Dit vind ik wel te pruimen hoorquote:
ze zouden hem de oren moeten wassen. Zoiets zeg je niet tegen een publiekquote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
Zei de zanger van the Kooks nou "show your fucking tits"![]()
Klinkt lekker.Maar ik had meer verwachtquote:
De zanger is een eikel inderdaad maar damn wat klinken ze goed!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef Irien het volgende:
Haai newbiedoobiedooDamn Kooks zijn ook goed bezig. Waarom heb ik die cd eigenlijk nooit gekocht???? Na boze Majo vanwege gecancelde signeersessie Lowlands en "arrogante" interviews knapte ik steeds af. maar fuk.... ze klinken altijd zo lekker
![]()
Best wel erg inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ze zouden hem de oren moeten wassen. Zoiets zeg je niet tegen een publiek
Is niet verwonderlijk, met al die acts die niet uitgezonden willen worden . . .quote:
jaquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Wokker het volgende:
zag ik hetnou goed hebben ze fikkie gebouwdt achter die phone bood waar giel beelen in stond?
Kunnen wat mij betreft niet vaak genoeg voorbij komen. Erg goede band, imo.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Aoristus het volgende:
de apenkoppen weer. Volgens mij zijn ze nu wel 5x langsgekomen..
Ik noem hem zo weer meneer hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben trots dat jullie Gerard nu Gerard noemen. Als jullie Gerard J. Walhof gan dissen wordt tong 80 boos, denk ik
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben trots dat jullie Gerard nu Gerard noemen. Als jullie Gerard J. Walhof gaan dissen wordt tong 80 boos, denk ik
Dat zijn Irien en ik niet met je eensquote:
Zoek eens een foto waar hij knap op staat danquote:
Kikkerquote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, ga die kikker nog maar es aandacht geven.
ipv dat ze nou eens Goose draaien laten ze inderdaad weer die bagger van Macy Gray horenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, ga die kikker nog maar es aandacht geven.
Oh, die mag je zo veel afkraken als je wil wat mij betreftquote:
Nieuw?quote:
Wanneer klinkt ze dan wel goed? Als ze een scheet laat?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nieuw?
Maar ze maakt prima muziek, als je even door die stem heenprikt.
Al vond ik 't vandaag niet zo denderend klinken (zoals t meest uit de tent, eigenlijk, in tegenstelling tot de openluchtpodia)
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:04 schreef tong80 het volgende:
Schoolbandje kutje en de Dildo's heeft meer uitstraling
..quote:The Fratellis zijn in rap tempo uitgeblazen
En toch is het feest in de regen
Schotten gedijen goed in de regen. De drie Fratellis brengen hun poppunk alsof de zon al weer hoog boven de draf- en renbaan hangt. Om de feestvreugde te vergroten hebben ze een heuse blazerssectie meegenomen.
quote:CONCLUSIE:
Slordig met teveel toeters en bellen, zo zou je de ontbijtshow van The Fratellis kunnen typeren. Maar omdat een blind paard nog geen schade aan het materiaal van de Schotten kan aanrichten gaan toch de duimen omhoog.
CIJFER:
7
Dat is het probleem juist. Op foto's staat ie er niet voordelig op, maar live is ie best sexyquote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef crossover het volgende:
[..]
Zoek eens een foto waar hij knap op staat dan
[..]
Kikker
Volgens mij speelden die idd op mn schoolfeestquote:Op maandag 28 mei 2007 22:04 schreef tong80 het volgende:
Schoolbandje kutje en de Dildo's heeft meer uitstraling
Wil jij geen reviewer worden, tong?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
Een basloopje en de meiden van 14 in het publiek beginnen te gillen. Het vibreert zo lekker en doet ze denken toen ze bij het touwklimmen voor het eerst nar beneden gleden.
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:09 schreef tong80 het volgende:
Een basloopje en de meiden van 14 in het publiek beginnen te gillen. Het vibreert zo lekker en doet ze denken toen ze bij het touwklimmen voor het eerst nar beneden gleden.
Yup, hoorde 't ookquote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef Againzender het volgende:
Ik hoorde daar een stukje disarm op de achtergrond volgens mij
Tja, en dan Dave Matthews uitzendenquote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef Againzender het volgende:
En dat zenden ze niet uit behalve op de achtergrond.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:13 schreef Againzender het volgende:
Nee, dat was die keer dat ie 'Fuck' riep tijdens een soundcheck in 2001.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat legen van die tourbusstronttank op die boot was eigenlijk het hoogtepunt in de carriere van Dave..
mogen ze de smashing pumpkins wel uitzenden eigenlijk? Er is volgens mij al continu gezeik met uitzendrechten.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
En dat zenden ze niet uit behalve op de achtergrond.
Zeker! Maar een beetje te lang eigenlijk..quote:
Nee, dat zeiden ze net.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
mogen ze de smashing pumpkins wel uitzenden eigenlijk? Er is volgens mij al continu gezeik met uitzendrechten.
neequote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
mogen ze de smashing pumpkins wel uitzenden eigenlijk? Er is volgens mij al continu gezeik met uitzendrechten.
Das een nee dus hequote:Op maandag 28 mei 2007 22:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
3 blazers iddquote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef MaJo het volgende:
Speelt er een trompettist mee bij The Fratellis? Zo klinkt het...
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef MaJo het volgende:
Speelt er een trompettist mee bij The Fratellis? Zo klinkt het...
Tofquote:Op maandag 28 mei 2007 22:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Zijn nu goed te volgen via de 3voor12 stream!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |