quote:Op maandag 28 mei 2007 19:26 schreef RacerDKB het volgende:
Ik zoek die twee programmaatjes, een waardoor je scherm wit word en een waardoor het oranje lampje gaat branden. Die zaklantaarn dingen dus
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een soort van cardreader bij me m2 card gekregen alleen wat kan ik daarmee doen? je kan hem dan erboven in doen en dan in een cardreader alleen me cardreader leest het dan niet, ?
Doe de cardreader eens in een andere usb poort?quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:19 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb een soort van cardreader bij me m2 card gekregen alleen wat kan ik daarmee doen? je kan hem dan erboven in doen en dan in een cardreader alleen me cardreader leest het dan niet, ?
Is het lensje niet gewoon vies? Ik was ook een keer in een service menu ofzo op me mobiel waar je allerlei tests etc kon doen. Ook iets met de camera...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
nog steeds een top toestel!
Alleen mijn Camera doet een beetje raar, hij maakt allemaal vage foto's, gewoon niet zoals in het begin..
misschien moet je je firmware updaten van je K800i?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:26 schreef Edwinuss het volgende:
nog steeds een top toestel!
Alleen mijn Camera doet een beetje raar, hij maakt allemaal vage foto's, gewoon niet zoals in het begin..
Of een Nokia kopenquote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Edwinuss het volgende:
Oké ik zal eens even kijken..
Ik neem aan dat het ook kan liggen aan de binnenkant van het lensje?
Even proberen.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
misschien moet je je firmware updaten van je K800i?
idd, het zoeken naar Bluetooth was al een hele opgave op een nokiaquote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vind het menu van Nokia echt ruk...
Het is ook zo langzaam, heb het gevoel dat ik iets doe en dat ding pas 2 sec daarna reageerd, das niet echt de bedoeling..quote:Op maandag 28 mei 2007 21:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
idd, het zoeken naar Bluetooth was al een hele opgave op een nokia
Dat vond ik dus van de SE, maar meningen en smaken verschillen gelukkig. Ik zal jullie verder niet storen in jullie SE verheerlijkingstopicquote:Op maandag 28 mei 2007 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik vind het menu van Nokia echt ruk...
Gedownload etc, maar nu krijg ik een foutmelding:quote:
Ik heb na 1,5 jaar (moet 2 jaar) mijn W800i weggegeven en een ander toestel gehaald. Was het gedoe met de joystick en bluetooth enorm beu.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:34 schreef Stienn het volgende:
Oke, ik hem m'n K800i nu bijna 9 maanden maar hij begint nu echt ruk te worden. Als ik mensen bel horen ze me vaak niet. Bel ik daarna weer ishet probleem er niet. Luidsprekertje begint kapot te gaan, voor de 2de keer. Joystick gaat moeilijk. Helaas moet ik nog tot april 2008.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef Scarface_ het volgende:
Waar kan je je pincode wijzigen? Ik heb nu nog de pincode van de sim kaart.
Alsvast bedankt.
6300? Die dingen zijn nog 75 euro waard ofzo, die vent staat je hard uit te lachen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:28 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb zojuist mijn k800i weggedaan voor een Nokia 6300...
Heb er wel een ander thema over gegooid want het menu was gewoon zwaar kut...
Vaarwel mijn trouwe k800i je deed het goed voor een jaar
Misschien weggedaan in "verkocht" en van dat andere geld een 6300 gekocht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
6300? Die dingen zijn nog 75 euro waard ofzo, die vent staat je hard uit te lachen..
Ze moeten weer robuuste telefoons maken a la een Nokia 6150. Zelf heb ik nog een Nokia 8250 als backup. Monochrome beeld en infraroodquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:34 schreef Stienn het volgende:
Oke, ik hem m'n K800i nu bijna 9 maanden maar hij begint nu echt ruk te worden. Als ik mensen bel horen ze me vaak niet. Bel ik daarna weer ishet probleem er niet. Luidsprekertje begint kapot te gaan, voor de 2de keer. Joystick gaat moeilijk. Helaas moet ik nog tot april 2008.
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:42 schreef Sextreme het volgende:
Is er ergens ook een connector te koop zodat ik eigen oordopjes kan gebruiken met deze telefoon? Zodat je dus een (mini-)jack kunt inpluggen?
Dat is waar ja, maar ik gebruik me oortelefoon alleen voor muziek, en ik heb dat connectortje als hierboven voor gebruik van muziek luisteren in de auto via de aux ingangquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:52 schreef SHOOOTO het volgende:
^^die walkman phone headset kan je gewoon gebruiken, die heb ik voor twee tientjes gehaald op marktplaats.
Die connector hierboven kan je niet gebruiken als headset.
Misschien een beetje late reactie... maar uhm als in ik had de k800i al een jaar en nu heb ik mijn abbonement laten verlengen ... ik krijg nu ook 2 maanden gratis...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:29 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
6300? Die dingen zijn nog 75 euro waard ofzo, die vent staat je hard uit te lachen..
Je koop een F3, terwijl je een k800i had kunnen hebben?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Misschien een beetje late reactie... maar uhm als in ik had de k800i al een jaar en nu heb ik mijn abbonement laten verlengen ... ik krijg nu ook 2 maanden gratis...
(Ik heb die k800i gewoon aan mijn zus gegeven)
Owja en ik ga nog een motorola F3 kopen![]()
[afbeelding]
Ik snapte het ook al nietquote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:57 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Je koop een F3, terwijl je een k800i had kunnen hebben?De F3 is echt zo'n grote baggertelefoon met zn jaren 90 wekkerradioscherm
Je moet alleen 't scherm al eens bekijken, je hebt drie regels waarin je in de "8-vormige streepjes" tekst kunt krijgen.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik snapte het ook al niet
Een K800i met 3.2mp camera,mp3 speler, ingebouwd geheugen,uitbreidbaar geheugen, bluetooth 2.0, etc
tegen een
motorola f3 zonder mp3, uitbreidbaar geheugen, ingebouwd geheugen, zonder camera, zonder wat dan ook?
quote:de torch is zeker een mooie applicatie, het geeft even veel licht als een LED lampje, alleen dan in 't oranje.
Je kan ook kiezen voor een wit scherm als zaklamp functie, maar dit is lang niet zo fel als de "torch" functie.
Dankje, ik had ze onderhand al gevonden op tweakersquote:Op zondag 3 juni 2007 17:04 schreef brrrt het volgende:
@ RacerDKB (even mezelf ge-quote van GOT):
[..]
Ja.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:10 schreef R_B het volgende:
Domme vraag misschien...
Ik heb deze telefoon niet, maar zit wel te twijfelen om hem te kopen..
Als ik op zo'n geheugenkaartje...2 gig aan muziek plemp, dan kan ik dat gewoon direct afspelen op de telefoon?
Niet kopen, ga dan voor de N73 ofzo?quote:Op zondag 3 juni 2007 20:10 schreef R_B het volgende:
Domme vraag misschien...
Ik heb deze telefoon niet, maar zit wel te twijfelen om hem te kopen..
Als ik op zo'n geheugenkaartje...2 gig aan muziek plemp, dan kan ik dat gewoon direct afspelen op de telefoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |