Ik betwijfel het ook of een Nederlandse club 8 miljoen zou willen betalen voor een 28-jarige speler.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:45 schreef sjimz het volgende:
Schalke is een prachtige club in een prachtige competitie.
Dit is echt een mooie kans en de kans is groter dat hij met Schalke de CL in gaat dan met Twente.
Inderdaad, en het is nog een gok ook. Kijk maar naar "zekerheid" Kennedy, die is toch echt mislukt bij Ajax.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ook of een Nederlandse club 8 miljoen zou willen betalen voor een 28-jarige speler.
Appels en peren.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk maar naar "zekerheid" Kennedy, die is toch echt mislukt bij Ajax.²
quote:Engelaar: "Nog steeds in gesprek met Schalke"
02 juni 2008
De transfer van Orlando Engelaar naar Schalke 04 is nog altijd niet beklonken. De middenvelder en zijn huidige werkgever FC Twente zijn nog steeds in onderhandeling met de Duitse club. Een akkoord voor de start van het EK zit er wellicht niet meer in.
"De clubs zijn nog in gesprek", laat Engelaar weten aan FCUpdate.nl. "Ik moet ook nog een keer met Schalke om de tafel. In principe wilde ik dat de transfer voor het EK rond zou zijn, maar nu laat ik het maar op me afkomen." De Oranje-international heeft in Enschede nog een verbintenis tot de zomer van 2011.
Vooral de hoogte van de afkoopsom vormt vooralsnog een obstakel tijdens de besprekingen. De middenvelder ontwikkelde zich de afgelopen jaren tot één van de steunpilaren bij de Tukkers. Mede door zijn ontwikkeling greep FC Twente dit seizoen een ticket voor de voorronde van de Champions League.
De puike vorm hoopt Engelaar met het Nederlands elftal op het EK door te trekken. "Het is natuurlijk al een geweldig seizoen geweest met FC Twente. Aan die goede prestaties heb ik ook mijn uitverkiezing voor Oranje te danken. Ik hoop dat ik een mooi EK als toetje krijg. Het is prachtig om zo'n groot toernooi mee te maken."
De middenvelder lijkt ondanks zijn korte interlandloopbaan zeker van een basisplaats bij Oranje. "Ik heb nu het gevoel dat ik een volwaardig lid ben van de selectie. We werken met z'n allen naar een doel toe en daar draag ik mijn steentje aan bij. Ik geniet, al loop ik niet de hele tijd met mijn hoofd in de wolken. Daar help ik het team ook niet mee."
Waarom lees ik voortdurend dat ze een transferbudget van maar 15 miljoen (naar het schijnt) hebben?quote:Op maandag 2 juni 2008 09:45 schreef sjimz het volgende:
Schalke heeft toch geld zat met die Russische sponsor lijkt me.
Het is maar de vraag of hij bij een club zoals Schalke aan spelen toekomt, laat staan als hij naar een betere club gaat.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:32 schreef koningdavid het volgende:
Misschien kan Engelaar het beste gewoon afwachten.
Als hij een goed EK speelt kan hij wel iets beters krijgen dan Schalke denk ik.
Vergeet niet dat bij Schalke de trainer in hem gelooft he!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of hij bij een club zoals Schalke aan spelen toekomt, laat staan als hij naar een betere club gaat.
Dat is waar, maar ik heb het gevoel dat hij in Duitsland weleens lelijk door de mand heen zou kunnen vallen. Hij heeft een geweldig overzicht maar hij is zo traag als dikke stront.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bij Schalke de trainer in hem gelooft he!
Dat gevoel heb ik ookquote:Op maandag 2 juni 2008 15:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik heb het gevoel dat hij in Duitsland weleens lelijk door de mand heen zou kunnen vallen. Hij heeft een geweldig overzicht maar hij is zo traag als dikke stront.
In Nederland kun je daar mee wegkomen maar in Duitsland weten ze daar wel raad mee.
Omdat ik hem fysiek tekort vond komen voor de echte top, een echt flitsende techniek heeft hij ook niet. Maar hij maakt veel goed met zijn gretigheid en zijn afstandschoten.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waarom dacht je in hemelsnaam dat Sneijder zou mislukken bij Real?
Mathijsen en De Zeeuw zijn ook basisspeler bij Oranje. Zie je die al schitteren bij Schalke?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Hij is basisspeler in Oranje en Schalke is al hoog gegrepen?
Hmm...
Engelaar zit qua niveau hoger dan die 2. Hij is subtopper in dit team, na de topspelers (Sneijder, v/d Vaart Nistelrooy, Robben, Sar) komt hij.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:22 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Mathijsen en De Zeeuw zijn ook basisspeler bij Oranje. Zie je die al schitteren bij Schalke?
Dat is het punt niet. Jij impliceerde dat wanneer iemand basisspeler bij Oranje is, zoals ook Mathijsen en De Zeeuw, hij goed genoeg is voor Schalke.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Engelaar zit qua niveau hoger dan die 2. Hij is subtopper in dit team, na de topspelers (Sneijder, v/d Vaart Nistelrooy, Robben, Sar) komt hij.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Engelaar zit qua niveau hoger dan die 2. Hij is subtopper in dit team, na de topspelers (Sneijder, v/d Vaart Nistelrooy, Robben, Sar) komt hij.
De Jong? Wellicht. De Zeeuw misschien ook, maar dan moet hij eerst nog veel groeien. Je gaat me niet serieus vertellen dat je denkt dat Mathijsen bij een ploeg als Schalke een van de sterkhouders kan worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:08 schreef Moody het volgende:
Ook die andere 2 zouden met Schalke mee kunnen komen. Schalke is van het niveau PSV, en daar zouden de Jong of Mathijsen ook wei kunnen presteren. In Duitsland is het voetbal wel wat fysieker, maar we moeten het ook niet overdrijven....het is geen Engeland of Italië.
Ja dat zei ik, dat Mathijsen de uitblinker van Schalke zal worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:07 schreef Vidacz het volgende:
[..]
De Jong? Wellicht. De Zeeuw misschien ook, maar dan moet hij eerst nog veel groeien. Je gaat me niet serieus vertellen dat je denkt dat Mathijsen bij een ploeg als Schalke een van de sterkhouders kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |