volgende:
[..]
Dat zou dan eigenlijk een soort van standaard regel moeten worden.
Sluiter = opener + plaatser van de link naar vervolg.
Maar als remlof dat in het vervolg gewoon even doet, dan is dat helemaal makkelijkquote:
Ik denk dat dit wel het laatste deel is eigenlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef doka het volgende:
Maar als remlof dat in het vervolg gewoon even doet, dan is dat helemaal makkelijk
op de rest gooi je gewoon een slotje?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het laatste deel is eigenlijk
Nee, maar dan zijn alle foto's wel gepost en zijn we er over uitgeluld denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
op de rest gooi je gewoon een slotje?
Ok, bij deze is de motie aangenomen: Remlof plaatst vanaf nu de links naar de vervolg topics voor alle gesloten topics.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:24 schreef doka het volgende:
Maar als remlof dat in het vervolg gewoon even doet, dan is dat helemaal makkelijk
misschien zijn we wel enorm langdradigquote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dan zijn alle foto's wel gepost en zijn we er over uitgeluld denk ik.
Chatter snapte het wel: je gaat dat in het vervolg doen bij alle topics met meerdere delenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel het laatste deel is eigenlijk
quote:Op maandag 28 mei 2007 01:55 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik wil eigenlijk wel een fokmeetfotograaf tagje
ja maar begint halverwege.. zal em ff uppenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef _nWo_ het volgende:
Maaar maar maar maar maar... ik dacht dat eerrrrjjjeee ook een filmpje had gemaakt van onze grote emo/gothic/punk vriend ?
Het kon wel een model zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef pandinus het volgende:
Daar is onze vriend in volle glorie!!![]()
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=uJozHYBOXQw kwaliteit is kut.. en te donkerquote:Op maandag 28 mei 2007 23:05 schreef _nWo_ het volgende:
Maaar maar maar maar maar... ik dacht dat eerrrrjjjeee ook een filmpje had gemaakt van onze grote emo/gothic/punk vriend ?
Jammer, die had best een prijs kunnen winnenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uJozHYBOXQw kwaliteit is kut.. en te donker
Hij had wel last van zijn nekquote:Op maandag 28 mei 2007 23:57 schreef longinus het volgende:
[..]
Jammer, die had best een prijs kunnen winnen![]()
Klein beetje verlicht en ietsjes meer.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uJozHYBOXQw kwaliteit is kut.. en te donker
Zien we dan wel weerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dan zijn alle foto's wel gepost en zijn we er over uitgeluld denk ik.
Wat dacht je niet?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 06:44 schreef KopieerMachine het volgende:
NOU DAT DACHT IK EVEN NIET HÉ
wat een hoax
we praten na, tot we weer kunnen fantaseren over een nieuwequote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Zien we dan wel weer
Het liefste slotten jullie alles he![]()
Bwhehe.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
boem en ik wilde em nog in de gracht laten springen.. maar achteraf was het een viaduct
wat een kloonquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:44 schreef End het volgende:
mmm, leuke foto's
als het hier leuk is op fok dan kom ik ook
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
haha das wel zuur..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:08 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik moet zo werkenen ik moet tot 5 uur op school blijven en ik ben half 4 uit en dan moet ik zo ordners maken voor hele klas ofsow
voor een studiepunt
dus ik kan er niet onderuit komen
En dan moet ik om kwart over 5 bij me werk zijnaaaaaaaa lukt nooit
en ik moet nog eten
in 3quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:25 schreef Viswijfje het volgende:
volges paultjuh word er in de filmpjes over me geroddelt! in welken dan want ik heb geen zin om alles te bekijken!!
bedoel je in 3 filmpjes op in filmpje 3: http://www.youtube.com/watch?v=CbddjLVGOHEquote:
jammer dat ik maar 4 regels in mijn signature kwijt kanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoel je in 3 filmpjes op in filmpje 3: http://www.youtube.com/watch?v=CbddjLVGOHE
want die heb ik net gekeken maar ik hoor niks over mij![]()
ja omg, net of wij weten waar er over jou word gepraatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:33 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
bedoel je in 3 filmpjes op in filmpje 3: http://www.youtube.com/watch?v=CbddjLVGOHE
want die heb ik net gekeken maar ik hoor niks over mij![]()
nouja paultjuuuh pmde me dat er over me gepraat was in een filmpje.. als t echt heel erg veel was hadden jullie t wel geweten dus laat dan maarquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:36 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja omg, net of wij weten waar er over jou word gepraat
bekijk ze gewoon allemaal, tis toch geen markt weer vandaag
heb jij die films al gezien?? saladin zegt dat ik een hoer ben dat hoef ik niet te pikken hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wanneer krijgt zij nou eens een ban, dit wordt met elke post triester![]()
Ja, steeds als ik denk dat het niet triester kan komt er weer zo'n vreselijk onzinnige post die het tegendeel gaat bewijzen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wanneer krijgt zij nou eens een ban, dit wordt met elke post triester![]()
pff. alsof wij als die shitbagger van jou wel moeten pikken..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb jij die films al gezien?? saladin zegt dat ik een hoer ben dat hoef ik niet te pikken hoor![]()
klaag hem aan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
heb jij die films al gezien?? saladin zegt dat ik een hoer ben dat hoef ik niet te pikken hoor![]()
pfff ik ga geen energie in zulke jonges stoppen hoor whahaquote:
Nee, die stoppen het in jou.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff ik ga geen energie in zulke jonges stoppen hoor whaha![]()
maar je hebt er wel moeite mee?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff ik ga geen energie in zulke jonges stoppen hoor whaha![]()
Ha , daar hebben we emo.gif.quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef pandinus het volgende:
Daar is onze vriend in volle glorie!!![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:10 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, inlijstfotopost
Die rechtse! Ik voorzie dat deze nog wel eens vaker voorbij gaat komen.
Ahhhquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha das wel zuur..
ik moet stage tot 1745, dan rennen naar station blaak en om 1805 met de trein.. naar hardinxveld-giessendam.. benk daar om 1910.. en dan hebk van 19.30 tot 2200 cursus voor vaarbewijs..
2210 met de trein en 2300 weer op blaak.... vet lange vet lange dag van 0800 tot 2315 weg
![]()
Ik wil die foto van ons twee met die pullenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:46 schreef boem-dikkie het volgende:
KICK!
* remlof graait even wat kuddo's uit Dirkh's bakje en geeft ze aan Fietsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De kuddo's zijn voor fiets vanavond![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof graait even wat kuddo's uit Dirkh's bakje en geeft ze aan Fiets
Maar waar heb je em nou gevonden?
Oeh, effe de 5 megapixel versie vragen aan Whoopsydaisyquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Daar: [ONZ meet 25-05] Bier.![]()
damn wat ben jij dom zeg....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:45 schreef Viswijfje het volgende:
waarom zit bij de ene het plaatje op het bier voor en bij de andere achter?
Klopt, alleen voor intimiquote:
Sinds wanneer is de bips van enter alleen voor intimi?quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:54 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
damn wat ben jij dom zeg....
misschien omdat die die pull andersom beet heeft?
Kan je nu niet meer fappen ?quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:45 schreef doka het volgende:
[..]
Sinds wanneer is de bips van enter alleen voor intimi?![]()
ik heb em vergroot uitgeprint...quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan je nu niet meer fappen ?![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:42 schreef FOKradio het volgende:
De FOK!radio van afgelopen maandag met Paultjuhhh, Enter, Sjoerdjuhh en anderen is terug te luisteren op Radio.fok.nl
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik heb em vergroot uitgeprint...
wel quara weggewerkt..
en hang nu op a0 boven me bed![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |