quote:Engelaar blijft hopen op akkoord met Ajax
26 januari 2008
Orlando Engelaar blijft hopen op een tussentijds vertrek naar Ajax. De aanvoerder van FC Twente staat al enige tijd in de belangstelling van de Amsterdammers, maar de transfersom vormt vooralsnog een struikelblok. De Tukkers willen vijftien miljoen euro ontvangen voor de middenvelder.
"We hebben FC Twente laten weten dat hij graag naar Ajax wil", zegt zaakwaarnemer Edward Burleson tegen Sportweek. "We vrezen alleen dat FC Twente hem niet wil laten gaan en daarom zo'n extreem hoog transferbedrag vraagt. Wij kunnen alleen maar afwachten. Orlando heeft nog een contract van anderhalf jaar plus een optie voor nog een jaar bij FC Twente. Hij hoopt dat Ajax en FC Twente er alsnog uit komen."
Ik hoop dat hij zijn transfer krijgt naar een grotere club want zijn opstelling isquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:31 schreef Solstice het volgende:
Mwah, het is niet alsof hij het hier slecht heeft. Ik verwacht trouwens dat hij in de zomer wel weg zal gaan, dus die transfer krijgt hij nog wel.
Hij wil helemaal niet naar Ajax, hij voelt zich nog 100% Feyenoorder en wil dolgraag terug naar Rotterdam, maar Feyenoord 'dwingt' hem naar Ajax door niet op hem te bieden. Maar ja, ze zijn daar ook blij met Leonardo.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
"We hebben FC Twente laten weten dat hij graag naar Ajax wil",
En ben jij blij met Landzaat?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet naar Ajax, hij voelt zich nog 100% Feyenoorder en wil dolgraag terug naar Rotterdam, maar Feyenoord 'dwingt' hem naar Ajax door niet op hem te bieden. Maar ja, ze zijn daar ook blij met Leonardo.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet naar Ajax, hij voelt zich nog 100% Feyenoorder en wil dolgraag terug naar Rotterdam, maar Feyenoord 'dwingt' hem naar Ajax door niet op hem te bieden. Maar ja, ze zijn daar ook blij met Leonardo.
straight from the horse's mouth gast maar veel plezier ermeequote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
dit moet je wel sarcastisch bedoelen. Of ben je echt zo onrealistisch?
Het is wel een echte Feyenoord-familie, dus zou best kunnen. Z'n vader staat volgens mij nog geregeld aan het trainingsveld en in de Kuip. Als het erop aan komt zal hij gewoon kiezen voor de stap hogerop trouwens, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 21:26 schreef toma het volgende:
[..]
dit moet je wel sarcastisch bedoelen. Of ben je echt zo onrealistisch?
Ja, Sander Boschker een transfer naar de geraniums.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:11 schreef Solstice het volgende:
Dan waren d'r meer met een transfer bezig, want d'r waren d'r meer slecht.
quote:Gelimiteerde transfersom Engelaar
door onze Telesportredactie
ENSCHEDE - FC Twente heeft een akkoord bereikt met Orlando Engelaar (28) over het openbreken, opwaarderen en verlengen van zijn contract tot 2011. Daarin is een gelimiteerde transfersom opgenomen. "We zijn eruit”, aldus de Rotterdammer. "Een dezer dagen zal ik mijn handtekening zetten.” De international stond deze transfertermijn nadrukkelijk in de belangstelling van Ajax, maar de Amsterdammers konden de transfersom van vijftien miljoen euro niet ophoesten.
Engelaar verwacht niet dat het bijtekenen in Enschede een toekomstige transfer in de weg staat. "Ik heb aangegeven graag naar Ajax te gaan, maar niets te willen forceren. Wel zijn door de interesse de onderhandelingen over een nieuw contract in een stroomversnelling gekomen.” Ook Porto was in de markt voor de middenvelder. "Ik heb gehoord dat die club belangstelling had. Maar dat Porto zich officieel bij FC Twente heeft gemeld, geloof ik niet. Dan had ik dat moeten weten.”
veelste laagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:10 schreef Dos37 het volgende:
Zoiets lijkt me wel reël idd, misschien na een goed EK mits ie uberhaubt meegaat natuurlijk.
Zal mij benieuwen of ie vrijdag dan wel meedoet.quote:UPDATE:
Engelaar heeft zich afgemeld bij bondscoach Marco van Basten. De middenvelder ondervind te veel hinder van een knieblessure en mist derhalve het oefenduel tegen Kroatië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |