Dit vind ik wel te pruimen hoorquote:
ze zouden hem de oren moeten wassen. Zoiets zeg je niet tegen een publiekquote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef MaJo het volgende:
Zei de zanger van the Kooks nou "show your fucking tits"![]()
Klinkt lekker.Maar ik had meer verwachtquote:
De zanger is een eikel inderdaad maar damn wat klinken ze goed!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef Irien het volgende:
Haai newbiedoobiedooDamn Kooks zijn ook goed bezig. Waarom heb ik die cd eigenlijk nooit gekocht???? Na boze Majo vanwege gecancelde signeersessie Lowlands en "arrogante" interviews knapte ik steeds af. maar fuk.... ze klinken altijd zo lekker
![]()
Best wel erg inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 21:52 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ze zouden hem de oren moeten wassen. Zoiets zeg je niet tegen een publiek
Is niet verwonderlijk, met al die acts die niet uitgezonden willen worden . . .quote:
jaquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Wokker het volgende:
zag ik hetnou goed hebben ze fikkie gebouwdt achter die phone bood waar giel beelen in stond?
Kunnen wat mij betreft niet vaak genoeg voorbij komen. Erg goede band, imo.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef Aoristus het volgende:
de apenkoppen weer. Volgens mij zijn ze nu wel 5x langsgekomen..
Ik noem hem zo weer meneer hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 21:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben trots dat jullie Gerard nu Gerard noemen. Als jullie Gerard J. Walhof gan dissen wordt tong 80 boos, denk ik
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ben trots dat jullie Gerard nu Gerard noemen. Als jullie Gerard J. Walhof gaan dissen wordt tong 80 boos, denk ik
Dat zijn Irien en ik niet met je eensquote:
Zoek eens een foto waar hij knap op staat danquote:
Kikkerquote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, ga die kikker nog maar es aandacht geven.
ipv dat ze nou eens Goose draaien laten ze inderdaad weer die bagger van Macy Gray horenquote:Op maandag 28 mei 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, ga die kikker nog maar es aandacht geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |