Waarom niet? Argumenten?quote:
Geen idee, beeldbellen heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef JOHAN410 het volgende:
Zijn hier al mensen die de K800I gebruiken voor beeldbellen?
Ik heb nu Orange ik ga misschien overstappen op HI binnenkort bij dat netwerk moet het goed werken toch? Of is het nog erg duur?
Volgens mij bestaat de K800i alleen maar in het zwart en in het champagne/brons achtigquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef minilotje het volgende:
Zo.. Na ruim drie jaar trouwe dienst is mijn lieve, maar armzalige Siemens A60je verongelukt in mijn tas, waar een beker vruchtenyoghurt in open was gegaan. Ik kwam er helaas pas na twee uur achter. Alle stukjes perzik eruit gepeuterd, maar het mocht niet meer baten: mijn telefoon was écht stuk.
Tijd voor een nieuwe! Ik had 'm snel nodig, en al rondklikkend op de website van Vodafone, terwijl ik een Vodafone-mevrouw aan de telefoon had, viel mijn oog op een bruine telefoon. Een vierkante, logge, bruine telefoon! Vond ik zo leukig lelijk dat ik 'm maar besteld heb, want ik hoefde er niks extra's voor te betalen bij mijn abonnement.
Ik ben vanmorgen maar eens gaan kijken waar ik in mijn haast nou eigenlijk voor gekozen had, en het blijkt dus een K800i. Mét een 3,2 megapixelige camera! Een blijde verrassing.Mijn eerste telefoon met camera, het zal mij benieuwen. Maandag komt -ie binnen. Ik ben vooralsnog in mijn nopjes. Want: bruin!
![]()
[afbeelding]
ja maar ik kan de volume dus niet hoger zetten van de wekkerquote:Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Snad het volgende:
Erg zacht?![]()
![]()
Ik schrik me helemaal scheel als ik het volume voluit zet hoor...
Gewoon een flink hysterisch geluidje als wekker gebruiken... Gegarandeerd succes
Dat is wel mogelijk, dan moet je op internet even op zoek naar de applicatie 'Torch'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Chandler het volgende:
Heren bedankt, maar het rode lampje zou wel gebruikt kunnen worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |