Gelijk ook tenten leeg geroofd?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef piercedjoh het volgende:
Hoppa, vanmiddag teruggekomen, Gisteren lekker partyen op camping b, met tassen vol met bier en n tent van de berg door de bossen op, achtervolgd worden door die kut security, paar maten gepakt. Tentje opgezet en meteen gepakt worden en van het terrein af worden gezet. weer door de bossen naar binnen. Was echt wel geniaal, waarom geld betalen voor t festival als de feesttent en camping veel toffer (en gratis) is.
Volgens mij leef jij nog in de jaren 70.quote:
Ik ga voor Radiohead en Pearl jam op Lowlands dit jaarquote:Op maandag 28 mei 2007 20:35 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
![]()
Achja, ik heb twee keer de tijd van mijn leven gehad op Pinkpop.... Met Radiohead, Moby, Tom McRae, Saybia, Manu Chao, Massive Attack en Counting Crows![]()
Streaker, right?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Benieuwd of die weinig bemiddelde streamer het vandaag ook nog zo leuk vindt dat hij in vol ornaat te bewonderen is op Ned 3.
Ik geloof dat jij niet goed gekeken hebt....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat als het weer mooier was geweest, het publiek ook enthousiaster was geweest en dat ook zijn positieve effect zou hebben gehad op de performances van de artiesten. Maar zoals het jaarlijks traditie is op Pinkpop, heeft het ook dit jaar weer niet zo mogen zijn.![]()
Wij zijn allemaal streamers hierzoquote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Benieuwd of die weinig bemiddelde streamer het vandaag ook nog zo leuk vindt dat hij in vol ornaat te bewonderen is op Ned 3.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Zendt a.u.b. iets van Linkin Park uit, daar kan ik echt niets negatiefs over te zeggen!![]()
Nee ik leef nu en voor tijdloze artiesten heb ik groot respect.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij leef jij nog in de jaren 70.![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met én Dire Straits én The Police én Elvis Costello.
Nou, dat neem ik dan graag van je over, hoor..geen probleemquote:Op maandag 28 mei 2007 20:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Zendt a.u.b. iets van Linkin Park uit, daar kan ik echt niets negatiefs over te zeggen!![]()
Over hun live-optredens natuurlijk, hun laatste album is natuurlijk niet top. Heb je ze in 2004 op Rock Am Ring gezien, wat een knaloptreden was dat.quote:
Het zal er wel mee te maken hebben dat ik al twee dagen weinig anders doequote:
Lekkere wijven van 18 in het publiek.Of is dat ook jaren 70 ?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Yep en I am proudquote:Op maandag 28 mei 2007 20:41 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan het me niet voorstellen...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Over hun live-optredens natuurlijk, hun laatste album is natuurlijk niet top. Heb je ze in 2004 op Rock Am Ring gezien, wat een knaloptreden was dat.
Toen had je dat ook al, maar toen in een Woodstock setting.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekkere wijven van 18 in het publiek.Of is dat ook jaren 70 ?
Beetje sneu iddquote:Op maandag 28 mei 2007 20:45 schreef Aoristus het volgende:
lekker slopen, zo veel lol heeft Iggy
Ik zeg toch niet dat dat hun enige goede single is...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Da's best knap. Dat je 1 goed nummer kan maken uit de 30 ofzo
Nee zangers van 22 met oogschaduw en mascara is cool.quote:
Toen kon je ze nog neuken zonder condoom, en zonder dat je aids er aan over hieldquote:Op maandag 28 mei 2007 20:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toen had je dat ook al, maar toen in een Woodstock setting.![]()
My idea of fun is, killing everyone.quote:
Het leer er even opquote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat hun enige goede single is...![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee zangers van 22 met oogschaduw en mascara is cool.
Het is dus niet de eerste keer dat je dit nummer hoort, heb je je er toch in verdiept?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:48 schreef Tha_T het volgende:
Nee niet 1 more song. Dat nummer zuigt
Precies tong, leeftijd doet er niet toe..quote:Op maandag 28 mei 2007 20:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ook lekker wijven van 40 in het publiek.
Gesproken door iemand met een emo-avatar en emo-nickname.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik vind de toppic titel ook werkelijk negatief... wie heeft dat verzonnen?komop zeg,
Och, je download wel eens watquote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is dus niet de eerste keer dat je dit nummer hoort, heb je je er toch in verdiept?![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef Longmen het volgende:
Die kerel met dat blauwe overhemd, die Iggy begeleid
Security guy die die kerel aan het af trekken is?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:51 schreef skanimal het volgende:
HAHA die Security guy die die kerel van het podium af aan het trekken is,
AAN ZN VOET
Schitterend gezichtquote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef Longmen het volgende:
Die kerel met dat blauwe overhemd, die Iggy begeleid
Hylarisch, en maar duwen en trekken.quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zit je baas te kijken en hoef je morgen niet meer op je werk te verschijnen.
Saaie bende dan die stewardsquote:Op maandag 28 mei 2007 20:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar de stewards niet, iedereen moet zo het podium weer af![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |