abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50269161
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 02:59 schreef Stienn het volgende:

[..]

Niet kopen, ga dan voor de N73 ofzo?
Waarom niet? Argumenten?

Mijn vader heeft de N73 en ikzelf heb de k800i en een K800i is echt gewoon beter.
Beter menu, betere muziekfunctionaliteit etc.

Je kan gewoon een 2gb kaartje kopen, muziek dr op gooien, playlistje maken en meteen afspelen.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 17:27:33 #52
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_50273863
^^daar sluit ik me volledig bij aan, menu van SE zit voor mijn gevoel logischer in elkaar. Misschien moet R_B kijken voor een SE toestel uit de W-serie.
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 20:13 schreef JOHAN410 het volgende:
Zijn hier al mensen die de K800I gebruiken voor beeldbellen?

Ik heb nu Orange ik ga misschien overstappen op HI binnenkort bij dat netwerk moet het goed werken toch? Of is het nog erg duur?
Geen idee, beeldbellen heb ik nog nooit gedaan Misschien kan iemand anders zijn (of haar) ervaringen vertellen.
pi_50274787
http://www.hi.nl/web/show/id=55090

Er moet voor beeldbellen WEL umts beschikbaar zijn waar je bent.
hier even controleren dus

Het kost tevens 0,49 cent per minuut.

Bij Orange is het trouwens veel goedkoper hoor!
24 cent per minuut, 6 cent starttarief
http://www.orange.nl/mobiel/umts/videobellen/
pi_50971891
Gebruikt er iemand de ingebouwde mail applicatie?
Ik vraag me af of hij de mailtjes ook op de server laat staan, zodat ik ze thuis ook kan gebruiken.
pi_51201886
Wat is nou HET programma om om te zetten naar .mp4?
Ik gebruik nu een converter van Xilisoft, maar die bevalt me niet.
Als ik het convert en daarna weer afspeelt hapert het filmpje namelijk. Staat soms gewoon even stil dus.

Ik heb al heel veel van die dingen geprobeerd, maar de ene levert een mp4tje van 9mb terwijl de andere op dezelfde kwaliteit 3mb levert.

En wat is een goede instelling voor een filmpje van 1 minuut?
Ik doe nu meestal 96kb/s geluid met een sample rate van 44100khz, en 768kbps qua video.
pi_52154940
Weet iemand of het mogelijk is om de tekstgrote in sms aan te passen. Het lijkt er op dat dit niet kan. Dit zou ik erg karig vinden, omdat bijna elke gsm dit kan. Ik wil de tekstgrote in sms dus kleiner hebben,
pi_52765853
Mensen, ik wil eigenlijk m'n agenda (eerstvolgende afspraken ed) op m'n "bureaubladje" hebben. Is dit mogelijk met een stukje software oid?
Signature
pi_52840064
Zo.. Na ruim drie jaar trouwe dienst is mijn lieve, maar armzalige Siemens A60je verongelukt in mijn tas, waar een beker vruchtenyoghurt in open was gegaan. Ik kwam er helaas pas na twee uur achter. Alle stukjes perzik eruit gepeuterd, maar het mocht niet meer baten: mijn telefoon was écht stuk.

Tijd voor een nieuwe! Ik had 'm snel nodig, en al rondklikkend op de website van Vodafone, terwijl ik een Vodafone-mevrouw aan de telefoon had, viel mijn oog op een bruine telefoon. Een vierkante, logge, bruine telefoon! Vond ik zo leukig lelijk dat ik 'm maar besteld heb, want ik hoefde er niks extra's voor te betalen bij mijn abonnement.

Ik ben vanmorgen maar eens gaan kijken waar ik in mijn haast nou eigenlijk voor gekozen had, en het blijkt dus een K800i. Mét een 3,2 megapixelige camera! Een blijde verrassing. Mijn eerste telefoon met camera, het zal mij benieuwen. Maandag komt -ie binnen. Ik ben vooralsnog in mijn nopjes. Want: bruin!

pi_52886401
Weet hier iemand of het ook, eventueel via een extra applicatie, het mogelijk is je agenda uit de K800 te synchroniseren met Outlook agenda.
pi_52903358
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef minilotje het volgende:
Zo.. Na ruim drie jaar trouwe dienst is mijn lieve, maar armzalige Siemens A60je verongelukt in mijn tas, waar een beker vruchtenyoghurt in open was gegaan. Ik kwam er helaas pas na twee uur achter. Alle stukjes perzik eruit gepeuterd, maar het mocht niet meer baten: mijn telefoon was écht stuk.

Tijd voor een nieuwe! Ik had 'm snel nodig, en al rondklikkend op de website van Vodafone, terwijl ik een Vodafone-mevrouw aan de telefoon had, viel mijn oog op een bruine telefoon. Een vierkante, logge, bruine telefoon! Vond ik zo leukig lelijk dat ik 'm maar besteld heb, want ik hoefde er niks extra's voor te betalen bij mijn abonnement.

Ik ben vanmorgen maar eens gaan kijken waar ik in mijn haast nou eigenlijk voor gekozen had, en het blijkt dus een K800i. Mét een 3,2 megapixelige camera! Een blijde verrassing. Mijn eerste telefoon met camera, het zal mij benieuwen. Maandag komt -ie binnen. Ik ben vooralsnog in mijn nopjes. Want: bruin!

[afbeelding]
Volgens mij bestaat de K800i alleen maar in het zwart en in het champagne/brons achtig Die laatste heb ik, en het is echt niet lelijk
Signature
pi_52903831
bruin bestaat
pi_53229541
Ik heb 2 spelletjes gedownload bij vodafone, maar de spelletjes saven m'n behaalde resultaten niet, dus ik kan geen career opbouwen enz enz., iemand enig idee of ik iets aan moet zetten op wijzigen op m'n k800i, of op m'n memstickje?
Onder voorbehoud, weet ik alles!
Aanwezig op dit Forum sinds 21-12-2001(Mr_Opel)
Dus geen Newb..
  maandag 17 september 2007 @ 10:47:04 #63
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_53238541
hoe krijg ik de wekker eig harder? ik heb nu een mp3 als wekker en ik word er prima wakker mee tot nu toe, alleen begin ik te twijfelen of dit zo zal blijven, want hij is erg zacht en heb van alles geprobeerd om em harder te krijgen.. mensen tips?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_53238658
Erg zacht?
Ik schrik me helemaal scheel als ik het volume voluit zet hoor...
Gewoon een flink hysterisch geluidje als wekker gebruiken... Gegarandeerd succes
Gewoon een beetje praten met een jongen die het allemaal weet,
Praten in jezelf zoals dat heet.
pi_53242134
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:44 schreef hardcorebass het volgende:
bruin bestaat
zilver ook
wat hebben we hier?
nee maar, dát is interessant!
  maandag 17 september 2007 @ 20:33:18 #66
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_53253500
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:51 schreef Snad het volgende:
Erg zacht?
Ik schrik me helemaal scheel als ik het volume voluit zet hoor...
Gewoon een flink hysterisch geluidje als wekker gebruiken... Gegarandeerd succes
ja maar ik kan de volume dus niet hoger zetten van de wekker dat is het probleem
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_53255646
Die wekker gaat toch hoelanger die af gaat harder? Of verbeeld ik me dat na 3 x uitdrukken?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_53963925
Ik heb sindskort ook zo'n mooi telefoontje (k800i) maar snap er geen bal van.

1. Hoe krijg ik de flits als zaklamp?
2. Hoe installeer je programma's op je foon?

Anyone?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:35:24 #69
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_53964014
2. zet de programma's ( vaak jar bestandjes) op je memory card en installeer ze.
pi_53964154
Flits als zaklamp kan niet, vanwege het feit dat het een echte flits is die binnen enkele seconden door zou branden.
pi_53967530
Heren bedankt, maar het rode lampje zou wel gebruikt kunnen worden?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_53967863
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:12 schreef Chandler het volgende:
Heren bedankt, maar het rode lampje zou wel gebruikt kunnen worden?
Dat is wel mogelijk, dan moet je op internet even op zoek naar de applicatie 'Torch'.

Dit .jar bestand stuur je naar je telefoon, en laat het vervolgens installeren onder 'applicaties'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')