Tuinbouw. Daar kijkt men of iets werkt zoals het hoort, en niet of het issues heeft.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zijn er eigenlijk ook bedrijfstakken waar men niet dit soort jeuktaal gebruikt?
Westlander?quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Tuinbouw. Daar kijkt men of iets werkt zoals het hoort, en niet of het issues heeft.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:38 schreef Ichiko het volgende:
[..]
Westlander?
Edit:
Kijk, daar hebben we een kenner van het Westland.
(Zag uiteindelijk in het STA Westland topic dat je inderdaad uit het Westland komt)
Dat noemt men 'feedback', tijdens een bilateraaltjequote:Op dinsdag 23 september 2008 18:27 schreef Bazzel het volgende:
Waar blijft het 'stukje terugkoppeling' ?
even de boel kaderen dus?quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
De term sterfhuisconstructie heb trouwens nooit begrepen. Bij ons zijn ze nu trouwens aan het auditten (tellen hoeveel PC's er zijn, voor de zoveelste keer trouwens, blijkbaar moeilijk de cé-em-dé-bé (CMDB) op orde te krijgen). Komende week stoppen we eens quality-time in mijn 360-graden feedback. Even sparren met mijn senior executive over mijn performance en competenties. Of er nog wel alignment is, mijn workload in ogenschouw nemend...
Persoonlijk stoor ik me daar niet heel erg aan (de totale kosten van eigendom, klinkt namelijk niet echt beterquote:Op donderdag 25 september 2008 22:11 schreef Locusta het volgende:
Valt me op dat er bijzonder veel Engelse woorden bijzitten. Is dat zodat je even interessant kunt doen dat je ook een andere taal naast het Nederlands beheerst?![]()
Gelukkig heb ik geen "last" van dit soort taalgebruik, lijkt me verrekte irritant!
Allemaal leeg en inhoudsloos.
Veel termen worden nou eenmaal verzonnen in het buitenland en raken ingeburgerd voordat er een Nederlandse vertaling voor is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 07:44 schreef Jikpunth het volgende:
Persoonlijk stoor ik me daar niet heel erg aan (de totale kosten van eigendom, klinkt namelijk niet echt beter).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |